بلیچینگ دندان در رشت

جدول محتوا

 

 

بلیچینگ دندان در رشت

بلیچینگ دندان یکی از تخصص های خانم دکتر یاسمن صادقی دندانپزشک ترمیمی است که اگر در شهر رشت زندگی می کنید می توانید با خیال راحت بلیچینگ دندان های خود را به ایشان بسپارید. اگر شما ترجیح میدهید پزشکتان خانم باشد می توانید خانم دکتر یاسمن صادقی که عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان هستند و همچنین دارای چندین سال سابقه در زمینه کامپوزیت دندان، لمینت و دیگر خدمات زیبایی و ترمیمی می باشند را برای خدمات دندان از جمله بلیچینگ دندان در رشت انتخاب کنید.🦷🏥

دندانپزشک خانم در رشت

همچنین در رابطه با مواردی همچون ایمپلنت دندان در رشت یا عصب کشی دندان در رشت می توانید جناب دکتر مرتضی شمس را برای دریافت خدمات در مطب انتخاب کنید. دکتر مرتضی شمس تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی گزرانده اند. همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت می باشند.🦷🏥

شما میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید و نزدیک ترین مطب به خود را انتخاب کنید.

دکتر یاسمن صادقی

✅ عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان آموزش داده اند و یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت می باشند.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

 

عکس قبل و بعد از بلیچینگ دندان در رشت

روش بلیچینگ دندان نسبت به دیگر روش هایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان صدمه کمتری به مینای دندان وارد می­کند. کامپوزیت ماده سفید کننده ترمیمی دندان است که برای پر کردن دندان هایی که خالی شده و عصب کشی شده است، استفاده می شود. لمینت دندان نیز سازه ای است که توسط دندانپزشک قالب گیری شده و در لابراتوار ساخته می شود و روی دندان سوار می شود.

سفید کردن دندان رشت

صددر صد سفید بودن دندان در زیبایی و لبخند تاثیر بسزایی میگذارد. برای سفید کردن دندان روش های خانگی و پزشکی متعددی وجود دارد که بعضی از آن ها را در ادامه بررسی میکنیم.

سوالات متداول

آیا بلیچینگ دندان به مینای دندان آسیب می زند؟

  • خیر اگر بلیچینگ دندان توسط یک دندانپزشک متبحر انجام شود قطعا نتیجه آن برای دندان شما هیچ ضرری نخواهد داشت.

بلیچینگ دندان چقدر ماندگاری دارد؟

  • این مسئله کاملا بستگی به نحوه نگهداری شما دارد، اما بصورت معمول بین 6ماه تا یک سال بلیچینگ دندان ماندگاری دارد و دندان های شما سفید است.

آیا بلیچینگ دندان محدودیت سنی دارد؟

  • بله بلیچینگ دندان برای کودکان انجام نمی شود و اغلب موارد برای 17 سال به بالا انجام می شود.

چند جلسه درمان برای بلیچینگ لازم است؟

  • به صورت کلی بلیچینگ در یک جلسه 30 تا 40 دقیقه ای انجام می شود، اما در مواردی ممکن است برای تکمیل فرآیند بلیچینگ و سفید شدن دندان ها، قالبی از دندان تهیه شود و با استفاده از موادی که در اختیارمان قرار داده می شود در منزل خود ادامه فعالیت را انجام دهیم تا دندان ها بصورت کامل سفید شود.

 

سفید کردن دندان با بلیچینگ

بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها یکی از خدمات عمومی دندانپزشکی است. براساس تعریف مراجع معتبر دندانپزشکی روش جرم گیری سفید کردن دندان منجر به بازگشت رنگ دندان ها به حالت طبیعی و بلیچینگ منجر به روشن تر شدن دندان ها از حالت طبیعی می شود. سفید کردن دندان شامل مراحلی از جمله:

  • مسواک زدن با خمیر دندان های سفید کننده
  • سفید کردن دندان با لیزر
  • استفاده از نوار سفید کننده
  • استفاده از ژل سفید کننده

بلیچینگ دندان در رشت

سفید کردن دندان با روش های خانگی

شما میتوانید با روش های خانگی و طبیعی دندان های خود را سفید کنید و از لبخند خود لذت ببرید:

1.توت فرنگی

سفید کردن دندان ها با ترکیب کردن توت فرنگی و جوش شیرین درمانی طبیعی محبوب بین افراد است. اسید مالیک موجود در توت فرنگی تغییر رنگ دندان‌ها و جوش شیرین لکه‌ها را از بین می‌برد.

2.آناناس

 طبق مطالعات اخیر خمیر دندان دارای بروملین، آنزیم موجود در آناناس، در مقایسه با خمیر دندان معمولی لکه‌های دندان را بیشتر از بین می‌برد.

3.جوش شیرین

جوش شیرین خاصیت سفید کننده طبیعی دارد از همین رو در خمیردندان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوش شیرین دارای سایندگی ملایمی است که در از بین بردن لکه‌های سطحی روی دندان‌ها موثر است. همچنین جوش شیرین محیطی قلیایی در دهان به وجود می‌آورد که مانع رشد باکتری‌ها می‌شود.

قیمت بلیچینگ دندان در رشت

قیمت بلیچینگ دندان در رشت به موادی که دندانپزشک استفاده می کند، دستمزد و همچنین اینکه هر دو فک یا تنها یک فک بلیچینگ می شود بستگی دارد و بنابراین برای عر فردی هزینه ها متفاوت است؛ برای اطلاع از هزینه ها و تعرفه های دقیق با شماره های درج شده تماس بگیرید تا همکاران ما در مطب شما را راهنمایی کنند.

هزینه بلیچینگ دندان از هزینه لمینت و کامپوزیت دندان کمتر است و شما میتوانید با بلیچینگ دندان هزینه کمتری را پرداخت کرده و از لبخند و زیبایی دندان خود لذت ببرید. قیمت بلیچینگ دندان در شهرستان ها به مراتب کمتر از تهران است و شما میتوانید با هزینه کمتر و کاملا بصرفه تر در رشت با پزشکان خبره ما دندان های خود را  بلیچینگ کنید. شما میتوانید قیمت بلیچینگ دندان را از 600 هزار تومان انجام دهید و نسبت به دندان های خود قیمت های بالاتری را هم بشنوید. برای دریافت قیمت دقیق با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

تفاوت سفید کردن دندان با بلیچینگ

زمانی که دندان ها را از حالت طبیعی سفیدتر می کنیم به آن “بلیچینگ” می گوییم. اما سفید کردن عادی دندان ها که منجر به بازگشت رنگ دندان ها به رنگ اولیه می شود را سفید کردن دندان ها می گوییم. بنابراین استفاده از یک خمیر دندان سفید کننده نیز می تواند به این پروسه کمک کند. اما برای انجام بلیچینگ نیاز به مواد مخصوص بلیچینگ است و با یک سفید کننده عادی نمی توان این پروسه را انجام داد.

زمانی که دندان ها را از حالت طبیعی سفیدتر می کنیم به آن “بلیچینگ” می گوییم. اما سفید کردن عادی دندان ها که منجر به بازگشت رنگ دندان ها به رنگ اولیه می شود را سفید کردن دندان ها می گوییم. بنابراین استفاده از یک خمیر دندان سفید کننده نیز می تواند به این پروسه کمک کند. اما برای انجام بلیچینگ نیاز به مواد مخصوص بلیچینگ است و با یک سفید کننده عادی نمی توان این پروسه را انجام داد.

بلیچینگ دندان رشت

چه عواملی باعث زرد شدن رنگ دندان میشود؟

  • سیگار کشیدن
  • رژیم غذایی نامناسب
  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • مصرف نوشیدنی های حاوی قند
  • افراد مبتلا به بیماری های خاص
  • مصرف بیش از حد از غذاها و نوشیدنی هایی که رنگدانه دارند.
  • افزایش سن

 

سخن پایانی

شما در این مقاله با روش های سفید کردن دندان، بلیچینگ دندان و هزینه بلیچینگ دندان آشنا شدید. امید واریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. ما به شما توصیه میکنیم برای انجام بلیچینگ دندان با خیالی راحت به پزشکان خبره ما در زمینه بلیچینگ دندان در رشت مراجعه کنید و از مزایا و تجربه پزشکان ما بهره مند شوید.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

3 دیدگاه

    • قیمت بلیچینگ دندان در رشت بستگی به میزان کار شما دارد که چقدر زمان ببرد. ابتدا شما باید معاینه شوید بعد قیمت بلیچینگ دندان خدمت شما گفته میشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است