بهترین دندان ساز در رشت

بهترین دندان ساز در رشت

جدول محتوا

 

 

بهترین دندانساز در شهر رشت

افراد زیادی با از دست دادن دندان های طبیعی خود در غذا خوردن، جویدن یا حتی خوردن برخی میوه ها دچار مشکل می شوند که خوشبختانه امروزه علم برای هر مساله ای راهکاری پیدا کرده است، ساخت دندان های مصنوعی برای دندان هایی که از دست رفته از گذشته تا کنون بسیار رایج بوده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند؛ خدمات دندان های متحرک توسط دندانپزشکان بسیار زیادی ارائه می شود اما دریافت این خدمات توسط بهترین دندان ساز در رشت قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

با توجه به بالا بودن تعداد دندان سازها در سراسر کشور و بخصوص شهر رشت، بنابراین قبل از هر اقدامی بصورت کامل تحقیق کنید و سپس بهترین دندانساز را انتخاب کنید؛ در نظر داشته باشید دندان های شما به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های زندگی شما هستند بنابراین در حفظ آن ها بکوشید و در صورتی که با بالا رفتن سن یا دیگر موارد مجبور به جایگزینی دندان هستید حتما بهترین دندانپزشک و متخصص را انتخاب کنید.

بهترین دندانساز در شهر رشت

دندان ساز کیست؟

دندان سازی یکی از حرفه های دندانپزشکی است که از گذشته تا کنون نیز طرفداران بسیاری داشته و امروزه با روی کار آمدن ایمپلنت های دندانی متقاضیان آن به نسبت کمتر شده است و افرادی که به دنبال جایگزین کردن یک یا چند دندان هستند ایمپلنت را انتخاب می کنند و برای انجام خدمات زیبایی نیز می توان کامپوزیت دندان در رشت را انتخاب کرد و دندان های خود را با بهترین دندانپزشک رشت و بهترین مواد اولیه به زیبایی دوچندان تبدیل کنید.

اما بصورت کلی دندان ساز شخصی است که مطابق نظر دندانپزشک و با توجه به قالب گیری که از دندان های مراجعه کننده انجام شده است در نهایت پروتز دندانی مناسب را می سازد؛ بنابراین این نکته را به خاطر داشته باشید دندانساز هیچ گونه حق پذیرش و معاینه بیمار را ندارد و تنها طبق دستورات پزشک معالج عمل می کند.

پروتز دندان چیست؟

برخی اوقات انجام خدمات دندانپزشکی تنها به فعالیت های مطب ختم نمی شود و در مواردی به ساخت روکش دندان، تک دندان ها و همچنین ساخت دندان های مصنوعی به صورت کامل نیاز است، در این شرایط دندانپزشک پس از بررسی های کامل و انجام تمام درمان های مورد نیاز برای دندان های شما از جمله جراحی، درمان لثه و… سپس از دهان و دندان های بیمار قالب گیری انجام می دهد تا مطابق همان قالب گیری و طبق نظر دندانپزشک ساخت دندان ها با استفاده از موادی خاص انجام شود.

بنابراین پروتزهای دندانی روشی برای پرکردن جای خالی دندان های بیمار است، دندان هایی که در گذشته وجود داشته اما به دلایل متعددی از بین رفته اند؛ پروتز دندان یا دندان های مصنوعی از بهترین روش ها برای جایگزین کردن دندان از دست رفته به حساب می آید.

یکی از مهمترین مراحل قالب گیری دقیق است، زیرا در صورتی که قالب گیری دقیق و با رعایت تمام جزئیات انجام نشود پس از ساخت دندان ها مشکلات بسیار زیادی به همراه دارد؛ همچنین انتخاب مواد درجه یک برای ساخت پروتز دندان نیز از دیگر موارد مهمی است که می تواند ماندگاری، عدم تغییر رنگ، دوام و دیگر ویژگی های دندان ها را تضمین کند.

بهترین دندان ساز در رشت

دکتر متخصص مرتضی شمس رتبه دو رقمی (23) دندانپزشکی در سال 81، دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

ایشان به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در رشت معرفی می شوند که تخصص ایشان در موارد زیر مثال زدنی است:

✅ عصب کشی دندان ها

✅ فلوشیپ ایمپلنت

✅ جراحی دندان عقل

آدرس مطب بهترین دندانساز در رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

بنابراین جناب دکتر شمس یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت در رشت می باشد، اما در صورتی که مراجعه کننده به دلایل مختلفی تمایل به ایمپلنت دندان نداشته باشد استفاده از پروتزهای مصنوعی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته توسط جناب دکتر پیشنهاد می شود، از مهمترین مواردی که دکتر شمس را به عنوان بهترین دندانساز در رشت معرفی می کند انجام تمامی خدمات به صورت دقیق و همراه با جزئیات می باشد.

زمانی که برای دریافت خدمات دندان های مصنوعی و پروتزهای دندانی به جناب دکتر شمس مراجعه می کنید ابتدا تمامی مشکلات و ترمیم های دندان شما از جمله جراحی دندان، درمان لثه و درمان ریشه انجام می شود و سپس قالب گیری از دهان و لثه جهت ساخت پروتزهای دندانی انجام می شود.

در گام بعدی قالب دندان شما به لابراتورهای دندان سازی ارسال می شود تا دندان مصنوعی با بهترین کیفیت و مواد اولیه و با تمام جزئیات ساخته شود و مجددا توسط دکتر بر روی فک شما تست شود؛ از جمله مهمترین مواردی که جناب دکتر شمس را به عنوان بهترین دندان ساز در رشت تبدیل می کند انتخاب بهترین لابراتورهای دندان سازی می باشد که با آخرین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دندان هایی بی نقص و کاملا مشابه دندان های طبیعی برای شما آماده سازی می کنند.

همکاری دکتر شمس با بهترین لابراتورهای دندان سازی در رشت در نهایت سبب شده تا کیفیت ساخت دندان های مصنوعی به بالاترین حد ممکن برسد و از این رو دندان های شما تا سال های طولانی بدون هیچ گونه تغییر رنگ یا شکستگی قابل استفاده است.

انتخاب متخصص و بهترین دندان ساز

حتما شما نیز تبلیغات زیادی از لابراتورها مشاهده کرده اید که در تلاش برای جذب بیمار و ارائه خدمات به صورت مستقیم هستند، اینگونه که تنها بدون نظر پزشک توانایی و ارائه صفر تا صد خدمات درمانی برای دندان های پروتز و مصنوعی دارند؛ امـــا این مساله کاملا اشتباه و غیرقانونی است زیرا لابراتورهای دندان سازی تنها وظیفه آماده سازی دندان مصنوعی و پروتزهای دندانی طبق نظر و نسخه دندانپزشک دارند و نمی توانند هیچ گونه خدمات درمانی ارائه دهند.

حتما می دانید که برای تبدیل شدن به یک متخصص دندانپزشکی لازم است در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از پذیرفته شدن در رشته دندانپزشکی و سپس پس از پایان دوره 6 ساله مجددا برای آزمون تخصص شرکت کنید و آزمون های لازم را طی یک دوره دو ساله برای متخصص شدن بگذرانید، امـــا یک دندانساز متخصص نیست و ممکن است از روش های مختلفی لابراتوار دندانسازی خود را راه اندازی کرده باشد که تنها مجوز ساخت پروتزهای دندانی دارد.

بهترین دندان ساز در رشت

علاوه بر اینکه رشته دندان سازی در دانشگاه ها برای تحصیل وجود دارد برخی افراد از طریق دوره های آزاد دندانسازی مدرک دندانسازی تجربی را دریافت می کنند و برخی نیز طی این دوره های آزاد به یک دندانساز متبحر تبدیل می شوند که می توانند با دندانپزشکان و متخصصین دندانپزشکی همکاری کنند. بنابراین برای دریافت پروتز و دندان های مصنوعی حتما لازم است به یک دندان پزشک متخصص مراجعه کنید تا تمامی خدمات را با بالاترین کیفیت و خدمات دریافت کنید.

کلام آخر

انتخاب بهترین دندان ساز در رشت از جمله موارد پراهمیت است که حتما لازم است تجربه، مهارت، میزان فعالیت و همچنین تخصص دندانپزشک در این زمینه بررسی شود تا در نهایت بتوان دندان هایی مشابه دندان های طبیعی با بهترین متریال تحویل بگیریم؛ در نظر داشته باشید انتخاب یک دندانپزشک متخصص و با تبحر بالا می تواند نتیجه کار و احساس رضایت شما از خدمات درمانی انجام شده را تضمین کند.

آدرس مطب بهترین دندانساز در رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

12 دیدگاه

  1. بهترین دندانساز در رشت رو معرفی کنید لطفا، من برای دندون هام نیاز دارم و لطفا قیمت مناسب کار کنن.

    • برای اطلاع از قیمت بهترین دندانساز در رشت با مطب جناب دکتر شمس تماس بگیرید که یکی از بهترین متخصصین دندانپزشکی با قیمت مناسب هستند و همچنین خدماتی که جناب دکتر ارائه می دهند شامل بیمه می شود.

    • با سلام برای مشاوره و اطلاع قیمت ها در رابطه با بهترین دندانساز در رشت می توانید با شماره های موحود در سایت تماس بگیرید.

    • سلام برای مشاوره و اطلاع قیمت ها در رابطه با بهترین دندانساز در رشت می توانید با شماره های موحود در سایت تماس بگیرید.

    • دندانساز تجربی در رشت یا هر شهر دیگر بدون دانش و علم به این زمینه وارد شده است و در صورت بروز هر گونه مشکلی هیچ پاسخگویی در این موارد وجود ندارد، بنابراین توصیه می شود حتما برای درمان دندان های خود به دندانپزشک متخصص مراجعه کنید.

    • با سلام دندانساز تجربی تنها پس از گذراندن دوره های کارآموزی در کنار یک دندانپزشک به عنوان دندانساز تجربی معرفی می شوند که برخی شرایط نامناسبی برای درمان دارند اما دندانپزشک متخصص، فوق تخصص و حتی عمومی از لحاظ علمی دارای مدارک معتبر می باشند و همچنین به تمام علم دندانپزشکی آگاه هستند.

    • سلام دندانساز تجربی تنها پس از گذراندن دوره های کارآموزی در کنار یک دندانپزشک به عنوان دندانساز تجربی معرفی می شوند که برخی شرایط نامناسبی برای درمان دارند اما دندانپزشک متخصص، فوق تخصص و حتی عمومی از لحاظ علمی دارای مدارک معتبر می باشند و همچنین به تمام علم دندانپزشکی آگاه هستند.

    • آقای دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصصین دندانپزشک در رشت هستند که برای مشاوره انتخاب بهترین روش برای جایگزین کردن دندان از دست رفته می توانید با شماره های مطب تماس بگیرید و یا وقت ویزیت و مشاوره حضوری از جناب دکتر دریافت کنید.

    • با سلام آقای دکتر مرتضی شمس بهترین دکتر ایمپلنت در رشت و برای پروتژ دندان رشت نیز می توانید از آقای دکتر خدمات و مشاوره بگیرید.

    • آقای دکتر مرتضی شمس بهترین دکتر ایمپلنت در رشت و برای پروتژ دندان رشت نیز می توانید از آقای دکتر خدمات و مشاوره بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است