دکتر خصوصی دندانپزشک رشت

جدول محتوا

 

 

دکتر خصوصی دندانپزشک رشت

داشتن دکتر خصوصی دندانپزشک رشت برای افرادی که روی دندان هایشان حساس هستند و یا دندان هایشان شرایط خاصی را دارد که باید به طور مداوم به دندان پزشک مراجعه کنند ضروری است. شما برای داشتن یک دکتر خصوصی دندان پزشک خوب باید نکات مهمی را رعایت کنید تا از نظر سلامت و راحت بودن خیال شما نیاز هایتان را بر طرف کند.

دکتر مرتضی شمس و دکتر یاسمن صادقی جزء پزشکان خبره کشور هستند که در شهر زیبای رشت دارای دو مطب هستند و می توانند تمام خواسته های شما به عنوان یک دکتر خصوصی دندان پزشک رشت بر آورده کنند.

دکتر خصوصی دندان پزشکی در رشت برای کارهای زیبایی دندان در رشت

(لمینت، کامپوزیت، بستن فاصله دندان بدون ارتودنسی، روکش دندان)

دکتر یاسمن صادقی بهترین دندانپزشک خانم رشت متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
درمان و اطلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا در مطب خانم دکتر یاسمن صادقی در رشت انجام می شود.

دکتر یاسمن صادقی

✅ عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان آموزش داده اند و یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت می باشند.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

دندانپزشک خوب در رشت

دکتر خصوصی دندان پزشکی در رشت برای کارهای ایمپلنت و عصب کشی و جراحی دندان

(ایمپلنت، عصب کشی، جراحی دندان عقل، )

پزشک متخصص ایمپلنت در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

بهترین دکتر ایمپلنت در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅عصب کشی دندان

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس

  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01333240438 📞☎

ایمپلنت در رشت

 

دکتر خصوصی دندان پزشک رشت

برخی خانم ها فقط به دکتر های دندان پزشک زن مراجعه می کنند و در کنار آن ها راحت تر هستند. دکتر یاسمن صادقی دندان پزشکی خبره در زمینه های ترمیمی و زیبایی هستند که در سال 1394 موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی در رشته دندان پزشکی زیبایی شده اند.

دکتر یاسمن صادقی از اساتید داتشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند به طوری می توان گفت دکتر یاسمن صادقی در کارشان استادی خبره هستد، دارای مقاله های متعدد خارجی و ایرانی می باشند که نمایه های ISI  و Scopous بوده و سالیانه به عنوان سخنران در کنگره انجمن دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و نیز انجمن دندانپزشکی ایران EXIDA آخرین دستاوردهای علمی هنر و زیبایی را برای همکاران دندان پزشک تشریح می کنند.

شما می توانید برای درمان اصلاح طرح لبخند ، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی، لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد و داشتن دکتر خصوصی دندان پزشک رشت به دکتر یاسمن صادقی مراجعه کنید.

علاوه بر دکتر یاسمن صادقی دکتر مرتضی شمس نیز در مطب حضور دارند که می توانید به ایشان برای درمان خود مراجعه کنید و اگر جزء آن دسته از افراد هستید که خبره و تخصص در انجام درمان های دندان پزشکی دکتر های مرد را بهتر می دانید دکتر مرتضی شمس می توانید پزشکی حرفه ای باشد.

دکتر مرتضی شمس در سال 1387 موفق به اتمام دوره دندان پزشکی با رتبه ممتاز شدند و در همان سال به سویس سفر کردند و مدرک بین المللی فلوشیپ لیزر در دندان پزشکی را اخذ کردند. دکتر شمس دارای مدرک فلوشیپ ایمپلنت می باشند. شما برای انجام درمان های دندان پزشکی مثل جراحی ها، ایمپلنت و عصب کشی، جراحی دندان عقل در شهر رشت می توانید به ایشان مراجعه کنید.

دکتر صادقی و شمس دارای دو مطب در رشت می باشند که شما نسبت به نزدیک تر بودن به محل کار یا خانه تان می توانید وقت خود را تنظیم کنید.

آدرس مطب دکتر دندان پزشک در رشت

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

 

ویژگی های مطب دندانپزشک خصوصی 

1.نظافت و تمیز بودن

باید یک مطب پزشکی تمیز و مرتب باشد تا بیمار بتواند با خیال راحت به آنجا برود و از هر آلودگی دور باشد.

2.داشتن منشی های خوب

ممکن است به دندان پزشکی مراجعه کنید که دندان پزشکان خبره ای در آن مطب فعالیت کنند اما با روش برخورد منشی ها فکر کنید که پزشکان خوبی هم ندارد که این می تواند برای پزشک هم بد باشد. یک منشی باید بتواند زمان و روز دقیق هر بیمار را برایش تنظیم کند که کمترین معطلی را در مطب داشته باشد و طبق شرایط شما مثل زمان کاریتان و یا زمان هایی که می توانید از خانه بیرون باشید را برای شما قرار دهد.

3.امکانات بروز و مدرن

مطبی که برای درمان دندان های خود انتخاب می کنید بسیار مهم است که دارای چه امکانات و تجهیزاتی باشد، زیرا اگر از بروزترین تجهیزات برای درمان دندان های شما استفاده شود قطعا در کیفیت دندان های شما نیز تاثیر خواهد داشت.

مطب های دکتر شمس و صادقی دارای این دو ویژگی هستند و شما می توانید از طریق راه های زیر وقت معاینه رایگان و نزدیک ترین مطب را نسبت به محل کار و یا خانه تان انتخاب کنید.

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

5 ویژگی دندانپزشک خبره و خصوصی

1.دست ورزی و مهارت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید یک دکتر دندان پزشک داشته باشد مهارت دست ورزی و توانایی در انجام فرآیند پزشکی است که بتواند به راحتی حرکات ریز و دقیق را انجام ذهذ تا کمترین آسیب به فک و دندان شما برسد.

برای مثال اینکه برخی دندان پزشکان به علت نداشتن مهارت و تجربه بالا نمی دانند دست هایشان را چگونه روی صورت مریض قرار دهند که این کار باعث می شود شما بعد از انجام کارتان صورتتان درد بگیرد و یا به علت فشار زیاد دست ها بخشی از فک التهاب پیدا کند.

2.ارتباط خوب با بیمار

شرط اول این باشد که یک دندان پزشک باید در کار خود خبره باشد اما داشتن روابط عمومی خوب و توانایی در برقرار کردن ارتباط بهینه با بیمار تاثیر بالایی دارد. یک دندان پزشک باید با مراجعین خود صحبت کند و روند درمان و مدت زمانی که باید برای دندانشان بگذارند را توضیح دهند و در کنار بیمار صبور باشد.

ممکن است شما فردی حساس و کم طاقت باشید اگر دندان پزشک از شروع درمان به شما روند درمان و میزان صبری ک باید برای رسیدن به دندان دلخواهتان داشه باشید را توضیح دهد شما راحت تر می توانید با درد کنار بیایید.

3.استفاده از تکنولوژی

بهتر است قبل از مراجعه به دندان پزشکی اطمینان حاصل کنید که دندان پزشکتان از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند یا خیر. استفاده از تکنولوژی به دندان پزشک کمک می کند تا بیماری های پنهان لثه و دندان شما را تشخیص دهد و برای درمان از تکنولوژی روز استفاده کند تا شما کمترین درد را داشته باشید و کمترین زمان را بگذارید.

امروزه پیشرفت علم باعث شده است خطای پزشکی به حداقل خود برسد.

4.سابقه و نمونه کار

حتما نمونه کار ها و سابفه پزشک را بپرسید مخوصا برای انجام فرآیند های زیبایی که به تاثیر بسزایی بر لبخند و زیبایی شما دارد که اگر با مشکل مواجه شود علاوه بر زیبایی بر سلامت شما هم تاثیر می گذارد. باید در انجام درمان های زیبایی دندان پزشک در کنار نظر و خواسته شما تجربه کافی هم داشته باشد تا بر اساس صورت و فرم چهره شما درمانتان را انجام دهد.

5.ارائه مشاوره های لازم

امروزه روش های درمانی و زیبایی متفاوت و زیادی وجود دارد که همه افراد از آن ها خبر ندارند و تخصصی در این رابطه ندارند. دندان پزشک باید بهترین روش برای زیبایی یا درمانی شما را بگوید و طبق خواسته شما عمل کند و بعد از انجام درمان شما را رها نکند و تمام نکات مهم قبل و بعد درمان را بیان کند.

سخن پایانی

بهتر است برای انتخاب دکتر خصوصی دندانپزشک رشت دقت لازم را داشته باشید تا از داشتن فرآیند درمانی و زیبایی دندان هایتان اطمینان داشته باشید، برای دریافت نوبت و وقت معاینه از دکتر شمس یا دکتر صادقی می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

یک نظر

  1. خانم دکتر صادقی و آقای دکتر شمس یکی از بهترین و با اخلاق ترین دکتر خصوصی دندانپزشک در رشت هستن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است