دندانپزشک خانم رشت

جدول محتوا

 

 

 

دندانپزشک خانم رشت 🦷👩‍⚕️

دکتر یاسمن صادقی دندانپزشک خانم رشت متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
درمان و اطلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا در مطب خانم دکتر یاسمن صادقی در رشت انجام می شود.

دکتر یاسمن صادقی

✅ عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان آموزش داده اند و یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت می باشند.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

معرفی خانم دکتر یاسمن صادقی

دکتر یاسمن صادقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دوره دندانپزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۸ به اتمام رسانده و دانشنامه تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۴ دریافت کرده است.

ایشان در همان سال موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی و زیبایی شده و از سال ۱۳۹۴ تاکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و مشغول به تدریس در این دانشگاه می باشد.

از جمله افتخارات ایشان می توان به مقالات متعدد خارجی و داخلی ، نمایه های ISI  و Scopous اشاره کرد و همچنین سالیانه به عنوان سخنران در کنگره انجمن دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و نیز انجمن دندانپزشکی ایران Exida آخرین دستاوردهای علمی هنر و زیبایی را برای همکاران دندان پزشک تشریح می نماید.

دندانپزشک خانم در رشت

از جمله ویژگی ها و افتخارات خانم دکتر یاسمن صادقی که ایشان را نسبت به دیگر دندانپزشکان متمایز می سازد به موارد زیر اشاره می شود:

  • عضو فعال هیئت علمی دانشگاه گیلان
  • استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت
  • استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان‌های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی؛ لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و روش های علمی روز دنیا می باشد.

کامپوزیت

✅لمینت

✅طراحی لبخند

✅روکش دندان

✅بستن فاصله بین دندان ها بدون ارتودنسی

✅ترمیمی و زیبایی

دندانپزشک خانم رشت

بیشترین رضایت کاربران در سایت پزشک خوب

خانم دکتر یاسمن صادقی بیشترین رضایت کاربران را در سایت پزشک خوب در بین بیش از 30 دندانپزشک خانم در رشت به خود اختصاص داده است.

طراحی لبخند چیست؟

طراحی لبخند و داشتن لبخندی زیبا در واقع حاصل تلفیق اجزای صورت با دندان ها است، منظور تناسب کلی شکل صورت با لبخند، فرم لب‌ها و گونه ها، رنگ پوست صورت، فرم و طرح لثه ها و همچنین فرم، رنگ و موقعیت دندان های شماست. ترکیب این اجزا یک منحنی ایجاد می کند که با عنوان خط لبخند شناخته می‌شود و وجود آن باعث ایجاد چهره ای دلنشین و زیبا خواهد شد.

اصلاح طرح لبخند در رشت

اصلاح طرح لبخند یا همان طراحی لبخند، مجموعه‌ای از درمان‌های مربوط به زیبایی می‌باشد که باعث ایجاد لبخندی زیبا می‌شود، در این مسیر لثه های ناصاف و بدشکل شما اصلاح و مشكلات ديگر دندان هایتان نیز برطرف می‌شود.
همچنين اصلاح طرح لبخند می تواند عرض، طول، رنگ و شكل دندان های شما را تغيير دهد تا با این کار ها ظاهري شاداب و متناسب به صورت و لبخند شما داده شود.
یکی از مزایای طراحی لبخند یا اصلاح طرح لبخند را می توان به این نکته اشاره کرد که علاوه بر جنبه زیبایی در حین انجام این کار مشكلات دندان های شما هم معاينه و رفع می شوند .
اصلی ترین و مهم ترین مساله در طراحی لبخند، تشخیص بهترین و متناسب ترین طرح و همچنین رسم و پیاده سازی صحیح آن روی صورت شماست، این تخصص و مهارت بعد از انجام کار خودش را نشان می‌دهد، پس پیشنهاد می‌کنیم که کار طراحی و اطلاح طرح لبخندتان را به دندانپزشکانی بسپارید که در این زمینه دارای تجربه و سابقه ی خوبی می‌باشند.

اصلاح طرح لبخند در رشت

اگر به دنبال بهترین دندانپزشک برای طراحی لبخند در رشت هستید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره زیر تماس بگیرید و یا به یکی به صورت حضوری به مطب دکتر صادقی که آدرس آن را در زیر مشاهده می‌کنید مراجعه کنید.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

4 مزیت اصلاح طرح لبخند

  1. برای پیاده سازی طرح لبخند نیاز به سفید و روشن تر کردن دندان ها دارد که این کار باعث جوان تر دیده شدن چهره فرد می‌شود.
  2. به کمک اصلاح طرح لبخند بسیاری از بیماری ها و مشکلات دهان و دندان شناسایی و رفع می‌شوند.
  3. به کمک طراحی لبخند می توان بسیاری از پوسیدگی های دندانی، عفونت ها و بیماری های لثه را به حداقل رساند.
  4. با بهبود ساختار دهان و دندان می توان نسبت لثه را تنظیم و باعث زیباتر شدن ساختار دهان و دندان ها شد.

انواع روش های طراحی لبخند در رشت

دهان و دندان هر شخصی ویژگی‌های خاصی خود را دارد و با توجه به این موضوع خدماتی که برای طراحی لبخند یک شخص به او ارائه می شود، ممکن است متفاوت باشد؛معمولاً فرآیند اصلاح و طراحی لبخند دندان می تواند ترکیبی از روش‌های مختلف باشد که‌ تشخیص و اجرای آن با دندانپزشک است. برخی از این روش ها شامل موارد زیر هستند:

۱. باندینگ دندان

۲. بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

۳.لمینت دندان

۴.انواع روکش های دندانی

۵. اصلاح لبخند لثه ای توسط ارتودنسی

۶. کامپوزیت ونیر

۷. کاشت دندان (ایمپلنت)

۸. جراحی لثه

۹. جراحی فک و صورت

و همانطور که گفته شد پیاده سازی هر کدام از مراحل بالا با تشخیص دندان پزشک، با توجه به شرایط دهان و دندان شما صورت می‌گیرد.

قیمت اصلاح طرح لبخند در رشت

طول دوره درمانی و هزینه آن به عوامل مختلفی مرتبط بوده و کاملا متغیر است؛ برای مثال عواملی از جمله مهارت دندانپزشک شما، نوع بیمه درمانی خودتان، وضعیت دندان هایتان، مواد مورد استفاده و مواردی از این قبیل در قیمت اصلاح طرح لبخند موثر می‌باشند.

و قطعا هر چقدر برای طراحی لبخند شما به درمان پیچیده‌تری مورد نیاز باشد، قیمت و هزینه درمان هم افزایش خواهد یافت. در هنگام مشاوره، دندانپزشک شما تمامی موارد گفته شده را در نظر خواهد گرفت و طرح لبخند ویژه‌ای را با توجه به این شرایط به شما پیشنهاد خواهد کرد.

کلام آخر

کلینیک دندانپزشکی دکتر صادقی و دکتر شمس ارائه دهنده خدمات دهان و دندان از جمله لمینت سرامیکی، کامپوزیت ونیر، پروتز متحرک و ثابت، ایمپلنت و بسیاری خدمات دیگر، با بهترین و به روزترین مواد و تجهیزات، در دو مطب مجزا می‌باشند، و شما عزیزان می توانید از خدمات آنها به راحتی استفاده کنید.

خانم دکتر صادقی بعنوان یک دندانپزشک خانم رشت با سابقه کاری و مهارت بالایی شناخته می شود که می تواند یک دندانپزشک عالی برای ترمیم و خدمات زیبایی دندان های شما به حساب بیاید.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت خدمات مربوط به دهان و دندان از جمله اصلاح طرح لبخند در رشت با یکی از شماره های زیر در مطب دکتر شمس و دکتر صادقی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

2 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است