متخصص لثه در رشت

لمینت دندان در رشت

جدول محتوا

 

 

بهترین دکتر لمینت دندان در رشت 🦷👩‍⚕️👨‍⚕️

اگر شما خانم هستید و ترجیح میدهید دندانپزشکتان برای لمینت دندان در رشت خانم باشد می‌توانید دکتر یاسمن صادقی که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دارای مقالات متعدد خارجی و داخلی هستند را برای درمان و زیبایی دندان های خود انتخاب کنید.

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان‌های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی، لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا است.

🦷قبل از هر چیزی در پادکست زیر یکی از پرتکرارترین سوالات شما در رابطه با درمان های قبل از کامپوزیت و لمینت دندان به صورت کامل پاسخ داده است که قطعا سوال شما نیز می باشد:

شما میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان خود را دریافت کنید.

دکتر یاسمن صادقی را بیشتر بشناسید!

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان تربیت کرده اند و خودشان یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت هستند.

لمینت دندان در رشت

📲 بهترین روش برای بررسی تغییرات ظاهری و زیبایی دهان و دندان های شما ویزیت حضوری است، بنابراین هیچ یک از روش های تماس و مشاوره از طریق شبکه های احتماعی نمی تواند به اندازه ویزیت حضوری تاثیرگذار باشد، در مراجعه حضوری دندانپزشک متخصص تمام نقاط دهان و دندان های شما را به صورت کامل و همراه با جزئیات بررسی می کند بنابراین تشخیص انجام مراحل و هزینه خدمات بصورت دقیق می باشد.

پس ما به شما برای مشاوره با دندانپزشک متخصص تنها ویزیت حضوری را پیشنهاد می کنیم.

شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

لمینت دندان در رشت

یکبار برای همیشه هزینه کنید

قطعا شما نیز در شبکه های اجتماعی تبلیغات زیادی از لمینت دندان با کمترین هزینه، کامپوزیت دندان فوری با حداقل هزینه و… را مشاهده کرده اید و شاید برای دریافت خدمات از این کلینیک ها نیز وسوسه شده اید! بله متاسفانه برخی افراد به دلیل تبلیغات گسترده این مراکز به آن ها اعتماد کرده و برای دریافت خدمات زیبایی از جمله لمینت و کامپوزیت دندان در رشت یا شهرهای دیگر به آن مراجعه می کنند.

امــا تنها پس از مدت کوتاهی بی کیفیتی در خدمات دریافت شده را متوجه می شوند که در نتیجه از نتیجه کار نیز ناراضی می باشند و نارضایتی از لمینت دندان دارند؛ از بین مراجعه کنندگان خانم دکتر یاسمن صادقی نیز تعداد بسیار زیادی با این شرایط مشابه خدمات لمینت یا کامپوزیت دریافت کرده اند که قطعا بار اول به دلیل اعتماد اشتباه زمان و هزینه ای را از دست داده اند.

🔴 بنابراین در صورتی که قصد دارید خدمات لمینت یا کامپوزیت دندانی انجام دهید، اکیــدا توصیه می شود این خدمات را در مراکز تخصصی و از دندانپزشک متخصص خدمات دریافت کنید و تحت هیچ شرایطی انجام این خدمات توسط دندانپزشک عمومی توصیه نمی شود زیرا در نهایت احساس نارضایتی و مشکلاتی را به همراه دارد که هزینه و زمان شما هدر می رود.

برخی افراد دارای دندان های زرد یا نامرتبی هستند که در نهایت زیبایی چهره آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد، یکی از روش هایی که در زیباسازی چهره شما تاثیر دارد لمینت دندان است.

امروزه افراد زیادی به سمت این درمان روی آورده اند و دندان های خود را با این روش به زیبایی ترمیم می کنند؛ از این رو در این مقاله به معرفی بهترین دندانپزشک و متخصص لمینت دندان رشت می پردازیم.

شما اگر در رشت زندگی می‌کنید می‌توانید با خیال راحت لمینت دندان خود را به پزشکان ما بسپارید.

 

قیمت لمینت دندان در رشت

قیمت لمینت دندان به کاری که روی دندان شما انجام می شود بستگی دارد، برای اطلاع از قیمت لمینت، دندان شما باید ویزیت و معاینه شود و بعد از معاینه قیمت خدمت شما عرض میشود.

برای اطلاع از قیمت و اطلاع از تمامی جزئیات با ما در تماس باشید…

سوالات متداول:

بهترین دکتر لمینت دندان در رشت کیست؟

  • با توجه به حساس بودن خدمات لمینت انتخاب دکتر تا حد زیادی در احساس رضایت از نتیجه خدمات تاثیر گذار است، خانم دکتر یاسمن صادقی از جمله بهترین دندان پزشکان در زمینه خدمات زیبایی و لمینت مجسوب می شود.

لمینت در چند جلسه انجام می شود؟

  • به صورت کلی تعداد مراحل در هر فرد متفاوت است اما در حالت میانگین بین 3 تا 4 جلسه می باشد.

آیا لمینت دندان در رشت به صورت قسطی نیز انجام می شود؟

  • برای اطلاع از خدمات اقساطی لیمنت می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بهترین دکتر لمینت دندان در رشت

داشتن یک لبخند زیبا باعث ایجاد اعتماد به نفس در هر شخصی می‌شود که با داشتن دندان هایی زیبا ممکن می‌شود، اما برخی افراد دارای دندان های زرد ، نامرتب و یا شکسته هستند که زیبایی چهره و لبخند آن ها را بشدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حال چطور می‌توان صاحب یک لبخند زیبا و بی نقص شد؟ چه روشی وجود دارد که بدون عوارض بتواند به زیبایی هرچه بیشتر دندان های ما کمک کند؟ بهترین خدمات لمینت دندان در رشت در کجا ارائه می‌شوند؟

✅ قوی و بادوام است

✅ سطحی با ظاهر طبیعی دارد

✅ نسبت به تاج یا کلاهک، مینای کمتری برداشته می‌شود

✅ به راحتی لکه نمی‌گیرد

✅ کاملاً طرح لبخند شما را بدون هیچ گونه عمل جراحی تغییر می دهد

✅ لبخندی رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

✅ بین 10 تا 15 سال ماندگاری دارد.

لمینت دندان چیست؟ 😁🦷👩‍⚕️👨‍⚕️

یکی از بهترین روش های زیبا سازی دندان ها انجام لمینت دندان است، لمینت دندان (Dental Laminate) ، یک روکش نازک است که همرنگ دندان، و برای بهبود زیبایی لبخند و ظاهر کلی فرد طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیش از قرار دادن قطعات کوچک لمینت روی دندان های شما، شکل، اندازه و طول دندان‌ها با توجه به وضعیت دندان هایتان و همچنین نظر خود شما طراحی می‌شوند، پس با انجام لمینت شما به راحتی قادر خواهید بود لبخند که دوست دارید را برای خودتان خلق کنید.

 

بهترین نوع لمینت را در اختیار شما قرار می‌دهیم

از بهترین انواع لمینت ها برای هر نوع دندانی، لمینت سرامیکی است، از ویژگی های این نوع لمینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نوع لمینت سرامیکی در واقع یک پوسته نازک است که برای هر فرد به صورت سفارشی ساخته شده و روی دندان های او قرار می گیرد.

– این نوع لمینت در انتخاب جنس و شفافیت تنوع بسیار زیادی دارد.

– ظاهر زیبا و عدم لکه گیری آن که یکی از مهمترین پارامتر های انتخاب این نوع لمینت توسط افراد است.

– لمینت سرامیکی کیفیت، طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل این نوع لمینت یکی از بهترین هاست.

برای دریافت خدمات لمینت سرامیکی از مطب دکتر یاسمن صادقی، یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات لمینت دندان در رشت، می‌توانید برای دریافت نوبت با شماره زیر تماس بگیرید و یا به مطب ایشان مراجعه کنید.

پل ارتباطی با ما:

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

بهترین دکتر لمینت دندان در رشت

 

طول عمر لمینت سرامیکی دندان چقدر است؟

همان طور که اشاره شد طول عمر لمینت دندان سرامیکی بالاست و در مواردی چیزی حدود ۲۰ سال می‌تواند به زیبایی لبخند و ظاهر شما کمک کند، اما در حالت کلی طول عمر لمینت به نگهداری شما و همچنین جنس استفاده شده در لمینت دندان بستگی دارد که تا حد زیادی طول عمر آن را مشخص می کند.

اصلی ترین ویژگی های لمینت دندان در رشت

۱.لمینت سرامیکی، لمینتی بدون بازگشت است
با اینکه لمینت لایه‌ی بسیار نازکی است که روی دندان های اصلی شما قرار می‌گیرد و ممکن است تصور کنید که احتمال تغییر شکل آن وجود دارد، اما باید بدانید که لمینت سرامیکی از انواع لمینت هایی است که اگر تا مدت ها نیز بر روی دندان های شما مانند روز اول زیباست و جزو لمینت های بدون بازگشت است.

۲. مقاومت بالا؛ ویژگی مهم لمینت سرامیکی
لمینت سرامیکی پس از نصب شدن بسیار محکم است و در برابر بیشتر نیروهایی که عادت های معمولی و روزانه به آن وارد میکند نیز مقاوم است؛

اما باید تا حد امکان از استفاده هر چیزی که باعث ایجاد فشار و شکستگی در لمینت سرامیکی شود خودداری کنید. شکستن پسته با دندان، جویدن استخوان یا آب نبات لمینت های شما را نابود خواهد کرد، پس بهتر است از این کارها جدا خودداری کنید تا بتوانید لمینت دندان های خود را تا طولانی مدت سالم نگه دارید.

۳.سایر ویژگی ها
لمینت‌ها بجز مزایای زیبایی، مزایای دیگری هم دارند خصوصا اینکه در مقایسه با مینای دندان، مقاومت و قدرت دندان ها را بیشتر می‌کنند و در صورت هم تراز نبودن دندان ها و سایر عیوب دندان، این عیب ها را پوشش می‌دهند و ردیف دندان ها را مرتب تر، یکنواخت تر و زیباتر نشان می‌دهند.

بهترین خدمات لمینت دندان در رشت

پیش تر نیز به اهمیت انتخاب متخصص در زمینه لمینت دندان و استفاده از مواد مرغوب اشاره شد، بنابراین اگر دندانپزشکی که برای این مساله انتخاب می کنید دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه نباشد نمی توانید انتظار خدمات درجه یک داشته باشید.

خانم دکتر یاسمن صادقی از بهترین دندانپزشکان رشت و رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت می باشند که در زمینه لمینت دندان نیز یکی از محبوب ترین پزشکان رشت و استان گیلان به شمار می آیند، بنابراین برای دریافت بهترین خدمات لمینت دندان در شهر رشت با ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن دکتر صادقی رشت:

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

برای اطلاع از نوبت های خالی وگرفتن نوبت، اطلاع از هزینه هر واحد لمینت دندان و گرفتن مشاوره و راهنمایی برای انجام لمینت می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری و همچنین از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

کلام آخر

در بالا نیز اشاره شد که لمینت سرامیکی یکی از بهترین انواع لمینت به شمار می‌رود که مطمئنا پس از پیاده کردن این نوع لمینت و مشاهده آن بر روی دندان هایتان، زیبایی و جذابیت را در صورت و لبخندتان مشاهده خواهید کرد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر یاسمن صادقی ارائه دهنده خدمات زیبایی و ترمیمی دهان و دندان از جمله لمینت دندان رشت، کامپوزیت ونیر، پروتز متحرک و ثابت، ایمپلنت و بسیاری خدمات دیگر، با بهترین و به روزترین مواد و تجهیزات که شما عزیزان میتوانید از خدمات آنها به راحتی استفاده کنید.

 

20 دیدگاه

  1. کاش قیمت لمینت دندان در رشت رو هم در سایتتون مینوشتین که بتونیم یه مقایسه قیمتی داشته باشیم

    • قیمت لمینت دندان در شهر رشت رو ما به مطالب سایت اضافه کردیم. تشکر بابت نظرتون

    • با سلام در صورتی که برای دریافت خدمات لمینت دندان به متخصص مراجعه کنید قطعا نتیجه بهتری دریافت می کنید و قیمت لمینت دندان در رشت یا دیگر شهرهای استان گیلان تفاوت چندانی ندارد اما در کلینیک دکتر شمس خدمات با بهترین قیمت ها ارائه می شود که می توانید برای اطلاع از تعرفه ها با شماره های مطب تماس بگیرید.

  2. بهترین دکتر لمینت دندان در رشت فقط خانوم دکتر صادقی هستن، لمینت دندون های مامانم توسط ایشون انجام شده و بعد از گذشت 3 سال هنوز هم مثل روز اول قشنگه و میدرخشه.

    • با سلام ممنون از محبت شما، بسیار خرسندیم که موفق به جلب رضایت شما همراهان عزیز شده ایم.

    • با سلام برای دریافت نوبت ویزیت لمینت دندان از خانوم دکتر صادقی با شماره مطب شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
      01332123896 📞☎ تماس بگیرید.

    • با سلام، برای اطلاع از مراحل درمان و مواد استفاده شده جهت لمینت دندان بهتر است با شماره های درج شده تماس بگیرید و وقت مشاوره حضوری دریافت کنید.

    • خانوم دکتر یاسمن صادقی به عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی از جمله لمینت دندان، کامپوزیت دندان و… فعالیت دارند، علاوه براین آقای دکتر مرتضی شمس به عنوان متخصص ایمپلنت در هر دو مطب رشت نیز مشغول فعالیت هستند.

  3. عذرخواهی می کنم، دکتر صادقی رشت همون خانوم دکتر یاسمن صادقی هستن؟

    • با سلام و درود بله خانوم دکتر یاسمن صادقی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در رشت هستند که می توانید خدماتی از جمله لمینت دندان در رشت، کامپوزیت دندان در رشت و… را دریافت کنید.

  4. دکتر لمینت دندان با متخصص لمینت فرق می کنه؟ آیا لمینت دندان رو میشه پیش پزشک عمومی هم انجام بدیم؟ ممنون میشم جواب سوالامو بدین

    • با سلام با توجه به اینکه متخصص لمینت و خدمات ترمیمی و زیبایی مراحل تحصیل و دوره های بیشتری را گذرانده است به صورت قطع نتیجه خدماتی که از متخصص دریافت می کنید با پزشک عمومی قابل مقایسه نیست؛ همچنین دندانپزشک عمومی برای خدماتی همچون لمینت یا کامپوزیت دارای مهارت کافی نمی باشد. پس بهتر است یکبار هزینه کنید و خدمات تخصصی را از متخصص لمینت دریافت کنید.

  5. سلام و وقت بخیر من می خوام لمینت دندان در رشت انجام بدم اما اول اینکه نمیدونم هزینش چقدره و دوم اینکه ایا امکانش هست قسطی پرداخت کنم؟

    • با سلام، برای دریافت خدمات لمینت دندان در رشت خانم دکتر یاسمن صادقی بعنوان بهترین متخصص لمینت و کامپوزیت در شهر رشت فعالیت دارند که می توانید برای دریافت شرایط اقساطی با شماره های نطب تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است