اگر شما در رشت زندگی می کنید و دچار بیماری لثه شده اید و نیاز به یک متخصص لثه در رشت دارید میتوانید برای مشاوره و درمان  به کلینیک دندانپزشکی در رشت که زیر نظر  دو دندانپزشک متعهد و حرفه ای آقای دکتر شمس و خانم دکتر صادقی با ویزیت رایگان انجام دهید.

. اگر شما خانم هستید و ترجیح میدهید پزشکتان خانم باشد میتوانید دکتر یاسمین صادقی که عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان هستند و دارای مقالات متعدد خارجی و داخلی هستند.تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان‌های اصلاح طرح لبخند ، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی؛ لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.

برخی دندان پزشکان آقا را خبره تر میدانند، شما میتوانید دکتر مرتضی شمس را برای کامپوزیت دندان در رشت انتخاب کنید. دکتر مرتضی شمس تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده اند. همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت می باشند.

در حال حاضر ایشان به عنوان سخنران مدعو موسسات دندانپزشکی در سراسر کشور می باشند در سال 94 در شهر رشت شروع به فعالیت در مطب خصوصی خود در شعبه گلسار و سبزه میدان نمودند.

راه ارتباطی با ما

013-33240438 📞☎

در سلامت دهان و دندان فقط جلوگیری از پوسیدگی دندان شرط نیست، سالم بودن لثه در سلامت کل بدن بسیار تاثیر دارد.

هنگامی که

دندان ها را پلاک وجرم  پوشانده قطعاً روی لثه ها هم پلاک و جرم وجود دارد که سبب به وجود آمدن باکتری ها روی لثه ها و آسیب به آنها می شود.

اگر بعد از مراجعه به دندانپزشک و انجام معاینات، تشخیص بیماری لثه بدهد شما را به متخصص پریودنتیت ارجاع می‌دهد. زیرا دندانپزشکی که در زمینه ی بیماری های لثه تخصص دارد را متخصص پریودنتیت می‌گویند. اگر برای درمان لثه خود نیاز به متخصص لثه دارید پیشنهاد ما مراجعه به بهترین  فوق تخصص لثه در رشت است.

متخصص ریشه رشت

انواع بیماری های لثه

به طور کلی بیماری های لثه به دو دسته تقسیم می شوند

1.بیماری ژنژیویت(خفیف)

2.بیماری پریودنتیت(پیشرفته)

مهمترین عامل بیماری ژنژیویت پلاک لثه است. تجمع این پلاک ها روی لثه موجب ظاهر ناپسند لثه و تورم، قرمزی و در نهایت خونریزی لثه میشود و ژنژیویت یک بیماری خفیف با درد اندک است. از مهمترین دلیل بروز این بیماری، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و مسواک نزدن است.

حال اگر به این برجستگی هایی که بین لثه به وجود می آید و سبب ملتهب شدن آن می شود بی توجه باشیم به مرور زمان بخشهایی از لثه قرمز و کبود می شود و باعث به وجود آمدن بوی بد و ناخوشایند دهان و در برخی مواقع احساس سوزش و خارش در ناحیه لثه می شود. وجود این علائم نشان دهنده ی بیماری پریودنتیت است اگر بیماری های لثه درمان نشود و پیشرفت کند موجب عقب نشینی لثه و از بین رفتن بافت لثه و استخوان فک، در نهایت سبب لق شدن دندان و از دست دادن آن خواهد شد. که اگر به سرعت به فکر رفع آنها نباشید، سبب مشکلات متعددی مانند جراحی و یا پیوند لثه می‌شود. توصیه ما برای جلوگیری از آسیب به بافت لثه و انجام درمان‌های مربوط به آن به متخصص لثه در رشت مراجعه بفرمایید.

راه ارتباطی با ما

علائم بیماریهای لثه

تورم و قرمزی و ایجاد حساسیت در لثه ها

خونریزی لثه ها در زمان استفاده از مسواک به نخ دندان تحلیل شدن لثه

احساس لق شدن دندان

ایجاد بین دندان و لثه

بوی بد و احساس طعم ناخوشایند دهان

وجود درد در هنگام مصرف نوشیدنی های گرم و سرد

احساس خارش و سوزش

عفونت لثه

جرم ها و باکتری هایی  که در روی لثه ها و دندان های وجود دارند، زمینه برای رشد میکروب و آلودگی به وجود می آورد و موجب عفونی شدن لثه ها میشود و همین عفونت لثه عامل بروز بیماری های مختلف لثه می شود.

یکی از درمان های عفونت لثه جرم گیری است باکتری ها و پلاک هایی که روی دندان و لثه وجود دارند از بین می روند و دندان ها تمیز شده و از بروز بیماری‌های لثه جلوگیری می کند.

گاهی اوقات دلیل عفونت لثه وجود باکتری و پلاک ها نیست و می توانند علائم دیگری داشته باشد، مانند

عفونت های قارچی و باکتریایی مانند برفک دهانی

دندان پنهان (دندانهای پنهان به دلیل آن که کامل از لثه خارج نشدند باعث ایجاد التهاب و عفونت می‌شوند)

جراحی لثه در رشت

جراحی لثه یکی از درمانها برای رفع مشکل و بیماری های لثه می باشد. در این روش درمان قسمت هایی که دچار مشکل شده اند را ترمیم و یا بر می دارند در نتیجه رشد آن بخش ها به حالت نرمال برمی‌گردد.

در جراحی لحظه تلاش پزشک در نگهداری و حفظ از لثه است در غیر این صورت برای ترمیم لثه نیاز به پیوند لثه است. در صورت داشتن بیماری حتماً قبل از انجام جراحی با  پزشک خود مشورت کنید.البته گاهی ممکن است بعد از جراحی، دندان و لثه ها کمی حساس شوند که در این مواقع پزشک برای بیمار خمیردندان های مخصوص را تجویز می‌کند. برای انجام جراحی لثه حتما به کلینیک با اطمينان و خیالی آسوده به بهترین متخصص جراحی لثه در رشت که درشعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

جراحی لثه با لیزر

با کمک لیزر بافت هایی که  آلوده هستند و موجب عقب نشینی لثه ها شده است ترمیم میکنند از مزایای جراحی لثه با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد

در جراحی لثه درد و خونریزی، هنگام انجام کار وجود ندارد.

نیاز به بخیه ندارد زیرا برش انجام نمی گیرد.

در اغلب موارد نیاز به بیحسی ندارد.

ترمیم و بازسازی می کند و به حالت اصلی باز می گرداند.

نسبت به درمان های قدیمی تعداد جلسات کمتری لازم است.

همان گونه که گفته شد مطلوب ترین راه برای جلوگیری از مشکلات دهان و لثه رعایت کردن بهداشت آن است. با پیشگیری میتوانید درمان را آسان تر و هزینه آن را کمتر کنید. و کار مهم دیگر این است که هر شش ماه یکبار برای چکاپ به دندانپزشکی و متخصص لثه در رشت مراجعه کنید شما می توانید برای مشاوره و انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی در رشت زیر نظر دکتر شمس و دکترصادقی مراجعه بفرمایید.

پل ارتباطی ما

متخصص ریشه رشت