پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت

پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت

جدول محتوا

پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت

دندان های نامرتبی دارید؟ از فرم دندان های خود راضی نیستید؟ از رنگ دندان هایتان ناراضی هستید؟ اگر دندان های شکسته دارید و یا می خواهید لبخند زیباتری داشته باشید در ادامه با پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت، خانم دکتر یاسمن صادقی که یکی از بهترین دندانپزشکان متخصص در رشت می باشد آشنا می شوید که علاوه بر مطالعه تمامی توضیحات می توانید نمونه کارهای سایر مراجعه کنندگان را نیز مشاهده کنید.

کامپوزیت دندان در رشت توسط بهترین دندانپزشک متخصص خانم دکتر یاسمن صادقی انجام می شود:

دندانپزشک خانم در رشت

🦷قبل از هر چیزی در پادکست زیر یکی از پرتکرارترین سوالات شما در رابطه با درمان های قبل از کامپوزیت و لمینت دندان به صورت کامل پاسخ داده است که قطعا سوال شما نیز می باشد:

کامپوزیت قیمت مناسب در رشت

یکبار برای همیشه از خود بپرسید چرا برخی کلینیک های دندانپزشکی با قیمت ارزان برای دندان های شما کامپوزیت یا لمینت انجام می دهند؟! قطعا هیچ ارزانی بی علت نیست!

در برخی کلینیک های دندانپزشکی با شعار دندانپزشکی قیمت مناسب یا دندانپزشکی ارزان با استفاده از مواد بدون کیفیت دندان های شما را ترمیم می کنند؛ بیمار بدون اطلاع از مواد استفاده شده در ابتدای دریافت هرنوع خدمات رضایت بالایی دارد امــــا پس از گذشت مدت زمان اندکی کیفیت پایین دندان ها با تغییر رنگ، شکستگی در برخی قسمت ها و مواردی از این قبیل دامنگیر مراجعه کننده می شود که تبعات آن زیاد است.

در این شرایط علاوه بر هزینه اولیه ناچار به مراجعه مجدد به دندانپزشک متخصص و ترمیم دوباره دندان ها هستید که این مرحله نیز دارای هزینه است، بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا از خود بپرسید چرا دندانپزشک ارزان؟ دلیل ارزانی چیست؟

امـــا خوشبختانه در کلینیک دکتر شمس با در نظر گرفتن اصول، استانداردها و ارائه خدمات تخصصی به مشتری همراه با مواد درجه یک و با بالاترین کیفیت این افتخار را داریم تا خدمات کامپوزیت دندان در رشت با بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهیم.

حفظ کیفیت و ارائه بهترین خدمات به بیمار اولویت خانم دکتر یاسمن صادقی در کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس می باشد.

عکس قبل و بعد طراحی لبخند با ونیر کامپوزیت دندان رشت و لیفت لثه:

عکس قبل و بعد طراحی لبخند با ونیر کامپوزیت و لیفت لثه

عکس قبل و بعد طراحی لبخند با ونیر کامپوزیت و لیفت لثه

قبل و بعد بیمار عزیز با فاصله بین دندان های زیاد بدون ارتودنسی با ونیر کامپوزیت:

قبل و بعد بیمار با فاصله بین دندان زیاد بدون ارتودنسی با ونیر کامپوزیت

پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت

در شکل زیر تصاویری از پیج اینستاگرام بهترین دکتر کامپوزیت در رشت مشاهده می کنید که می تواند به عنوان یکی از راه های مشاهده تمام ویدئوهای مرتبط با کامپوزیت دندان و پرسیدن سوالات متداول باشد.

با دنبال کردن آدرس اینستاگرامی پیج دندانپزشکی رشت زیر می توانید علاوه بر اطلاعاتی که در سایت منتشر می شود از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شوید:

پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت

کامپوزیت دندان با بهترین دندانپزشک در رشت

اگر برای خدمات زیبایی دندان های خود به دنبال بهترین متخصص دندانپزشکی در رشت هستید، بدون شک در مطب دندانپزشکی خانم دکتر یاسمن صادقی می توانید در یک فضای آرام و مجهز تمامی خدمات کامپوزیت دندان، لمینت دندان و دیگر خدمات ترمیمی و زیبایی را با جدیدترین تجهیزات دریافت کنید.

کامپوزیت دندان با بهترین متخصص دندانپزشکی در رشت

حتما شما نیز با تبلیغات کلینیک های دندانپزشکی در وبسایت ها یا شبکه های اجتماعی مختلف روبه رو شده اید که کامپوزیت و لمینت دندان را با کمترین هزینه انجام می دهند اما همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم انجام خدمات زیبایی و ترمیم دندان ها در این مراکز نه تنها سبب زیبایی دندان های شما نخواهد شد بلکه پس از گذشت زمان کوتاهی کیفیت پایین مواد و خدمات را مشاهده می کنید.

از بین مراجعه کنندگان خانم دکتر یاسمن صادقی نیز تعداد بسیار زیادی با این شرایط مشابه خدمات لمینت یا کامپوزیت دریافت کرده اند که قطعا بار اول به دلیل اعتماد اشتباه زمان و هزینه ای را از دست داده اند.

🔴 بنابراین در صورتی که قصد دارید خدمات کامپوزیت دندانی انجام دهید، اکیــدا توصیه می شود این خدمات را در مراکز تخصصی و از دندانپزشک متخصص دریافت کنید و تحت هیچ شرایطی انجام این خدمات توسط دندانپزشک عمومی توصیه نمی شود زیرا در نهایت احساس نارضایتی و مشکلاتی را به همراه دارد که هزینه و زمان شما هدر می رود.

کامپوزیت با دندانپزشک متخصص یا عمومی؟

با توجه به آنچه پیشتر آموختیم انتخاب دندانپزشک متخصص می تواند در نتیجه کار تاثیر بسزایی داشته باشد اما چرا؟ به نظر شما دندان پزشک عمومی و متخصص چه تفاوت هایی دارند؟

تحصیل در رشته دندانپزشکی دوره شش ساله است بنابراین تمام دندانپزشکان ۶ سال را می گذراند تا به یک دندانپزشک عمومی تبدیل شوند اما پس از گذراندن این دوره شش ساله آزمونی کشوری بین داوطلبین برگزار می شود که پس از قبولی در این آزمون به عنوان متخصص مشغول به تحصیل می شوند.

پس از پایان دوره دو ساله آزمون برد تخصصی به عنوان مرحله نهایی برای گرفتن تخصص وجود دارد به عنوان مثال دندانپزشک متخصص زیبایی زمانی به عنوان متخصص شناخته می‌شود که موفق به گذراندن این آزمون ها شود.

آنچه که اهمیت دارد قبول شدن در آزمون برد تخصصی می باشد که دریافت رتبه ممتاز در آن کار چندان ساده‌ای نمی باشد و تنها افراد مستعد و با پشتکار موفق به گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون خواهند شد.

خانم دکتر یاسمن صادقی از جمله دندانپزشکان کوشا و ممتازی هستند که موفق به کسب نمره بالا در آزمون بورد تخصصی شده‌اند و این آزمون را با رتبه ممتاز پشت سر گذاشتند با توجه به توانایی های خانم دکتر یاسمن صادقی به عنوان استاد دانشگاه دندانپزشکی رشت در حال فعالیت می باشند.

همچنین خانم دکتر صادقی پس از 8 سال فعالیت های مستمر و تلاش های بی مانند همچنین چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر دنیا در نهایت به عنوان رئیس بخش دندانپزشکی زیبایی در دانشکده دندانپزشکی انزلی منصوب شده و در حال فعالیت می باشند.

بهترین دکتر کامپوزیت رشت اینستا

شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

کلام آخر

اگر خدمات دندانپزشکی مد نظر شما زیبایی، درمانی و یا حتی ترمیمی باشد در هر صورت انتخاب دندانپزشک خوب اهمیت بالایی دارد، کامپوزیت دندان از جمله خدمات زیبایی است که اگر برای این خدمات دندانپزشک متخصص انتخاب نکنید احتمال دوباره کاری آن بسیار زیاد است و تبعات زیادی نیز به همراه دارد که پیش تر به آن اشاره کردیم. 

برای آشنایی با خانم دکتر صادقی دندانپزشک زیبایی در رشت می توانید از پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت که آدرس و تصاویر آن به صورت کامل در ابتدای صفحه قرار داده شده است استفاده کنید.

16 دیدگاه

  1. پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت رو میذارین برام لطفا من تو مقاله نتونستم پیدا کنم.

    • dr_y_sadeghi پیج اینستاگرام خانوم دکتر یاسمن صادقی دندانپزشک خوب در رشت

    • با سلام آدرس پیج بهترین دکتر کامپوزیت رشت در اینستاگرام به مطلب اضافه شد.

  2. پیج دکتر کامپوزیت رشت اینستا منظورتونه؟ چون من این اکانت رو داخل فیس بوک میزنم بالا نمیاد چرا

    • سلام و درود بله پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت در اینستاگرام می باشد که می توانید برای مشاهده نمونه کارها استفاده کنید.

    • با سلام بله پیج خانوم دکتر صادقی دکتر کامپوزیت رشت در اینستاگرام می باشد.

    • با سلام برای خدمات زیبایی و ترمیمی از جمله کامپوزیت دندان، لمینیت و… می توانید به پیج اینستاگرام خانوم دکتر صادقی مراجعه کنید.

    • با سلام و وقت بخیر بله پیج خانوم دکتر صادقی دکتر کامپوزیت رشت در اینستاگرام می باشد.

    • سرکار خانم یاسمن صادقی به عنوان متخصص کامپوزیت در رشت فعالیت دارند و پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت قرار داده شده است.

    • با سلام برای خدمات زیبایی و ترمیمی از جمله کامپوزیت دندان، لمینیت و… می توانید به پیج اینستاگرام خانوم دکتر صادقی مراجعه کنید.

    • با سلام جهت خدمات زیبایی و ترمیمی از جمله کامپوزیت دندان، لمینیت و… می توانید به پیج اینستاگرام خانوم دکتر صادقی مراجعه کنید.

    • پیج دندانپزشکی خوب در رشت در محتوا درج شده است که می توانید تمامی نمونه کارهای مختلف را مشاهده کنید و برای مشاوره با شماره های مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت خود را تعیین کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است