جراح دندان عقل رشت

جدول محتوا

 

 

جراح دندان عقل رشت

هر چیزی که در زندگی ما را مورد آزار قرار میدهد باید از ریشه آن را کند مثل دندان عقل. دندان عقل یا همان دندان آسیای سوم آخرین دندان های اصلی هستند که نمایان میشوند. این دندان ها معمئلا در سنین 17 تا 25 سال رشد میکنند. برخی افراد اصلا دندان عقل در نمی آورند و برای برخی هم مثل دیگر دندان ها کاملا معمولی ظاهر میشود.

بسیاری از افراد دندان عقل نهفته دارند – دندان‌هایی که فضای کافی برای بیرون آمدن به داخل دهان‌ یا رشد طبیعی ندارند. دندان عقل نهفته ممکن است فقط تا حدی رویش کند‌ یا اصلاً بیرون نیاید. شما در این مقاله با جراحی دندان عقل، کشیدن دندان عقل نهفته و پزشکی متبحر در زمینه جراح دندان عقل رشت و کشیدن دندان عقل نهفته در رشت آشنا می‌شوید.

آقای دکتر مرتضی شمس 2 مطب دارند و شما میتوانید طبق آدرس خانه یا محل کار خود مطب نزدیک تر را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شدند در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند.

جراح دندان عقل رشت

بهترین جراح دندان عقل در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین دکتر جراحی دندان عقل رشت هستند که در موارد زیر دارای تخصص می باشند:

✅کامپوزیت های دندانی

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل

از طریق شماره تلفن های زیر وقت ویزیت و وقت مشاوه رایگان خود را دریافت نمایید.

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس متخصص کشیدن دندان عقل

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

 

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای کشیدن دندان عقل🤩

دکتر جراح دندان عقل رشت بهترین دندانپزشک برای کشیدن دندان عقل رشت متخصص کشیدن دندان عقل رشت  کشیدن دندان عقل رشت

جراحی دندان عقل رشت

 

چرا باید دندان عقل را بکشیم؟

در ادامه با 7 دلیل به شما میگوییم چرا باید دندان عقل را بکشیم:

  1. عفونت و پوسیدگی تاج و ریشه دندان عقل و آسیب به دندان های مجاور
  2. دندان های نهفته و یا نیمه نهفته ممکن است باعث ایجاد عفونت، التهاب و یا کیست در لثه شوند.
  3. درد مداوم در فک، گردن، گلو و گوش
  4. ایجاد مشکلات سینوسی از جمله فشار و گرفتگی سینوس ها
  5. احتمال آسیب به فک یا اعصاب دهان و دندان
  6. جهت رشد دندان عقل ممکن است باعث از بین بردن هم‌راستایی دندان‌ها شود.
  7. در برخی از موارد نیز چنانچه فرد قصد ارتودنسی داشته باشد، دندان‌های عقل به علت فضایی که اشغال کردند باید خارج شوند تا فضا برای حرکت دندان‌ها به منظور ردیف شدن آنها ایجاد شود.

و در نهایت دندان‌پزشک با بررسی فک، موقعیت دندان عقل و عکس رادیوگرافی تصمیم می‌گیرد که دندان عقل را بکشد یا خیر.

جراحی دندان های عقل رشت

به طور کلی بهتر است افراد از سن 18 تا 21 سالگی جهت کشیدن دندان عقل اقدام نمایید. اما گاها ممکن است برخی افراد در سنین بالا تر نیز جهت کشیدن دندان عقل خود اقدام نمایند، اما باید توجه داشت ریشه های دندان در بزرگسالی مقاوم تر می‌شود به همین دلیل کشیدن دندان عقل دشوار تر می‌شود و ممکن است با درد و عوارض بیشتری همراه باشد.در افراد مسن نیز هنگام جراحی احتمال شکستن استخوان فک هم وجود دارد پس ما به شما توصیه میکنیم هر چه زودتر دندان عقل خود را بکشید درد و عوارض کمتری گریبان گیر شما میشود.

کشیدن دندان عقل نهفنه در رشت

بسیاری از افراد دندان عقل نهفته دارند. دندان‌هایی که فضای کافی برای بیرون آمدن به داخل دهان‌ یا رشد طبیعی ندارند نهفته میشوند. دندان عقل نهفته ممکن است فقط تا حدی رویش کند و‌ یا اصلاً بیرون نیاید.

یک دندان عقل نهفته ممکن است:

  1. با زاویه نسبت به دندان بعدی رشد کند (دندان آسیای دوم)
  2.  با زاویه نسبت به پشت دهان رشد کند.
  3.  با دندان‌های دیگر در زاویه‌ی قائم رشد کند، مثل اینکه دندان عقل درون استخوان فک قرار داشته باشد.
  4.  مانند دندان‌های دیگر مستقیم بالا‌یا پایین برود اما در استخوان گیر افتاده باشد.

چگونه آماده کشیدن دندان عقل شویم؟

دندانپزشک ممکن است عمل را در مطب انجام دهد. با این حال، اگر دندان شما به شدت نهفته است ‌یا اگر کشیدن آن نیاز به ‌یک جراحی عمیق دارد، ممکن است دندانپزشک شما را به ‌یک جراح دهان و دندان معرفی کند. علاوه بر ایجاد بی حسی در ناحیه با بی حسی موضعی، جراح ممکن است آرام بخشی را به شما تزریق کند تا در هنگام عمل راحت تر باشید.

پس نگرانی نداشته باشید زیرا هنگام کشیدن دندان عقل دردی را احساس نمیکنید و ممکن است بعد از آن درد داشته باشید که پزشک متخصص به شما خوردن آرامش بخش ها را توصیه میکند.

زمان مناسب جراحی دندان عقل

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد بهترین زمان برای کشیدن دندان عقل بین 19 تا 21 سالگی است و هرچقدر سن افراد بالاتر رود ممکن است کشیدن و جراحی دندان در حین انجام کار یا پس از آن دوران نقاحت طولانی شود، بنابراین بهتر است در سنین نوجوانی و جوانی پس از رشد دندان عقل در اولین فرصت دندان طبق نظر دندانپزشک خود دندان را از دهان خود خارج کنید و اگر سن شما بالاتر رود ممکن است مراحل سخت تر شود.

زمان مناسب جراحی دندان عقل

پس از جراحی دندان عقل

پس از جراجی دندان عقل ممکن است تا چند ساعت دندان شما خونریزی داشته باشد که می توانید با فشار دادن گاز و پانسمان این خونریزی را کنترل کنید، همچنین ورم کردن صورت، تغییر رنگ پوست و دندان ها و غیر طبیعی شدن صورت دور از انتظار نمی باشد، بنابراین این موارد را در نظر داشته باشید و این علائم ممکن است تا 73 ساعت یا بعبارتی سه روز ادامه داشته باشد و در این مدت بیمار نمی تواند تحت به خوبی دهان خود را باز کند پس لازم است در این مدت کمی بیشتر دقت کنید.

سخن پایانی

شما در این مقاله با جراح دندان عقل رشت و کشیدن دندان عقل نهفته آشنا شدید. اگر در رشت زندگی میکنید و به دنبال پزشکی متخصص در این زمینه هستید ما به شما توصیه میکنیم پزشکان ما را فراموش نکنید و حتما به آدرس مطب های ذکر شده مراجعه نمایید.

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس متخصص کشیدن دندان عقل

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

 

25 دیدگاه

    • متناسب با وضعیت دندان های شما جراحی دندان عقل حداقل یک و حداکثر 2 جلسه انجام می شود.

    • متناسب باوضعیت دندان های شما جراحی دندان عقل حداقل یک و حداکثر 2 جلسه انجام می شود.

    • جراحی دندان عقل، جراحی دندان های نهفته و دیگر جراحی های دندان و درمانی توسط جناب دکتر شمس جراح دندانپزشک متخصص در رشت انجام می شود.

    • جراحی دندان عقل،جراحی دندان های نهفته و دیگر جراحی های دندان و درمانی توسط جناب دکتر شمس جراح دندانپزشک متخصص در رشت انجام می شود.

    • دندانپزشک عمومی تنها دوره تحصیل دندانپزشکی را گذرانده و به عنوان یک دندانپزشک عمومی فعالیت دارد اما دندانپزشک متخصص و جراح دندان عقل پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی چند سال را نیز متناسب با تخصص و طول تحصیل برای گرفتن تخصص می گذراند که در نهایت پس از گذراندن چند امتحان تخصصی موفق به رسیدن به جایگاه متخصص می شود؛ بنابراین مهارت و دانش یک دندانپزشک متخصص با دندانپزشک عمومی مقایسه نمی شود.

    • دندانپزشک عمومی فقط دوره تحصیل دندانپزشکی را گذرانده و به عنوان یک دندانپزشک عمومی فعالیت دارد اما دندانپزشک متخصص و جراح دندان عقل پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی چند سال را نیز متناسب با تخصص و طول تحصیل برای گرفتن تخصص می گذراند که در نهایت پس از گذراندن چند امتحان تخصصی موفق به رسیدن به جایگاه متخصص می شود؛ بنابراین مهارت و دانش یک دندانپزشک متخصص با دندانپزشک عمومی مقایسه نمی شود.

  1. من برای دندونام چندسال قبل دندانپزشک عمومی رفتم و جراحی انجام داد اما بسیار ناراضی بودن امــا اخیرا آقای دکتر شمس جراح دندان عقل دندون عقلم رو جراحی کردن و بسیار راضی هستم. ممنون از زحمات شما.

    • با سلام خوشحالیم از اینکه کلینیک دکتر شمس رو برای درمان دندان های خودتون انتخاب کردین.

    • با سلام خوشحالیم که از خدمات کلینیک دکتر شمس راضی هستین، ممنون از اعتمادتون به مجموعه ما.

    • سلام خوشحالیم که از خدمات کلینیک دکتر شمس راضی هستین، ممنون از اعتمادتون به مجموعه ما.

    • دندانپزشک متخصص و فوق تخصص دارای مهارت و دانش بیشتری هستند و همچنین دوره های تخصصی دندانپزشکی را گذرانده اند. جناب دکتر شمس به عنوان یکی از بهترین دندانپزشکان فوق تخصص در رشت فعالیت دارند.

    • با سلام برای هر نوع خدمات درمانی از جمله جراحی دندان عقل در رشت بهتر است به دندانپزشک متخصص و فوق تخصص در رشت کراجعه کنید که جناب دکتر شمس از جمله بهترین دندانپزشک متخصص در رشت هستند.

    • با سلام متخصص جراحی دندان عقل یا فوق تخصص جراحی دندان عقل هر دو از جمله بهترین انتخاب ها برای کشیدن یا جراحی دندان عقل می باشند.

    • سلام متخصص جراحی دندان عقل یا فوق تخصص جراحی دندان عقل هر دو از جمله بهترین انتخاب ها برای کشیدن یا جراحی دندان عقل می باشند.

  2. متخصص کشیدن دندان عقل در رشت فقط آقای دکتر و زیبایی هم فقط خانوم دکتر، عالی هستند من و تمام آشناها از این دو دندانپزشک با اخلاق خدمات می گیریم و بهترین هستند.

    • سلام و درود جناب دکتر مرتضی شمس بهترین دکتر برای کشیدن دندان عقل در رشت هستند که می توانید از طریق شماره و آدرس مطب وقت ویزیت خود را هماهنگ کنید.

    • با سلام برای کشیدن دندان عقل یا جراحی دندان عقل در رشت می توانید به کلینیک دکتر شمس مراجعه کنید که یکی از بهترین متخصصین دندانپزشکی در رشت می باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است