جرم گیری دندان در رشت

جدول محتوا

 

 

جرم گیری دندان در رشت

جرم گیری دندان در رشت علاوه بر اینکه یک روش زیبایی است بلکه یک روش درمانی نیز به حساب می آید، حتما به این مسئله دقت کنید که جرم گیری دندان باید توسط متخصص دندان پزشکی انجام شود تا باعث آسیب و صدمه دیدن مینای دندان نشود.

شما اگر در شهر زیبا و خوش آب و هوای رشت زندگی می کنید برای جرم گیری دندان هایتان می توانید به دکتر مرتضی شمس و یا دکتر یاسمن صادقی مراجعه کنید و از توانمندی و مهارت آن ها در زمینه درمان، ترمیم و زیبایی های دندان استفاده کنید.

دکتر مرتضی شمس و دکتر صادقی از دندانپزشکان خبره و به نام در کشور هستند که در شهر زیبای رشت دارای دو مطب می باشند که شما می توانید برای جرم گیری دندان خود به یکی از مطب ها مراجعه کرده و از نتیجه کار آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.

برخی خانم ها برای انجام خدمات دندانپزشکی تنها دندانپزشک خانوم را انتخاب و به آن ها مراجعه می کنند و در کنار آن ها راحت تر درمان خود را انجام می دهند؛ دکتر یاسمن صادقی دندان پزشکی خبره در زمینه های ترمیمی و زیبایی هستند که در سال 1394 نیز موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی در رشته دندان پزشکی زیبایی شده اند که نشان از سطح بالای تجربیات و درجات علمی ایشان می باشد.

جرم گیری دندان در رشت

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس و خانم دکتر یاسمن صادقی

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

دکتر یاسمن صادقی از اساتید دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند، همچنین ایشان در برخی از دانشگاه های معتبر کاشان مشغول فعالیت می باشند، دکتر صادقی دارای مقاله های متعدد خارجی و ایرانی می باشند که در بانک اطلاعاتی ISI  و Scopous  دارای مقالات مختلفی می باشند و سالیانه زیادی است که به عنوان سخنران در کنگره انجمن دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و نیز انجمن دندانپزشکی ایران EXIDA آخرین دستاوردهای علمی هنر و زیبایی  در زمینه دندانپزشکی را برای همکاران دندان پزشک خود تشریح می کنند.

شما می توانید برای خدماتی همچون طراحی لبخند در رشت ، کامپوزیت دندان در رشت، لمینت دندان در رشت، لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا به مطب دکتر شمس و دکتر صادقی مراجعه نمایید تا از بروزترین خدمات و دستگاه ها برای درمان و زیبایی دندان ها استفاده کنید.

علاوه بر دکتر یاسمن صادقی، دکتر مرتضی شمس نیز در مطب حضور دارند که با توجه به انتخاب شما می توانید توسط هریک از دندانپزشکان ویزیت و درما شوید، اگر جزء آن دسته از افراد هستید که برای انجام خدمات دندانپزشکی با دندانپزشک آقا در رشت راحت تر هستید بدون شک دکتر مرتضی شمس بهترین انتخاب است.

دکتر مرتضی شمس در سال 1387 موفق به اتمام دوره دندان پزشکی با رتبه ممتاز شدند و در همان سال نیز به سویس سفر کردند و مدرک بین المللی فلوشیپ لیزر در زمینه دندان پزشکی را اخذ کردند، ایشان دارای مدرک فلوشیپ ایمپلنت های دندانی می باشند؛ که شما برای انجام درمان های دندان پزشکی مثل جراحی ها، فلوشیپ ایمپلنت و کامپوزیت های دندانی در شهر رشت می توانید به ایشان مراجعه کنید.

همانطور که اشاره شد این دو دندانپزشک باتجربه(دکتر صادقی و دکتر شمس) دارای دو مطب در رشت هستند که شما می توانید نسبت به نزدیک تر بودن هریک از مطب ها به محل کار یا منزل ، وقت خود را تنظیم کرده و زمان ویزیت و مشاوره رایگان را هماهنگ کنید.

رشت، گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142، ساختمان اکباتان، طبقه 2، واحد 9

01332123896

رشت، سبزه میدان، ساختمان ارم، طبقه 2، دندان پزشکی سیب

01333240438

متخصص جرم گیری رشت

توصیه دندانپزشکان ما به شما این است که هر شش ماه یا حداقل سالی یکبار به دندان پزشکی مراجعه کنید، تا در صورت وجود مشکلات سطحی از گسترده شدن آن های جلوگیری شود، همچنین با این کار می توانید از پوسیدگی دندان و عفونت لثه و بیماری های مختلف دهان و دندان جلوگیری کنید، زیرا در بازه های زمانی مختلف دندان های شما معاینه می شود.

جرم ها همان پلاک های میکروبی سر سختی هستند که به دندان و لثه های ما چسبیده اند و با مسواک زدن از بین نمی روند نه تنها افرادی که به نظافت و بهداشت دهان و دندان های خود اهمیت نمی دهند بلکه در برخی اوقات مصرف بالای کافئین یا مواد غذایی رنگ دار باعث جرم گرفتن دندان ها می شود.

البته لازم به ذکر است که اگر شما بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت می کنید و از مسواک، نخ دندان و دهان شویه نیز به طور مرتب استفاده می کنید، همچنان نیاز است سالی یک یا دو مرتبه به دندان پزشکی مراجعه کنید تا وضعیت دهان و دندان های شما بررسی شود و اگر نیاز به جرم گیری یا  ترمیم ریشه باشد توسط متخصص ریشه دندان در رشت یا متخصص زیبایی دندان در اولین فرصت انجام شود.

جرم گیری دندان ها در رشت

بسیاری از افراد با وجود جرم های زیاد بر روی دندان هایشان جرم گیری نمی کنند و جرم گیری را یک روش مضر می دانند و بر این باور اند که جرم گیری باعث از بین بردن مینای دندان می شود و دندان را حساس می کند، در پاسخ به این باور می توان گفت اگر شما جرمگیری دندان های خود را به متخصص بسپارید هیچ خطری دندان های شما را تهدید نمی کند. 

تا یک هفته بعد از جرم گیری دندان شما به سرما و گرما حساس می شود و این موضوع بستگی به میزان جرم روی دندان هایتان دارد، حتی ممکن است مقدار خیلی کمی خونریزی لثه داشته باشید، اما جای نگرانی نیست بلکه به علت وجود جرم به مدت زیادی بر روی دندان و امتداد لثه هایتان که بعد از جرم گیری از بین می روند دندان هایتان حساس تر می شود و برای رفع این درد و حساسیت می توانید از خمیر دندان های مخصوص دندان های حساس استفاده کنید.

همچنین در صورتی که درد زیادی را احساس کردید به پزشک متخصص خود مراجعه کنید و برای از بین بردن درد و حساسیت دندان هایتان با دندانپزشک خود مشورت کنید و در صورت نیاز برای از بین بردن حساسیت دندان هایتان نسخه ای تجویز می کنند.

بهتر است بعد از جرم گیری بهداشت دهان و دندانتان را بهتر و جدی تر از گذشته رعایت کنید، همچنین تا 3 ساعت بعد از جرم گیری از مصرف نوشیدنی ها یا غذاهایی که رنگ دانه بسیار دارند استفاده نکنید، بعنوان مثال از نوشیدنی هایی مثل قهوه و یا چایی که رنگ دانه بسیار دارند یا غذاهایی مثل ماکارانی که زردچوبه و یا رب گوجه فرنگی بسیار دارند کمتر استفاده کنید و حتما نوشیدنی ها را با نی بنوشید تا با دندان های شما برخوردی نداشته باشد.

 

جرمگیری دندان در رشت

سخن پایانی

در این مقاله به اهمیت جرم گیری دندان اشاره شد و همچنین راهکار هایی برای پیشگیری از جرم گرفتگی دندان ها پیشنهاد شد، اگر دندان های شما دارای جرم است و به دنبال دندانپزشک خوب هستید، جرم گیری دندان در رشت را می توانید با پزشکان خبره ای همچون دکتر مرتضی شمس و یا دکتر یاسمن صادقی تجربه کنید و با آن ها درمان ها و روش های زیبایی دندانتان را جلو ببرید.

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر وقت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید.

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس و خانم دکتر یاسمن صادقی:

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

ثبت قرار ملاقا

4 دیدگاه

  1. سلام و وقت بخیر، ممنونم از محتوای خوبتون، اگر از خدمات جرم گیری دندان در رشت استفاده کنیم تا چه مدت زمانی دندونامون کاملا تمیز و سفید باقی می مونه؟

    • سلام و درود ممنون از به اشتراک گذاری نظرتون، در رابطه با جرمگیری دندان این درمان در سال بیش از دو بار در بازه زمانی 6 ماهه بیشتر نباید انجام شود.

  2. ببخشید جرمگیری دندان در رشت با هردو دندانپزشک خانوم یا آقا انجام میشه؟ چند جلسه درمان داره؟

    • سلام و درود خدمت شما، بله جرمگیری دندان در رشت توسط دو دندانپزشک آقا و خانوم، جناب دکتر مرتضی شمس و خانوم دکتر یاسمن صادقی انجام میشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است