دندانپزشک فوق تخصص رشت

دندانپزشک خوب در رشت

جدول محتوا

 

 

 

بهترین دکتر دندانپزشک در رشت

امروزه کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی در شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و رشت در حال توسعه می باشد اما آنچه که برای انتخاب یک مرکز مهم است، کیفیت خدمات ارائه شده می باشد؛ از این رو انتخاب یک مرکز معتبر جهت دریافت خدمات دندانپزشک خوب در رشت و دیگر شهرهای یاد شده بسیار حائز اهمیت است.

دندانپزشک برای کارهای زیبایی دندان در رشت

(لمینت، کامپوزیت، بستن فاصله دندان بدون ارتودنسی، روکش دندان)

دکتر یاسمن صادقی بهترین دندانپزشک خانم رشت متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
درمان و اطلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا در مطب خانم دکتر یاسمن صادقی در رشت انجام می شود.

دکتر یاسمن صادقی

✅ عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان آموزش داده اند و یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت می باشند.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

دندانپزشک خوب در رشت

دندانپزشک برای کارهای ایمپلنت و عصب کشی

(ایمپلنت، عصب کشی، جراحی دندان عقل، )

پزشک متخصص ایمپلنت در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

بهترین دکتر ایمپلنت در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅عصب کشی دندان

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس

  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01333240438 📞☎

ایمپلنت در رشت

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

  • بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه آسیا
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

همچنین جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران می باشند.

کلینیک دندانپزشکی خوب در رشت

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم انتخاب یک دندانپزشک معتبر در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کار چندان ساده ای نمی باشد، اما با در نظر گرفتن برخی نکات و معیارهایی که بعنوان استاندارد برای یک دندانپزشک خوب و معتبر مدنظر داریم در نهایت می توان مطب یا کلینیک را برای دریافت خدمات انتخاب کنیم.

یکی از مسائلی که باید به آن توجه کرد مزایا و  برتری کلینیک ها نسبت به مطب های دندانپزشکی می باشند، زیرا کلینیک های دندانپزشکی همواره از دو یا تعداد بیشتری دندانپزشک تشکیل شده است از این رو می توان با صرف مقدار زمان کمتری مشکل دندان و دهان خود را رفع کرد اما مطب های دندانپزشکی اغلب تخصصی و بصورت ویژه و یک تخصص را شامل می شوند.

در نظر داشته باشید جهت مراجعه به کلینیک دندانپزشکی خوب رشت و دریافت خدمات دندانپزشکی همواره به اعتبار، سابقه و تخصصی بودن کلینیک توجه نمایید تا در نهایت از خدماتی که در آن مجموعه دریافت می کنید رضایت کامل داشته باشید.

📲 بهترین روش برای بررسی تغییرات ظاهری، زیبایی و درمان دندان های شما ویزیت حضوری است، بنابراین هیچ یک از روش های تماس و مشاوره از طریق شبکه های احتماعی نمی تواند به اندازه ویزیت حضوری تاثیرگذار باشد، در مراجعه حضوری دندانپزشک متخصص تمام نقاط دهان و دندان های شما را به صورت کامل و همراه با جزئیات بررسی می کند بنابراین تشخیص انجام مراحل و هزینه خدمات بصورت دقیق می باشد.

پس ما به شما برای مشاوره با دندانپزشک متخصص تنها ویزیت حضوری را پیشنهاد می کنیم.

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

بهترین دندانپزشک رشت

اگر ساکن شهر زیبای رشت هستید به احتمال زیاد تا کنون هنگام دندان درد و یا برای چکاپ شش ماهه دندان و جهت درمان های دندانپزشکی به سراغ اینترنت رفته اید و به دنبال بهترین دندانپزشکان رشت و یا دندانپزشک زیبایی در رشت  بوده اید و با دندانپزشکان بسیاری روبه رو شده اید اما برایتان سؤال شده است که چگونه می توان به خدمات این افراد اعتماد کرد و درمان و زیبایی دندان های خود را به آن ها بسپاریم؟!

بله نگرانی شما امری طبیعی است زیرا دندان ها یکی از مهمترین اجزای بدن ما است و نقش مهمی در زیبایی و سلامت ما ایفا می کند پس همواره اهمیت به انتخاب دندانپزشک، اهمیت به بدن خود است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس و دکتر صادقی با دو شعبه در شهر رشت جهت ارائه خدمات زیبایی، ترمیمی و جراحی  در خدمت همشهریان عزیز می باشد و همچنین دیگر افراد می توانند از طریق شماره های تماس جهت، مشاوره های تلفنی دریافت کرده و پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت نمایند.

دکتر مرتضی شمس جراح دندانپزشک و دکتر یاسمن صادقی متخصص دندانپزشکی ترمیم و زیبایی، دو دندانپزشک مطرح کشور که در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند با توجه به سابقه فعالیت، تحصیل و کسب افتخارات این دو شخص می تواند از ویژگی ها و افتخارات کلینیک دکتر شمس باشد.

بهترین دکتر دندانپزشک در رشت

ویژگی های دندانپزشک خوب در رشت

اگر تا کنون تجربه دریافت خدمات بی کیفیت، یا درد زیاد هنگام کار بر روی دندان هایتان را از کلینیک و مطب های مختلف داشته باشید، احتمال زیاد اطمینان و اعتماد کردن به دندانپزشک های بعدی نیز برایتان دشوار می شود، زیرا تجربه تلخی را پشت سر گذاشته اید و هر بار یادآوری آن ممکن است شما را نسبت به اغلب دندانپزشکان بدگمان کند.

اما توجه داشته باشید در هر مجموعه و صنفی افراد باسابقه های متفاوت، دارای وجدان کاری، دانش و آگاهی بالا و یا با کمترین میزان سطح سواد، آستانه صبر و تحمل متفاوت و مهمتر از همه تجربه کاری می باشند که دندانپزشکان و متخصصین در این زمینه نیز از این مسئله فارغ نیستند از این رو نمی توان تمام افراد را در یک دسته بندی قرار داد و با توجه به یک اشتباه و یا کوتاهی یکی از افراد این مجموعه ی بزرگ از تمام ویژگی ها و مزایای آن ها چشم پوشی کنیم.

اما اگر بخواهیم به ویژگی های یک دندانپزشک خوب اشاره کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

3 ویژگی یک دندانپزشکی خوب

  1. آموزش نکات مهم به بیماران

دندانپزشک علاوه بر خدمات درمانی می تواند نکات آموزشی و مهم را به بیماران اطلاع و آموزش دهد، زیرا اغلب بیماران از درمان های تخصصی در زمینه دندانپزشکی اطلاعی نداشته و جهت طولانی شدن مدت زمان مراجعه بعدی نیاز است تا برخی از نکات به افراد آموزش داده شود.

همچنین برخی از بیماری های دهان و دندان که افراد عادی از آن ها بی اطلاع بوده توسط دندان پزشکان به بیماران اطلاع رسانی شده تا در نهایت افراد کمتری در جامعه به آن مبتلا شوند، این موضوع نه تنها یکی از وظایف دندانپزشکان بلکه وظیفه انسانی هر شخصی می باشد.

  1. رعایت موارد بهداشتی در مطب و کلینیک های دندانپزشکی

مطب های دندانپزشکی یکی از مراکزی است که رعایت موارد بهداشتی در آن بسیار مسئله مهمی می باشد و در صورتی که بهداشت و مسائل بهداشتی در آن رعایت نشود در مرحله اول بیماران زیادی از مراجعه به این مراکز جلوگیری می کنند زیرا شرط اولیه رعایت نظافت و بهداشت است.

در این مراکز اگر بهداشت به درستی رعایت نشود افراد در معرض بیماری های گوناگونی قرار گرفته و خطرات مختلفی را به همراه خواهد داشت، زیرا همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم دهان و دندان از اجزای مهمی در بدن می باشد.

کلینیک دندانپزشکی رشت دکتر شمس از جمله کلینیک هایی است که با رعایت تمام موارد بهداشتی توانسته رضایت مخاطبین را جلب کند و مورد توجه افراد زیادی واقع شود.

  1. مهارت و توانایی های دندانپزشک رشت

امروزه با افزایش تعداد دندانپزشکان در سطح شهر در هر کوچه و خیابانی تابلوی چندین پزشک و دندانپزشک را می توان مشاهده کرد، اما آیا تمام آن ها دارای مهارت و توانایی در زمینه کاری خود هستند؟!

بگذارید با مثال ساده ای این مساله را توضیح دهیم، در شهر رشت تعداد فست فود ها و رستوران هایی که غذای آماده به مشتریان ارائه می دهند بسیار زیاد است به گونه ای که در هر خیابانی می توان بیش از چندین شعبه از هر کدام را مشاهده کرد و هر کدام نیز ممکن است دارای قیمت های متفاوتی باشند.

اما آیا همه ی آن ها غذای باکیفیتی را به مشتری ارائه می دهند؟ آیا همه ی فست فودهای شهر با هم یکسان هستند؟ کیفیت همه در یک سطح است؟ مواد و متریال همه یکسان است؟

با احتمال خیلی زیاد پاسخ خیر است و کیفیت همه ی رستوران ها در یک سطح نمی باشد و کیفیت غذاهایی که ارائه می دهند نیز در یک سطح نیست، و با خوردن و مقایسه غذای آن ها به راحتی می توان تفاوت را در کیفیت آن ها مشاهده کرد.

این مساله را نیز می توان به دندانپزشکی تعمیم داد زیرا تمام دندانپزشکان در سطح شهر دارای مهارت و کیفیت یکسانی نمی باشند اما گاهی به اشتباه و تبلیغات آن ها فریب خورده و به سراغ افراد مبتدی می رویم و غافل از آنکه خدمات بی کیفت چه صدماتی به بدن ما وارد می کند.

برای انتخاب یک دندانپزشک دقت کنید به این صورت که در زمینه دندانپزشکی مهارت، توانایی، علم، سابقه، تجربه کاری و بسیاری از موارد دیگر حائز اهمیت است که هنگام انتخاب یک دندانپزشک خوب در رشت باید تمام موارد را در نظر گرفته و در نهایت کلینیکی را انتخاب کرده که دارای تمامی موارد باشد و بتواند خدمات خوبی را به ما ارائه دهد.
زیرا دندانپزشکی مستقیما با سلامت بدن در ارتباط بوده و می تواند دیگر اجزا را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو اهمیت به انتخاب دندانپزشک معتبر و باسابقه اهمیت به خود شخص می باشد.

بهترین دندانپزشک رشت

سخن پایانی

دندان و دندانپزشکی از مسائل و خدمات مهمی است که همواره نیاز به توجه دارد و در صورتی که در مراجعه به موقع سهل انگاری شود موجب ایجاد بیماری های گوناگون و جبران ناپذیری در بدن فرد خواهد شد.

همچنین انتخاب یک کلینیک معتبر جهت دریافت خدمات دندانپزشکی یکی از مهمترین مراحل درمان می باشد که بسیار حائز اهمیت است، کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس و دکتر صادقی با ارائه بهترین خدمات جراحی، ترمیمی و زیبایی می تواند شما را در زمینه دریافت خدمات دندانپزشک خوب در رشت یاری کند.

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞

01333240438 📞☎

ثبت قرار ملاقات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است