دندانپزشکی زیبایی در رشت

بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در رشت

جدول محتوا

 

 

دندانپزشک زیبایی در رشت

زیبایی دندان یکی از شاخه‌های دندانپزشکی است. داشتن دندان‌های زیبا سبب بالا رفتن اعتماد به نفس و جذاب‌تر شدن لبخند شما می‌شود. در دندانپزشکی زیبایی با توجه به نیاز دندانها یکی از خدمات زیبایی  روی آنها اعمال می‌کنند.دندانپزشک زیبایی در رشت با وجود پزشکان متخصص خود انواع روش‌های جدید اصلاح طرح لبخند، حفاظت از دندان و درمان‌های ترمیمی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

طرح لبخند زیبا یکی از دلایل زیبایی محسوب می‌شود، لمینت، روکش، ایمپلنت و بلیچینگ دندان تنها بخشی از خدمات دندانپزشکی زیبایی است.

 دکتر یاسمن صادقی متخصص زیبایی و ترمیمی دندان در رشت کار درمان‌های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی، لومینیرز، روکش دندان، بستن فاصله بین دندان ها بدون ارتودنسی، دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا است. شما میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان دریافت کنید.

تفاوت بین دندان پزشکی عمومی با دندانپزشک زیبایی

 دندانپزشک زیبایی بعد از طی کردن دوره ۷ ساله مجدداً کنکور می‌دهد و در یکی از رشته‌های تخصصی مانند ارتودنسی، کامپوزیت، جراحی لثه، ایمپلنت و غیر را برای دوره  تخصص انتخاب می‌کند و بسته به نوع رشته ٢تا۴ سال تحصیل می‌کند.

اما دندانپزشک عمومی نمی‌تواند این درمان‌های تخصصی را انجام بدهد. متخصص دندانپزشک زیبایی در رشت کلیه خدمات زیبایی و درمانی را با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند.

دکتر یاسمن صادقی یکی از بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در رشت هستند.

 

دکتر یاسمن صادقی 

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان تربیت کرده اند و خودشان یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت هستند.

از طریق شماره تلفن زیر وقت ویزیت و مشاوه رایگان رزرو کنید:

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

دندانپزشک خانم در رشت

اگر به هر دلیلی دندان‌ها دچار صدمه شوند در این صورت برای رفع این مشکل و انجام عمل زیبایی نیاز به متخصص دندانپزشکی ترمیمی در رشت است، تا با انجام راهکار‌های مختلف نتیجه مطلوب به دست بیاد.

 

📲 بهترین روش برای بررسی تغییرات ظاهری، رفع مشکلات و زیبایی دهان و دندان های شما ویزیت حضوری است، بنابراین هیچ یک از روش های تماس و مشاوره از طریق شبکه های احتماعی نمی تواند به اندازه ویزیت حضوری تاثیرگذار باشد، در مراجعه حضوری دندانپزشک متخصص تمام نقاط دهان و دندان های شما را به صورت کامل و همراه با جزئیات بررسی می کند بنابراین تشخیص انجام مراحل و هزینه خدمات بصورت دقیق می باشد.

پس ما به شما برای مشاوره با دندانپزشک متخصص تنها ویزیت حضوری را پیشنهاد می کنیم.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در رشت از ساعت 4عصر تا 9 شب

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

افراد به ظاهر و آراستگی دندان خود اهمیت بسیاری می دهند و برای به دست آوردن این زیبایی به کلینیک دندانپزشکی زیبایی مراجعه می‌کند. داشتن مدرک معتبر و تخصص در زمینه درمان از خصوصیات یک پزشک زیبایی خوب است متخصص دندانپزشک زیبایی در رشت با ارائه انواع درمان‌های زیبایی به شما لبخند بی نقص هدیه می‌کند.

هنگامی که دندان و لثه آسیب دیده باشد پزشک در مرحله اول باید این مشکل را برطرف کند سپس به عمل زیباییدندان‌ها بپردازد. باید توجه داشته باشید که آراستگی دندان‌ها به سلامت آنها نیز کمک می‌کند.

دندانپزشکی زیبایی چه مشکلاتی را درمان می‌کند؟

  • ایجاد تغییر از نظر اندازه و شکل دندان‌ها
  • فاصله‌ی بین دندان‌ها را می‌بندد.
  • بایت را ترمیم یا اصلاح می‌‌کند.
  • دندان‌های زرد و بد رنگ را روشن و سفید می‌کند.
  • شکستگی، پوسیدگی، لب پر شدن و یا ترک، دندان را ترمیم می‌کند.
  • ایجاد جایگزین مناسب برای جای دندان‌های خالی
  • برای درمان و ترمیم‌های قدیمی و نا زیبا جایگزین مناسب است.

بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در رشت

انواع روش های زیبایی و ترمیمی

برای داشتن دندان با ظاهری زیبا روش‌های مختلفی وجود دارد. در اولین قدم باید پزشک شما را معاینه کند سپس طبق تشخیص خوداز یکی از روش‌ها زیر استفاده می‌کند.

بلیچینگ دندان

در این روش نیاز به تراشیدن دندان نیست و با استفاده از مواد مانند پروکسید هیدروژن که بر روی دندان‌ها قرار می‌دهند، موجب سفیدتر شدن دندان‌ها می‌شود. البته برای کوتاه شدن زمان قرار گیری مواد روی دندان‌ها، از لیزر استفاده می‌شود که به روند سفیدتر شدن دندان‌ها سرعت می‌بخشد.

البته ممکن است بعد از بلیچینگ، دندان‌ها دچار حساسیت شوند که این موضوع با استفاده از خمیر دندان‌های ضد حساسیت برطرف می‌شوند.

ایمپلنت

در واقع جایگزین دندان اصلی می شود، ایمپلنت یک پایه فلزی با جنس تیتانیوم است. زمانی ایمپلنت کاربرد دارد که دندان را کامل از دست بدهید و پزشک مجبور به کشیدن آن شود، در این شرایط نیاز به ایمپلنت دندان است.

ابتدا متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دررشت پایه ایمپلنت را درون لثه قرار می‌دهد و ٢تا۴ماه صبر می‌کنند تا پایه به استخوان فک جوش بخورد، سپس روکش ایمپلنت را روی آن قرار می‌دهد. ایمپلنت به دلیل اتصال استخوان فک و فیکس بودن، به دندان اصلی شباهت زیادی دارد و همین امر سبب استقبال از این روش شده است.

متخصص دندانپزشک زیبایی در رشت

آقای دکتر مرتضی شمس از متخصصین دندانپزشکی در شهر رشت است، تخصص جناب دکتر در زمینه ایمپلنت، جراحی دندان عقل، جراحی لثه، عصب کشی دندان و جراحی ریشه دندان است؛ جناب دکتر دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت از سوئیس می باشند و با افتخار یکی از دانشجوهای رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران با رتبه 23 کشوری است که می توانید با اطمینان از مهارت های ایشان درمان دهان و دندان های خود را در کلینیک دکتر شمس انجام دهید.

برای رزرو نوبت و ویزیت می توانید با دو شماره درج شده در مقاله تماس بگیرید و یکی از مطب های رشت را برای درمان دندان های خود انتخاب کنید، ساعت کاری دکتر شمس در مطب همه روزه از 9 صبح تا 12 و از 4 عصر تا 9 شب می باشد.

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی در زیبایی دندان‌ها تاثیر بسیاری دارد و برای اصلاح طرح لبخند انتخاب مناسبی است. یک قالب سفارشی نازک سرامیکی که بر روی دندان‌ها قرار می گیرد. قالب‌گیری توسط پزشک در مطب انجام شده و در آزمایشگاه ساخته می‌شود.طول عمر لمینت بین ۱۵ تا ۲۰ سال هست و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

اصلاح ساییدگی دندان‌ها، ناهمواری‌های جزئی، سفید کردن و تغییر در شکل دندان‌ها از کاربردهای مهم لمینت سرامیکی است. همچنین از بین بردن فاصله‌ی بین دندان‌ها و ایجاد یکنواختی بین آنها از دیگر مزیت‌های لمینت سرامیکی است.

روکش دندان

زمانی که دندان‌ها دچار پوسیدگی و آسیب‌دیدگی گسترده شده است با قالبگیری از دندان اصلی یک روکش می‌سازند و روکش را بعد از ترمیم دندان روی آن قرار می‌دهند.

بریچ دندان

بریچ دندان یکی دیگر از رایج ترین روش‌های ترمیم است. برای پر کردن جای خالی دندانی به شکل مصنوعی، که بین دو تا دندان دیگر قرار دارند، از بریچ یا پل دندان استفاده می‌کنند. به این صورت که دندان‌های کناری، دندان خالی به عنوان پایه‌های یک پل برای نگه داشتن دندان مصنوعی عمل می‌کنند. این روش به ایمپلنت شباهت دارد اما روش ایمپلنت نسبت به بریچ دندان مقاوم‌تر و بهتر است.

جراحی لثه

اگر لبخندی ناهموار و یا لبخند لثه‌ای دارید متخصصین دندانپزشکی زیبایی با جراحی لثه و تغییر خط لبخند این مشکل را رفع می‌کند.

ارتودنسی

افراد زیادی در نوجوانی و جوانی از ارتودنسی استفاده می‌کنند، این روش‌ درمانی با استقبال فراوان روبرو شده است. ارتودنسی یک روش درمانی برای تغییر در شکل و زاویه دندان‌ها است. اگر دندان‌ها کج، نامرتب و یا بین آنها فاصله زیاد باشد که در لبخند شما تاثیر گذار باشد، متخصص دندانپزشکی زیبایی با استفاده از براکت ارتودنسی محکم، دندان‌ها را در زاویه و جهت مورد نظر حرکت می‌دهد. این روش طولانی است اما نتیجه آن غیر قابل بازگشت است.

اینله و آنله

اینله و آنله برای مواقعی که دندان‌ها زیاد پوسیده و خراب هستند و پر کردن دندان‌ها بی فایده است به کار می‌رود. این مواد پر کننده در لابراتور‌ها دندانپزشکی ساخته و دندانپزشک مواد را در جای مناسب دندان می‌چسباند.

این روش می‌تواند جایگزین روکش دندان هم باشد. زمانی که باید مواد به مرکز دندان بچسبد از اینله استفاده می‌شود، آنله برای ترمیم یک یا چند قسمت بیرونی دندان که دچار پوسیدگی شده است کاربرد دارد.

اگر به دنبال بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در رشت هستید پزشکان متبحر و حرفه‌ای ما در دندانپزشکی در رشت با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و همینطور مواد با کیفیت و مرغوب لبخند زیبایش را بر لب شما مراجعین محترم می‌نشاند.

خانم دکتر یاسمن صادقی یکی از بهترین دندانپزشکان کلینیک دکتر شمس هستند و از اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان و همچنین رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت می باشند که تا کنون دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان آموزش داده اند، انجام خدمات و درمان های ترمیمی و زیبایی از تخصص های خانم دکتر است که می تواند زیبایی را به دندان های شما هدیه دهد.

برای رزرو نوبت از خانم دکتر می توانید همه روزه از ساعت 4 عصر تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

کلام آخر

دندانپزشکی زیبایی گستردگی بسیار زیادی دارد که قادر به رفع بسیاری از مشکلات دندان‌ها است و به عبارتی زیبایی را مهمان لبخند شما می کند.

خیلی از افراد به دلیل عادت‌های بد غذایی و یا به صورت ژنتیکی دندان‌هایشان دچار صدمه می‌شوند که برای رفع و ترمیم این آسیب‌ها بهتر است به متخصص دندانپزشکی ترمیمی در رشت مراجعه کنند. شما عزیزان برای ترمیم دندان و داشتن دندان‌های زیبا بهترین انتخاب دندانپزشک زیبایی در رشت است.

پل ارتباطی با ما

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

5 دیدگاه

    • با سلام و درود خانم دکتر یاسمن صادقی به عنوان بهترین دندانپزشکی زیبایی در رشت خدماتی از جمله کامپوزیت، لمینت و ترمیم های زیبایی دندان را ارائه می دهند.
      ایجاد تغییر از نظر اندازه و شکل دندان‌ها
      فاصله‌ی بین دندان‌ها را می‌بندد.
      بایت را ترمیم یا اصلاح می‌‌کند.
      دندان‌های زرد و بد رنگ را روشن و سفید می‌کند.
      شکستگی، پوسیدگی، لب پر شدن و یا ترک، دندان را ترمیم می‌کند.
      ایجاد جایگزین مناسب برای جای دندان‌های خالی

    • با سلام خدماتی مانند کامپوزیت دندان، لمینت دندان، روکش دندان را می توانید از دندانپزشک زیبایی در رشت خانم دکتر یاسمن صادقی در رشت بخواهید.

    • دندانپزشکی زیبایی در رشت یا در هر شهر دیگری شامل خدمات کامپوزیت، لمینیت دندان، بلیچینگ، روکش دندان و… می باشد که در رشت نیز توسط خانم دکتر یاسمن صادقی انجام می شود.

    • دندانپزشکی زیبایی در رشت یا در هر شهر دیگری شامل خدمات کامپوزیت، لمینیت دندان، بلیچینگ، روکش دندان می باشد که در رشت نیز توسط خانم دکتر یاسمن صادقی انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است