دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت

جدول محتوا

بهترین دندانپزشک نیروهای مسلح در رشت

با توجه به تخصص، افتخارات، مهارت و تجربه دکتر شمس و طبق نظرات بسیاری از بیمارانی که درمان دندان های خود را در کلینیک دکتر شمس انجام داده اند، ایشان به عنوان یکی از بهترین دندانپزشکان در شهر رشت معرفی می شود که در حال حاضر به عنوان دندانپزشک برتر نیروهای مسلح رشت نیز در حال فعالیت هستند.

  • دکتر شمس تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود را در مدارس تیزهوشان اصفهان در سال 81 با موفقیت به پایان رساندند و در همان سال موفق به پذیرش در رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران با رتبه 23 کشوری شدند در سال 83 در امتحان کشوری علوم پایه پزشکی مقام نخست را در بین دانشکده های دندانپزشکی بدست آوردند
  • در طول مدت تحصیل در دانشکده با همکاری اساتید محترم مقالات متعددی در زمینه کامپوزیت های دندانی و ایمپلنت و همچنین تاثیر اشعه بر سرطان های دهانی ارایه نمودند.
  • در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شدند در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ لیزر در دندانپزشکی شدند.
  • همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت می باشند دکتر شمس دندانپزشک در رشت در دو شعبه رشت و سبزه میدان به همراه تیم حرفه ای آماده ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی می باشند.
  • در حال حاضر ایشان به عنوان سخنران مدعو موسسات دندانپزشکی در سراسر کشور می باشند در سال 94 در شهر رشت شروع به فعالیت در مطب دندانپزشکی خصوصی و مجهز خود در شعبه گلسار و سبزه میدان نمودند.

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس دندانپزشک رشت

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

013-32123896 📞☎

013-33240438 📞☎

جراح دندان عقل رشت

خدمات دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت

اگر شما یکی از افراد تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح رشت هستید دکتر مرتضی شمس از جمله دندانپزشکان متخصص است که جهت درمان دندان های خود می توانید به کلینیک دکتر شمس مراجعه کنید.

دندانپزشک متخصص مرتضی شمس دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت، دندانپزشک و متخصص کامپوزیت های دندانی، فلوشیپ ایمپلنت و جراحی در گیلان می باشند؛ تخصص اصلی دکتر شمس ایمپلنت دندان و جراحی دندان عقل است. در این دو حوزه دکتر مرتضی شمس مهارت و تخصص بالایی دارند.

دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت

 

بهترین دندانپزشک نیروهای مسلح در رشت

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس مراکز طرف قرارداد نیروهای مسلح رشت

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

013-32123896 📞☎

013-33240438 📞☎

برای دریافت لیست کامل تعرفه های دندانپزشکی بیمه نیروهای مسلح از جمله مهمترین آن ها ایمپلنت دندان در رشت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا تعرفه تمامی خدمات به شما همراهان عزیز اعلام شود.

عصب کشی دندان با بیمه نیروهای مسلح رشت

عصب کشی دندان یکی از رایج ترین درمان های دندانپزشکی است که افراد بسیار زیادی آن را تجربه کرده اند اما در بین تجربه های متفاوت افرادی نیز وجود دارند که از عصب کشی دندان تجربه بسیار بدی داشته و تا حدی که همچنان از این درمان واهمه دارند؛ امــا امروزه خدمات دندانپزشکی به اندازه ای پیشرفت کرده است که هر نوع خدماتی را بدون هیچ گونه درد و ناراحتی می توان انجام داد یکی از این خدمات نیز عصب کشی است که در گذشته بسیار سخت اما در حال حاضر در کلینیک دکتر شمس بسیار ساده و بدون هیچ گونه احساس درد و ناراحتی توسط جناب دکتر شمس انجام می شود.

همچنین درمان هایی همچون عصب کشی دندان که حساسیت بالایی دارد بهتر است توسط دندانپزشک متخصص انجام شود تا پس از اتمام درمان با مشکل مواجه نشوید.

خبر خوب قرارداد جناب دکتر مرتضی شمس با بیمه نیروهای مسلح رشت است که این امکان را برای تمامی افراد تحت پوشش بیمه نیروی مسلح فراهم می کند تا درمان دندان های خود از جمله عصب کشی دندان را در این کلینیک با بهترین و بروزترین امکانات انجام دهند، کلینیک دکتر شمس با افتخار از جمله مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با نیروهای مسلح در شهر رشت می باشد.

ایمپلنت دندان با بیمه نیروهای مسلح رشت

ایمپلنت یکی از روش های جدید برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته است که می توانید به جای استفاده از دندان های مصنوعی با ایمپلمنت دندان زیبایی را به دندان های خود هدیه دهید. موارد بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است دندان های طبیعی از دست برود و تنها یکی از آن ها در پیری و کهنسالی اتفاق می افتد امــا بسیاری از افراد جوان نیز ممکن است به دلیل عدم مراجعه به موقع به دندانپزشکی یا در اثر سانحه دندان های اصلی و طبیعی خود را از دست بدهند که به جای جایگزین کردن آن ها با دندان های مصنوعی می توانید از ایمپلنت دندان استفاده کنید.

برخی افراد به دلیل هزینه ایمپلنت قادر به دریافت این خدمات نیستند که خوشبختانه در کلینیک دکتر شمس می توانید علاوه بر استفاده از بیمه نیروهای مسلح رشت تمامی خدمات درمانی از جمله ایمپلنت را به صورت قسطی دریافت کنید که برای اطلاع از شرایط اقساطی تنها کافیست با شماره های مطب تماس بگیرید.

 

علاوه بر  اینکه آقای دکتر در لیست دندانپزشکان طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح در رشت حضور دارند، جناب دکتر مرتضی شمس با دیگر بیمه ها نیز قرارداد دارند که به شرح زیر است:

  • از جمله دندانپزشکان طرف قرارداد نیروهای مسلح (بیمه نیروهای مسلح)
  • بیمه آسیا
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی
  • بیمه ایران (جناب دکتر شمس جزو لیست دندانپزشکان معتمد بیمه ایران در رشت نیز هستند)

آدرس مطب دکتر دندانپزشک طرف قرارداد با نیروهای مسلح

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

013-32123896 📞☎

013-33240438 📞☎

کلام آخر

کلینیک دکتر شمس از جمله کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با نیروهای مسلح و یکی از بهترین دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت است که می توانید تمام خدمات درمانی دندان های خود از جمله جراحی دندان عقل، عصب کشی، ایمپلنت دندان، درمان لثه و… را با استفاده از بیمه خود از این کلینیک دریافت کنید. جهت دریافت قیمت و تعرفه ها با شماره های درج شده تماس بگیرید و وقت ویزیت حضوری خود را تنظیم کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است