دکتر شمس رشت

عصب کشی در رشت

جدول محتوا

متخصص عصب کشی در رشت

بهترین دندانپزشک متخصص در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصصین عصب کشی در رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅کامپوزیت های دندانی

✅عصب کشی دندان

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل

دکتر مرتضی شمس و دکتر یاسمن صادقی 2 دندان پزشک متخصص، خبره و متبحر در رشت هستند، شما اگر در شهر زیبای رشت زندگی می کنید می توانید با خیال راحت تمام خدمات درمان دندان های خود از جمله عصب کشی در رشت را با توجه به تخصص ایشان به دندانپزشکان ما بسپارید، برای کارهای زیبایی و ترمیمی دندان می توانید به خانم دکتر یاسمن صادقی بسپارید.

متخصص عصب کشی در رشت

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای انجام عصب کشی دندان🤩

متخصص عصب کشی در رشت
قیمت عصب کشی دندان در رشت
متخصص عصب کشی در رشت
عصب کشی در رشت

برخی افراد دندان پزشکان آقا را خبره تر میدانند، شما میتوانید دکتر مرتضی شمس را برای انجام خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان در رشت انتخاب کنید، دکتر مرتضی شمس تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده اند، همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت می باشند.

در حال حاضر ایشان به عنوان سخنران مدعو موسسات دندانپزشکی در سراسر کشور ضور دارند و در سال 94 در شهر رشت شروع به فعالیت در مطب خصوصی خود در شعبه گلسار و سبزه میدان نمودند.

شما می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید و نزدیک ترین مطب به خود را انتخاب کنید.

آدرس مطب:

  • شعبه1: استان گیلان، رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9 
  • شعبه2: استان گیلان، رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

قیمت عصب کشی دندان در رشت

قیمت و هزینه نهایی عصب کشی دندان به میزان خرابی دندان، دندان شما چند کاناله است، مقدار زمانی که عصب کشی دندان شما طول می کشد و… بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت عصب کشی دندان شما باید ویزیت و معاینه شود و بعد از معاینه هزینه آن خدمت شما عرض میشود.

متخصص ریشه دندان در رشت

عصب کشی دندان یا روت کانال (Root Canal) یک پروسه دندانپزشکی است که شامل از بین بردن بخش داخلی و نرم دندان یا پالپ (pulp) است، پالپ از اعصاب، بافت همبند و عروق خونی ساخته شده است كه به رشد دندان كمک می‌كند. در بیشتر موارد، دندانپزشک عمومی یا متخصص اندودنتیست عصب کشی را تحت بی حسی موضعی انجام خواهند داد. دکتر شمس دندانپزشک رشت یکی از بهترین متخصصین در شهر رشت است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی درمان ریشه دندان خود را به ایشان بسپارید.

متخصص عصب کشی در رشت

 درد و عفونت اگر به بخش پالپ دندان برسد (بخشی که رگ های خونی و اعصاب دندان در آن قرار دارد) تنها راه درمان آن عصب کشی دندان است. در واقع عصب کشی دندان به شما کمک می‌کند که بدون کشیدن دندان، از شر این پوسیدگی و عفونت خلاص شوید و به راحتی از دندان خود جهت جویدن غذا استفاده کنید.

در عصب کشی، ریشه و عصب دندان را خارج می‌کنند، دندان را از باکتری و عفونت تمیز و مجدد آن را پر می‌کنند و شما به راحتی می ‌توانید از آن استفاده کنید.

درمان ریشه دندان در رشت

درمان ریشه جزو عمل های اصلی دندانپزشکی می باشد که شامل خارج کردن قسمت نرم داخل دندان یا همان پالپ میباشد، پالپ شامل عصب ها  بافت پیوندی و رگ های خونی است که به دندان قابلیت رشد را میدهند، در بسیاری از مواقع عصب کشی توسط دندانپزشک عمومی یا متخصص عصب کشی با استفاده از بی حسی موضعی انجام میگردد.

سوالات متداول

چه زمانی لازم است عصب کشی دندان انجام دهیم؟

  • در صورتی که درد دندان های شما بسیار زیاد است و نسبت به گرما و سرما حساس شده است احتمال آسیب رسیدن به ریشه بسیار زیاد وجود دارد و اگر در شهر رشت هستید، می توانید از متخصص ریشه دندان رشت درمان دریافت کنید.

قیمت عصب کشی دندان چقدر است؟

  • برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با تعرفه و قیمت ها تنها کافیست با متخصص ریشه دندان در رشت تماس بگیرید تا از تعرفه های دندان پزشکی جناب دکتر شمس مطلع شوید.

آیا دندان پس از عصب کشی توسط متخصص عصب کشی نیز درد دارد؟

  • متخصص عب کشی با مهارت و توانایی های لازم در این زمینه می تواند در بهترین حالت و کوتاه ترین زمان دندان های شما را ترمیم کند، بنابراین در حین کار هیچ گونه دردی احساس نمی شود، اما یک تا دو روز پس از عصب کشی احساس درد و تورم طبیعی است.

 علائم به عصب رسیدن دندان

در ادامه مواردی را که چگونه می توانیم بفهمیم دندان هایمان نیاز به عصب کشی دارد را میخوانیم:

  • درد مداوم دندان
  • احساس گرمای بی دلیل در لثه ها
  • درد دندان هنگام جویدن و استفاده از مواد غذایی و مایعات سرد و گرم
  • شکستگی دندان
  • تغیر رنگ یا تیره شدن دندان ( به علت عفونت درون پالپ دندان)
  • لثه های متورم یا دارای آبسه
  • خارج شدن ترشحات چرکی از دندان یا لثه

متخصص ریشه دندان رشت

با توجه به اینکه درمان ریشه دندان کاری تخصصی است بنابراین برای این کار نیاز به متخصص ریشه دندان می باشد، دکتر مرتضی شمس از متخصصین به نام و با تجربه در شهر رشت می باشد که در زمینه درمان ریشه دندان رشت بصورت تمام وقت در دو مطب فعالیت دارد و می توانید تمام درمان دندان های خود را به ایشان بسپارید.

سخن پایانی

ما در این مقاله علائم رسیدن خرابی به ریشه دندان، درمان ریشه دندان توسط متخصص ریشه دندان رشت و علائم به عصب رسیدن دندان را بررسی کردیم، شما در این مقاله با پزشکان خبره در زمینه متخصص عصب کشی در رشت آشنا شدید که میتوانید برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما همراه باشید.

آدرس مطب:

  • شعبه1: استان گیلان، رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9 
  • شعبه2: استان گیلان، رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

17 دیدگاه

  1. آقای دکتر به عنوان متخصص عصب کشی در رشت بهترین هستن، من چندسال پیش دندونام رو مطبشون عصب کشی انجام دادم، البته اون موقع قیمت عصب کشی خیلی خوب بود، الان رو نمی دونم 🙂 اما در کل آقای دکتر و خانوم دکتر عالی هستن

    • با سلام تعرفه های ما در کلینیک دکتر شمس تعرفه در نظر گرفته شده برای مطب است اما همه تلاش ما ارائه بهترین خدمات با حداقل هزینه ها می باشد.

    • جناب دکتر شمس تمامی خدمات ترمیم ریشه دندان در رشت و عصب کشی دندان را انجام میدهند.

  2. سلام اگه میشه نرخ عصب کشی و هزینه عصب کشی در رشت رو بهم بگین .ممنونم

    • با سلام برای اطلاع از هزینه عصب کشی در رشت توسط جناب دکتر شمس با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    • با توجه به اینکه در مطب های خصوصی اغلب از مواد درجه یک برای خدمات ترمیم و درمانی دندانپزشکی استفاده می شود بنابراین تعرفه ها نیز تا حدودی متفاوت است.

  3. سلام قیمت عصب کشی دندان در رشت با قیمت شهرهای دیگه استان گیلان متفاوته؟

    • با سلام، برای اطلاع از هزینه عصب کشی دندان در شهر رشت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  4. من دو سال گذشته با درمان آقای دکتر دندونام رو عصب کشی انجام دادم، واقعا با صبر و حوصله هستن و می تونم بگم به عنوان بهترین متخصص عصب کشی در رشت هستن، به چنین دندانپزشکی در شهرمون افتخار می کنم.

  5. ببخشید من دنبال یک دندانپزشک خوب برای عصب کشی رشت هستم، آقای دکتر عصب کشی انجام میدن یا خانوم دکتر؟

    • سلام و وقت بخیر، اگر به دنبال متخصص ریشه دندان رشت هستید، آقای دکتر مرتضی شمس تمامی خدمات ترمیم و درمان ریشه دندان را انجام می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است