لمینت بدون تراشه دندان در رشت

جدول محتوا

 

 

 

 

دکتر لمینت بدون تراشه در رشت 🦷👩‍⚕️👨‍⚕️

اگر شما خانم هستید و ترجیح میدهید دندانپزشکتان برای لمینت دندان در رشت خانم باشد می‌توانید دکتر یاسمن صادقی که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دارای مقالات متعدد خارجی و داخلی هستند را برای درمان و زیبایی دندان های خود انتخاب کنید.

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان‌های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت ها، لمینت بدون تراشه دندان ، لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا است.

 

شما میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان خود را دریافت کنید.

دکتر یاسمن صادقی را بیشتر بشناسید!

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان

✅ استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت

✅استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران 

✅ رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت

دانشجویان زیادی را در حوزه ی زیبایی و ترمیمی دندان تربیت کرده اند و خودشان یکی از بهترین دندانپزشک های ترمیمی و زیبایی در رشت هستند.

دکتر لمینت بدون تراشه در رشت

📲 بهترین روش برای بررسی تغییرات ظاهری و زیبایی دهان و دندان های شما ویزیت حضوری است، بنابراین هیچ یک از روش های تماس و مشاوره از طریق شبکه های احتماعی نمی تواند به اندازه ویزیت حضوری تاثیرگذار باشد، در مراجعه حضوری دندانپزشک متخصص تمام نقاط دهان و دندان های شما را به صورت کامل و همراه با جزئیات بررسی می کند بنابراین تشخیص انجام مراحل و هزینه خدمات بصورت دقیق می باشد.

پس ما به شما برای مشاوره با دندانپزشک متخصص تنها ویزیت حضوری را پیشنهاد می کنیم.

شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

 

لمینت بدون تراشه دندان در رشت

لمینت بدون تراش دندان ونیر های فوق نازک هستند که با ذخامت کمتر از سه دهم میلیمتر طراحی شده اند تا بتوان بدون نیاز به پرپ مینای دندان آن ها را روی دندان های جلو قرار داد. و به مینای دندان ها  بدون تهاجم پیوند میخورد.

برای دانستن معایب و مزایای لمینت بدون تراش دندان با ما همراه باشید.

 

مزایا لمینت بدون تراشه دندان

  1. از لحاظ زیبایی روی دندان ها خیلی طبیعی تر از دیگر روش های لمینت نمایان میشود.
  2. علاوه بر نازک و طبیعی بودن، مقاومت و استحکام چشم گیری دارند.
  3. طول عمر لمینت بدون تراش دندان در صورت رعایت بهداشت بیش از 10 سال است.
  4. سلامت دندان های زیرین به طور کامل حفظ میشود.
  5. هنگام نصب روی دندان نیازی به تزریق های بی حسی ندارید.
  6. به دلیل عدم تراشیده شدن دندان ها، دندان های زیرین استحکام و مقاومت خود را حفظ میکنند.
  7. به علت غیر تهاجمی بودن کمترین کار بر روی دندان های زیرین انجام می شود.

معایب لمینت بدون تراشه دندان

  • هنگامی که عیوب دندان های زیرین شما زیاد باشد به علت نازک بودن لمینت بدون تراش نمیتوانید از آن استفاده نمایید.
  • در پوشاندن دندان های سیاه و زرد تاثیر چندانی ندارد.
  • دندان پزشک باید هنگام نصب از دقت و تجربه بالایی برخوردار باشد، زیرا به علت نازک بودن باید کامل در جای درست خود قرار بگیرد. پس در انتخاب دندان پزشک خود دقت نمایید.

لمینت بدون تراش دندان چگونه انجام می شود؟

لمینت بدون تراش دندان در رشت در طی دو مرحله مراجعه به دندان پزشک و کمتر از 1 ماه انجام میشود. در جلسه اول دندان پزشک از دندان های شما قالب کلی تهیه میکند و برای لابراتور  ارسال میکند. زیرا لمینت بدون تراش دندان فوق نازک است و در ایران انجام نمیشود و با مشورت بیمار  به کشور های همسایه ارسال میشود. در طول 3 تا 4 هفته آماده شده و به مطب دندان پزشک مقصد تحویل داده میشود. به علت تراشیده نشدن دندان بیمار نیازی به استفاده از ونیر های موقت نیست.

نصب لمینت بدون تراش دندان باید توسط دندان پزشک متبحر و خبره انجام شود تا بتواند تمامی عیوب دندان را پوشش دهد. و طرح لبخند بیمار را اصلاح کند.

مهم ترین کاری که دندان پزشک باید انجام دهد قالب گیری کامل و دقیق دندان ها است.

 

لمینت سرامیکی بدون تراش در رشت

به طور کلی 2 نوع لمینت دندان وجود دارد:

  • لمینت کامپوزیت
  • لمینت سرامیکی بدون تراش دندان

اغلب افراد این دو یعنی لمینت سرامیکی دندان بدون تراش و کامپوزیتی را یکی تلقی میکنند. که در ادامه شما را با این دو لمینت آشنا میکنیم:

لمینت سرامیکی

این نوع لمینت پوششی از نوع سرامیک دارد. برای ساخت لمینت سرامیکی زمانی نزدیک به 2 الی 3 هفته نیاز است. از لمینت سرامیکی برای اصلاح نامرتبی، کوتاهی و بلندی، بهم ریختگی، تغییر رنگ، فاصله بین دندان ها و… استفاده میشود.

نحوه عملکرد لیمنت های سرامیکی بدون تراش به این گونه است که در ابتدا متخصص لمینت دندان های مراجعه کننده قالبگیری کرده و سپس این قالب های تهیه شده را برای ساخت نهایی لمینت سرامیکی به لابراتور ارسال میکند. لابراتور با توجه به درخواست دندانپزشک و رنگ مورد نظر بیمار، لمینت ها را آماده میکند و در جلسه بعدی آن ها روی دندان بیمار نصب میکند.

لمینت کامپوزیتی

کامپوزیت ونیر یا لمینت کامپوزیتی پوششی است که طی یک جلسه به طور مستقیم روی دندان های بیمار قرار گرفته میشود. این نوع از لمینت ها در یک جلسه انجام میشوند و جنس ونیرهای کامپوزیت از جنس مواد ترمیمی است که هم رنگ سایر دندان های بیمار میباشد که با مهارت و دقت، بر روی دندان ها ساخته میشود.

از لمینت کامپوزیتی برای اصلاح بدفرمی ها، فاصله بین دندان ها، لب پریدگی دندان ها، شکستگی ها، رنگ و … استفاده میشود.

متخصص لثه در رشت

سخن پایانی

در این مطلب تلاش شد تا توضیحات کاملی در رابطه با لمینت دندان بدون تراش و مزایا و معایب آن آشنا ارائه شود تا شما با خواندن این مقاله متوجه شوید که این نوع لمینت مناسب دندان های شما هست یا خیر.

اما تاکید می شود حتما برای انجام لمینت بدون تراش دندان خود به مطب متخصص و دندانپزشک خبره مراجعه نمایید. تا در نهایت از نتیجه کار به صورت کامل رضایت داشته باشید. برای اطلاع از نحوه دریافت نوبت برای انجام خدمات لمینت توسط خانوم دکتر یاسمن صادقی در رشت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

شعبه1: رشت، گلسار، جنب بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

01332123896 📞☎

پاسخگویی از ساعت 4عصر تا 9 شب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است