دندانپزشک فوق تخصص رشت

ایمپلنت دندان در رشت

جدول محتوا

متخصص ایمپلنت دندان رشت

پزشک متخصص ایمپلنت دندان در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را از بهترین دکتر ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

🦷قبل از هر چیزی پادکست زیر می تواند برخی از پرسش های پرتکرار ایمپلنت دندان را برای شما رفع کند: 

ایمپلنت دندان در رشت

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص و دکتر ایمپلنت رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

✅کامپوزیت های دندانی

در ادامه مراحل ایمپلنت دندان تصویری با نمونه کارهای ایمپلنت دندان آقای دکتر شمس دندانپزشک رشت آمده است:

ایمپلنت دندان در رشت

تصاویر قبل و بعد ایمپلنت در رشت:

ایمپلنت دندان در رشت

ایمپلنت اقساطی در رشت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

  • بیمه نیروهای مسلح رشت
  • دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در رشت
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح، بیمه آسیا و… کمتر از قیمت ایمپلنت دندان رشت به صورت آزاد است،همچنین علاوه بر دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران (دکتر معتمد) می باشند.

چرا کلینیک دکتر شمس⁉️

هدف اصلی ما ایجاد لبخند و احساس رضایت برای مراجعه کنندگان عزیز از ایمپلنت های دندانی است، از این رو در کلینیک دکتر شمس تمام تلاش ما در جهت فراهم کردن محیط آرام و صمیمی برای تمام بیماران می باشد تا بدون هیچ استرسی خدمات ایمپلنت خود را در این مرکز دریافت کنند.

از طرفی با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری از ایمپلنت ها، تمامی کادر و مجموعه کلینیک به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی افرادی که برای آن ها کاش ایمپلنت انجام شده می باشیم و قطعا پس از انجام خدمات شما زیباجوی عزیز را تنها نمی گذاریم.

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای انجام ایمپلنت دندان🤩

رضایت از بهترین دکتر ایمپلنت در رشت
نتیجه بهترین دکتر ایمپلنت در رشت
ایمپلنت اقساطی در رشت
بهترین دکتر ایمپلنت در رشت
ایمپلنت در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت

ایمپلنت اقساطی در رشت

با توجه به بالا بودن هزینه ایمپلنت بنابراین اغلب افراد به سمت استفاده از دندان های متحرک یا مصنوعی رفته و به دلیل قیمت مناسب این دندان ها استفاده از آن را ترجیح می دهند هرچند که دارای مشکلات مختلفی است.

در این راستا دکتر مرتضی شمس در جهت حمایت از این افراد شرایط ایمپلنت اقساطی در رشت و به صورت کلی دندانپزشکی اقساطی رشت را فراهم کرده است که شرایط اقساط از این قرار است، 30 درصد پیش پرداخت نقد و مابقی طی 3ماه با چک صیادی و میانگین حساب بانکی شما محاسبه می‌شود.

این شرایط برای افرادی که دارای بیمه نیروی مسلح هستند نیز شرایط ویژه است زیرا به راحتی می توانند از خدمات ایمپلنت اقساطی نیروهای مسلح استفاده کنند.

کلیه دندانپزشکان که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند کاشت دندان را انجام دهند، اما یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان داشته باشد.

دوره های تخصصی دندانپزشکی باید مطابق با استانداردهای بالا و سطح بالایی از آموزش و عملکرد باشد بنابراین گذراندن دوره ویژه کاشت دندان با موفقیت، به معنای کسب دانش بالا در زمینه قرار دادن ایمپلنت است که پس از فراگرفتن دانش با تجربه های موفق ارزش و اعتبار یک متخصص چندبرابر می شود.

دکتر شمس یکی از متخصصین معروف ایمپلنت است که علاوه بر مدارک علمی معتبر دارای سابقه درخشانی در زمینه ایمپلنت های دندانی است که این مساله سبب شده تا ایشان به یکی از متخصصین معروف شهر رشت تبدیل شوند.

ایمپلنت دندان روشی مهم برای پر کردن جای خالی دندان است که برای سلامتی دهان و دندان یا حتی برای معده نیز داشتن دندان مساله حیاتی است، زیرا اگر مواد غذایی به درستی جویده نشود در نهایت مشکلات زیادی برای بدن ما ایجاد می شود.

بنابراین اگر در شهر رشت زندگی می کنید، با خیال آسوده و اطمینان از نتیجه آن برای ایمپلنت دندان به یکی از مطب های دکتر شمس که بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند، مراجعه نمایید.

بهترین دکتر ایمپلنت در رشت

چرا بهترین دکتر ایمپلنت را انتخاب کنیم؟ آیا آقای دکتر مرتضی شمس به عنوان بهترین دندانپزشک خدمات ارزان ارائه می دهد؟ ایمپلنت ارزان خوب است یا گران؟

ایمپلنت ارزان دندان

تبلیغات منفی و کاملا اشتباه که بهتر است اصلا سمت این خدمات نروید، زیرا این دندانپزشکان و به اصطلاح متخصصین نه تنها دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه نیستند بلکه هزینه خدمات آن ها نیز دو برابر یک متخصص ایمپلنت است اما در تبلیغات تنها با ایمپلنت ارزان دندان خود را پرزنت می کنند پس بهتر است هیچگاه فریب این تبلیغات را نخورید… بنابراین جناب دکتر مرتضی شمس به دلیل راحتی بیماران و زیباجویان شرایط ایمپلنت دندان اقساطی را فراهم کرده اند که می توانید از ایمپلنت دندان به صورت قسطی استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

🔴سوالات متداول ایمپلنت دندان در رشت🔴

آیا کسی که تاکنون به فلز حساسیت داشته ممکن است به ایمپلنت هم حساس باشد؟

  • خیر به دلیل استفاده از فلز تیتانیوم و سازگاری این فلز با بدن انسان تا کنون هیچ گزارشی از حساسیت مشاهده نشده است، بنابراین میتوانید برای اطمینان بیشتر با پزشک خود مشورت کنید.

آیا قند خون ممکن است مانع انجام ایمپلنت شود؟ اگر پاسخ مثبت است، قند خون تا چه میزانی؟

  • قند خون تا قند خون ناشتا.تا 280 میلی گرم مانع ندارد اما بیشتر از آن مانع انجام ایمپلنت خواهد شد.

آیا کاشت ایمپلنت درد دارد؟

  • اغلب دندانپزشکان برای ایمپلنت دندان از بی حسی استفاده می کنند بنابراین نگرانی از درد ایمپلنت کاملا بی مورد است.

آیا پس از ایمپلنت دندان رعایت برنامه غذایی خاصی لازم است؟

  • برای اینکه ایمپلنت های دندانی به صورت کامل و به درستی در دهان جوش بخورند بهتر است بیمار تا چند هفته از خوردن غذاهای سفت خودداری کند اما پس از این مدت ادامه روال سابق بلامانع است.

آیا اگر 6 سال از کشیدن دندان ها گذشته باشد می توان ایمپلنت دندان انجام داد؟

  • بله، حتی پس از گذشت 6 سال از گذشت کشیدن دندان ها می توان از خدمات ایمپلنت دندان رشت استفاده کرد.

بهترین متخصص ایمپلنت رشت کیست؟

  • آقای دکتر مرتضی شمس با سال ها تجربه و اخذ مدارک و مدارج عالی از دانشگاه های برتر به عنوان یکی از بهترین متخصص ایمپلنت رشت شناخته می شود.

آیا آقای دکتر شمس ایمپلنت قسطی هم انجام می دهند؟

  • بله، ایمپلنت دندان قسطی یا کاشت دندان اقساطی در کلینیک دکتر شمس انجام می شود برای اطلاع از جزئیات ایمپلنت به صورت اقساط تنها لازم است با شماره های مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت خود را جهت کاشت دندان ایمپلنت اقساطی تعیین کنید.

📲 بهترین روش برای بررسی تغییرات ظاهری و زیبایی دهان و دندان های شما و حتی کاشت اقساطی دندان ویزیت حضوری است، بنابراین هیچ یک از روش های تماس و مشاوره از طریق شبکه های احتماعی نمی تواند به اندازه ویزیت حضوری تاثیرگذار باشد، در مراجعه حضوری دندانپزشک متخصص تمام نقاط دهان و دندان های شما را به صورت کامل و همراه با جزئیات بررسی می کند بنابراین تشخیص انجام مراحل و هزینه خدمات بصورت دقیق می باشد.

پس ما به شما برای مشاوره با دندانپزشک متخصص تنها ویزیت حضوری را پیشنهاد می کنیم.

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

ایمپلنت در رشت

بسیاری از افراد با گذشت زمان بنا به دلایل متعددی همچون پیری، کشیدن دندان و… دندان های خود را از دست می دهند. این موضوع علاوه بر این که باعث ایجاد مشکل در ظاهر و طرح لبخند شما می شود، می تواند در صحیح جویدن و غذا خوردن شما هم تاثیر منفی بگذارد؛ بسیاری از افراد به دنبال یک روش دائمی برای این دندان های از دست رفته هستند.

تا چند سال گذشته انجام پروتز دندان متحرک (دندان مصنوعی) میان این افراد بسیار رایج بود؛ مشکلاتی که این روش ایجاد می کرد باعث شد که روش بهتری به نام ایمپلنت جایگزین آن شود. ایمپلنت دندان روشی  دائمی برای دندان های از دست رفته است.

ایمپلنت دندان در رشت

خوشبختانه امروزه با فراگیر شدن ایمپلنت دندان افراد دیگر دغدغه‌ای برای از دست دادن دندان های خود ندارند و کمتر به سراغ دندان های مصنوعی می روند، قرار دادن ایمپلنت در دهان هیچ مشکلی را برای استفاده کننده به وجود نمی آورد و فرد می تواند تا آخر عمر بدون هیچ گونه ناراحتی از آنها استفاده کند.

ایمپلنت دندان یا فیکسچر در اندازه ریشه دندان آن فرد به جای ریشه از دست رفته قرار داده می‌شود. فیکسچرها قطعاتی در اندازه دندان طبیعی می‌باشند. این فیکسچر ها با دقت بسیار زیادی ساخته می شوند که کاملا طبیعی به نظر برسند.

دو قسمت اصلی ایمپلنت دندان که در عکس بالا مشخص شده است، Fixture و Abutment می باشند. قسمتی که از داخل استخوان فک قرار می‌گیرد که اصطلاحاً Fixture نامیده می‌شود و قسمتی تاجی که بالای لثه قرار می‌گیرد Abutment نامیده می شود.

روی Abutment پروتز یا روکش ایمپلنت قرار می‌گیرد. جنس پایه ایمپلنت از تیتانیوم است. از آنجا که تیتانیوم موجود در ایمپلنت ها با استخوان فک کاملا سازگاری دارد، ایمپلنت ها باعث لغزش ، سر و صدا یا آسیب استخوانی نمی شوند.

ایمپلنت فوری در رشت

در صورتی که برای ایمپلنت دندان خود عجله دارید بهتر است هرچه سریع تر نوبت خود را رزو کنید تا دندان های شما توسط جناب دکتر شمس بهترین متخصص ایمپلنت رشت ویزیت شود و خدمات ایمپلنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود اما اگر کیفیت ارائه خدمات اهمیت دارد تا حدی صبور باشید تا از مرکز ایمپلنت در رشت دکتر شمس بهترین خدمات را دریافت کنید.

جراح ایمپلنت در رشت

جراح ایمپلنت علاوه بر گذراندن دوره دندان پزشکی عمومی، دوره ی ایمپلنت را به صورت جداگانه گذرانده است و مدرک جراح ایمپلنت را دریافت کرده است تا در نهایت توانسته در این زمینه بعنوان متخصص فعالیت کند، مرکز تخصصی ایمپلنت رشت دکتر شمس یکی از مراکز معتبر است که علاوه بر جراحی و کاشت ایمپلنت می توانید خدماتی همچون جرمگیری دندان در رشت، لمینت دندان در رشت و… را از این مجموعه با کیفیت بالا دریافت کنید.

آیا برای ایمپلنت دندان، دندانپزشک نیاز به آموزش دارد؟

قرار دادن ایمپلنت دندان به طور معمول نیاز به مراجعه های متعدد به دندانپزشکی دارد که در هر مرحله در صورت بیمار بودن لثه و دندان ها، باید اول این موارد برطرف شود، سپس ایمپلنت ها قرار داده شود. زیرا در صورت عدم درمان این موارد، نتیجه ایمپلنت دندان اصلا اثر بخش نیست.

هر دندان پزشکی می تواند این جراحی را انجام دهد، ولی بهتر است که نزد متخصص ایمپلنت دندان انجام شود.

قرار دادن ایمپلنت دندان توسط متخصص پریودنتال و جراح لثه انجام می شود، قبل از آن پریودنتیست باید دندان و ریشه را ترمیم نماید و بر روی تاج دندان کار نماید و سپس ایمپلنت دندان را انجام دهد.

چگونه متخصص ایمپلنت دندان در رشت را بشناسیم؟

متخصص ایمپلنت دندان در رشت

در ادامه چند موردی را بیان می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید جراح ایمپلنت خود را انتخاب کنید:

  1. حتما تحقیق کنید که دندانپزشک مورد نظرتان، دارای بورد تخصصی جراحی ایمپلنت باشد و دوره های تخصصی کاشت دندان را گذرانده باشد.
  2. داشتن تجربه در این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین باید تجربه و مهارت کافی در زمینه کاشت دندان داشته باشد.
  3. بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد و در زمان مشاوره صبر و حوصله کافی داشته باشد و با صبوری مراحل درمان را برای بیمار شفاف سازی کند.
  4. در زمان معاینه دقت لازم را لحاظ نماید و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  5. جراح به روزی باشد، و از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در دندانپزشکی استفاده کند تا روند درمان برای بیمار سریع تر باشد.
  6. متریال عالی و درجه یک را استفاده نماید و از مواد باکیفیت و برندهای خوب ایمپلنت استفاده کند.
  7. انجام این خدمات ممکن است برای دندانپزشک عمومی دشوار باشد، به همین دلیل توصیه می شود که به متخصص ایمپلنت دندان مراجعه شود. متخصص ایمپلنت به دلیل متمرکز بودن به این تخصص، می تواند تمامی موارد فوق را بهترین وجه ممکن انجام دهند.

متخصص ایمپلنت در رشت

قیمت ایمپلنت دندان در رشت

ایمپلنت دارای قیمت های مختلف و ساخت کشورهای مختلفی هستند بنابراین طبیعی است که قیمت های متفاوتی داشته باشند، از این رو هر کشوری دارای چند نوع ایمپلنت است و این بدان معنی است که درجه بندی های مختلفی را می توان در کشورهای مختلف یافت و جناب دکتر مرتضی شمس با توجه به نیاز بیمار برندهای مختلف را معرفی می کند تا بیمار نیز با توجه به معیارها و اولیت های خود و مقدار هزینه مدنظر ایمپلنت مورد نظر را انتخاب نماید.

در برخی از برندها قیمت ایمپلنت متغیر است اما به صورت حدودی قیمت ایمپلنت دندان رشت را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

☑️COWELL ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️DIO ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️SIS ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️DENTIS ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️DENTIUM ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️SNUC ایمپلنت کره ای به صورت حدودی 8/000/000 تا 9/000/000 تومان

☑️IRES ایمپلنت سوئیسی به صورت حدودی 14/000/000 تا 16/000/000 تومان

☑️BEGO ایمپلنت آلمانی به صورت حدودی 10/000/000 تا 13/000/000 تومان

☑️BIOHORIZONS ایمپلنت آمریکایی به صورت حدودی 15/000/000 تا 17/000/000 تومان

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت و قیمت آن

در اغلب موارد ایمپلنت ساخت کشور سوئیس به عنوان بهترین ایمپلنت ها معرف یمی شود اما این نوع ایمپلنت را نمی توان برای همه بهترین و مناسب دانست بلکه برای انتخاب نوع ایمپلنت این موضوع مهم را بهتر است به متخصص و فردی که در این زمینه دارای تجربه و مهارت است واگذار کنیم تا در نتیجه از نظر نوع و همچنین قیمت با معیارهای بیمار مطابقت داشته باشد.

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری با توجه به نام آن یکی از روش های فوری و با سرعت است که در برخی موارد می تواند کاربردی باشد اما توجه کنید این روش برای همه ی افراد قابل استفاده نمی باشد، اما با توجه به مزایایی که این روش دارد تا کنون افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است؛ در این روش پس از خارج کردن دندان از لثه بلافاصله با پایه های تیتانیومی جای خالی دندان طبیعی را پر می کنیم که جای ریشه دندان طبیعی را می گیرد.

توجه کنید برای اطلاع از قیمت نهایی ایمپلنت فوری یا ایمپلنت ارزان در رشت لازم است موارد مختلف یرا بررسی کنیم و سپس قیمت نهایی اعلام شود برای اطلاع از این هزینه بهتر است با شماره های درج شده مطب دکتر مرتضی شمس رشت تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

شما در این مقاله تمامی مراحل کاشت ایمپلنت را مطالعه کرده و با اغلب موارد آشنا شدید همچنین با توجه به نکات ذکر شد متوجه شدیم که چگونه می توان متخصص ایمپلنت در رشت انتخاب کنیم تا در نهایت خدمات باکیفیتی از آن ها دریافت کنیم، در نظر داشته باشید انتخاب دندانپزشک و متخصص از مهمترین مراحل درمان دندان است.

آدرس مطب مرتضی شمس دکتر دندان پزشک رشت

شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

33 دیدگاه

  1. ایمپلنت در رشت یا بندر انزلی؟ کدوم بهتره؟ با توجه به اینکه ساکن انزلی هستم اما اگر دکتر ایمپلنت در رشت خوب باشه میتونم بیام رشت.

    • با سلام، اگر امکان رفت و آمد به رشت دارید، آقای دکتر مرتضی شمس متخصص ایمپلنت دندان در شهر رشت هستند که خدمات ایمپلنت را به صورت اقساطی همراه با بیمه در دو مطب با بهترین تجهیزات و مواد اولیه انجام می دهند.

  2. سلام ببخشید ایمپلنت هم جزو خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت محسوب میشه؟ چجوری می تونم ایمپلنت اقساطی انجام بدم؟

    • با سلام بله ایمپلنت دندان نیز به صورت اقساطی در کلینیک دکتر شمس و توسط آقای دکتر مرتضی شمس انجام می شود، برای اطلاع از نحوه قسط بندی می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  3. سلام خدمت آقای دکتر واقعا ممنونم از زحماتتون، واقعا شما به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در رشت هستین.انشالهه همیشه سلامت باشین.

  4. ایمپلنت دندان رشت چند مرحله انجام میشه؟ آیا میشه قسطی پرداخت کنیم هزینه هاش رو؟

    • با سلام، مراحل درمان و تعداد جلسات در هر بیمار متفاوت است اما به صورت میانگین 5 جلسه برای ایمپلنت دندان نیاز است.

    • با سلام و وقت بخیر، آقای دکتر مرتضی شمس متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند و خانوم دکتر یاسمن صادقی نیز متخصص ترمیم و زیبایی دندان هستند.

    • با سلام برای قیمت دقیق ابتدا لازم است دندان های شما توسط جناب دکتر بررسی شود و پس از آن قیمت بصورت دقیق اعلام می شود، همچنین برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    • با سلام آقای دکتر مرتضی شمس به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در رشت هستند که در دو مطب بصورت حضوری فعالیت دارند و می توانید برای دریافت نوبت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    • با سلام خدمت شما، مراحل ایمپلنت طی چند جلسه انجام می شود و برای اطلاع از جزئیات می توانید مشاوره حضوری با آقای دکتر مرتضی شمس متخصص ایمپلنت در رشت داشته باشید.

    • سلام و درود، آقای دکتر مرتضی شمس به عنوان دکتر معتمد بیمه هستند که می توانید تمامی خدمات ایمپلنت دندان را همراه با بیمه و بصورت اقساطی در کلینیک انجام دهید.

  5. دندانپزشکی قیمت مناسب در رشت که بیمه هم قبول کنه برای ایمپلنت میخام میشه معرفی کنید؟

    • با سلام، کلینیک دکتر شمس خدمات ایمپلنت دندان در رشت را با بیمه و بصورت اقساطی ارائه می دهد.

    • با سلام تمامی تصاویر قبل و بعد ایمپلنت دندان و مراحل ایمپلنت به صورت کامل در سایت قرار داده شد.

    • با سلام برای اطلاع دقیق از قیمت های ایمپلنت در کلینیک رشت با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

  6. من برای دندونام از آقای دکتر برای ایمپلنت رشت یعنی در شهر رشت گرفتم و حتی با وجود 4 ساعت فاصله تا رشت اومدم چون خیلی تعریفشون رو شنیدم و واقعا میتونم بگم تمام اون رفت و آمدها به کیفیت کار می ارزه. ممنونم از اقای دکتر و خانوم دکتر با صبر و حصوله.

    • با سلام ممنون از اعتمادتون و اینکه کلینیک دکتر شمس رو به عنوان بهترین ایمپلنت رشت قبول دارین بسیار خرسندیم.

    • با سلام و وقت بخیر دندانپزشک متخصص و فوق تخصص هر دو دارای مدارک معتبری برای درمان دندان های شما هستند که می توانید به هریک مراجعه کنید و خدمات درمانی یا زیبایی و ترمیمی را از دندانپزشک متخصص دریافت کنید.

    • با سلام و وقت بخیر، چند نمونه تصویر قبل و بعد ایمپلنت دندان در سایت قرار داده شده و حتما تعداد نمونه ها را بیشتر خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است