دندانپزشک فوق تخصص رشت

متخصص ریشه دندان رشت

جدول محتوا

 

 

متخصص ریشه دندان رشت

درمان ریشه دندان یکی از مهم ترین و پایه‌ای ترین کار های یک دندان پزشک است که شما باید به پزشک متخصص ریشه دندان خبره و با تجربه ای مراجعه کنید تا با خیال راحت کارتان را انجام دهید. برای آشنایی با متخصص ریشه دندان رشت با ما در این مقاله همراه باشید تا پزشکی خبره در زمینه دندان پزشکی و متخصص ریشه دندان در رشت را به شما معرفی کنیم.

دکتر مرتضی شمس یکی از دندانپزشکان خبره است؛ ایشان در سال 1387 موفق به اتمام دوره دندان پزشکی با رتبه 23 کشوری شدند و در همان سال به سویس سفر کردند و مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت را از سوئیس اخذ کردند؛ شما برای انجام درمان های دندان پزشکی مثل جراحی ها، فلوشیپ ایمپلنت و کامپوزیت های دندانی در شهر رشت می توانید به جناب دکتر مراجعه کنید.

بهترین دکتر درمان ریشه در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصصین درمان ریشه دندان در رشت هستند. ایشان بخاطر تخصصی که در ایمپلنت دارند بخوبی درمان عفونت لثه و ریشه دندان را تشخیص می دهند. تخصص آقای دکتر شمس در زمینه های زیر است:

✅درمان ریشه دندان

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

013-32123896 📞☎

013-33240438 📞☎

ساعت پاسخگویی

صبح 9 تا 12

عصر 4 تا 9

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که برای انجام درمان های دندان پزشکی دندانپزشک آقا را در اولویت خود قرار می دهند بنابراین دکتر مرتضی شمس دندانپزشکی حرفه ای در زمینه ریشه دندان در رشت است که می توانید همه روزه (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 9تا12 صبح و 4تا9 عصر به مطب مراجعه نمایید.

درمان ریشه رشت اقساطی

برای درمان ریشه دندان در رشت میتوانید پرداخت 2 مرحله ای داشته باشید و به صورت اقساطی (خدمات دندانپزشکی اقساطی رشت) پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ویزیت توسط متخصص درمان ریشه دندان در رشت با شماره های مطب تماس بگیرید یا حضوری به مطب مراجعه کنید.

سوالات متداول

چرا درمان ریشه انجام می شود؟

  • درمان ریشه جهت پاکسازی کامل عصب ها و از بین بردن عفونت های موجود در رشته های عصبی دندان ها می شود.

درمان ریشه در رشت در چند جلسه انجام می شود؟

  • به صورت معمول درمان ریشه در یک تا دو جلسه انجام می شود که در جلسه اول عملیات از بین بردن عصب ها و در مرحله دوم نیز 7ر کردن و ترمیم انجام می شود اما قطعا تعداد جلسات به صورت دقیق پس از معاینه بیمار مشخص می شود.

آیا پس از درمان ریشه احساس درد وجود دارد؟

  • در حین درمان هیچ گونه دردی وجود ندارد اما پس از درمان اغلب یک تا دو روز درد خفیفی احساس می شود که طبیعی می باشد.

بهترین متخصص درمان ریشه دندان در رشت

درمان ریشه دندان روش های متعددی دارد پس بهتر است بهترین متخصص ریشه دندان در رشت یا شهر خودتان را انتخاب کنید تا بهترین نوع بیماری ریشه دندان شما را تشخیص دهد و بهترین روش درمانی را انجام دهد.

درمان ریشه دندان به معنی خارج کردن ریشه دندان سپس تمیز کردن کانال های دندان و در نهایت پر کردن دندان با مواد مخصوص می باشد. ریشه دندان ممکن است با به عصب رسیدن درد زیادی به همراه داشته باشد و شما را آزار دهد پس برای حفظ دندان و نگه داشتن و ایمپلنت نکردن باید ریشه آن را درمان کنید.

درمان ریشه با سه روش زیر انجام می شود:

  1. عصب کشی یا اندو
  2. درمان ریشه مجدد یا ری اندو
  3. جراحی اپیکو

اگر با خوردن نوشیدنی های گرم یا سرد، بعد از ترک و ضربه خوردن ویا جویدن غذا احساس درد می کنید به این معنی است که عصب دندانتان آسیب دیده است و نیاز به درمان ریشه دندان دارید و با به تخصص ریشه دندان مراجعه کنید.

چه زمانی به درمان ریشه دندان نیاز است؟

در صورت وجود 4 شرایط زیر باید بدانید که انجام ترمیم ریشه دندان ضروری است:

  1. تروما ( آسیب و ضربه شدید مثل شکستگی و یا تادصافات شدید که به دندان ها آسیب وارد می شود.)
  2. شکستگی یا ترک دندان (در برخی موارد ممکن است آسیب به دندان به شکلی باشد که ترک و یا شکستگی آشکار و قابل رویت نباشد باید بعد از ضربه به پزشک مذاجعه کنید و حتما ویزیت شوید.)
  3. پوسیدگی عمیق دندان که بر اثر درمان نکردن پوسیدگی های سطحی ایجاد می شود. پوسیدگی های سطحی نیز در اکثر مواقع به علت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ایجاد می شود.
  4. انجام درمان های متعدد پزشکی بر روی دندان

علائم آسیب دیدن ریشه دندان

علائم به عصب رسیدن دندان که نیاز به عصب کشی و درمان های ریشه دندان است، می تواند 7 مورد زیر باشد:

  1. تغییر رنگ و یا تیره شدن دندان بر اثر غفونت بر روی پالپ دندان
  2. بیرون آمدن عفونت های چرکی از دندان یا لثه
  3. سوزش در لثه
  4. تورم یا آبسه لثه
  5. لب پر شدن، شکستگی یا لق شدن دندان
  6. درد مداوم دندان
  7. همان طور که بالاتر هم ذکر شدن یکی از علائم شایع به صب رسیدن دندان زمانی است که هنگام جویدن غذا و یا نوشیدن مایعات سرد یا گرم احساس درد کنید.

مراحل عصب کشی دندان

عصب کشی دندان توسط دکتر متخصص ریشه دندان در 5 مرحله انجام می شود و شما باید 2 الی 3 مرتبه به دندان پزشکی مراجعه کنید که بستگی به میزان خرابی و ریشه دندانتان این زمان و تعداد دفعات متغیر است.

  1. بی حسی موضعی
  2. استخراج پالپ
  3. شکل دادن کانال ها
  4. پر کردن دندان
  5. گذاشتن کراون بر روی دندان

پس از عصب کشی دندان ها نیاز است از دندان هایی که تحت درمان قرار گرفته اند مراقبت کنید تا عمر آن ها طولانی تر شود و همچنین از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود، می توانید با مطالعه مقاله مراقبت های پس از عصب کشی تمام موارد و نکات را در این باره بیاموزید و همچنین اگر احساس در دارید بهتر است با توجه به بعد از عصب کشی دندان چه قرصی بخوریم از مسکن های مناسب استفاده کنید.

سخن پایانی

متخصص ریشه دندان در رشت

شما در این مقاله با درمان ریشه دندان و اهمیت آن آشنا شدید، بهتر است قبل از اینکه نیاز باشد دندانتان را بکشید و ایمپلنت کنید ریشه دندانتان را درمان کنید تا از دندان های طبیعی خود استفاده کنید.

اگر در شهر زیبای رشت زندگی می کنید، دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص ریشه دندان رشت  هستند که می توانند در معالجه ریشه دندان شما کنار شما باشند تا در نهایت تمام عیوب و ایرادات دندانتان رفع شود.

اگر علائمی در دهان و دندانتان مشاهده می کنید که نشان از آسیب دیدگی دندان هایتان می باشد، بهتر است در اولین فرصت به یکی از دو نشانی درج شده (متناسب با فاصله و موقعیت مکانی خود به مطبی که نزدیکتر است)مراجعه کنید و وقت مشاوره و وزیتی رایگان دریافت نمایید.

آدرس مطب دکتر مرتضی شمس

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است