اگر شما در شهر زیبای رشت زندگی می کنید و دچار بیماری لثه شده اید برای درمان لثه های خود به یک متخصص لثه در رشت نیاز دارید می توانید برای مشاوره و درمان به کلینیک دندانپزشکی در رشت مراجعه کنید و زیر نظر آقای دکتر شمس درمان دهان و دندان های خود را انجام دهید.

برای دریافت خدمات دندانپزشکی از جمله جراحی لثه، ایمپلنت و… به آقای دکتر مرتضی شمس مراجعه کنید؛ برخی افراد دندان پزشکان آقا را خبره تر میدانند اگر شما نیز از این افراد هستید، می توانید دکتر مرتضی شمس را بعنوان متخصص لثه رشت انتخاب کنید؛ جناب دکتر تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده اند و دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت از سوئیس می باشند.

از دیگر افتخارات جناب دکتر شمس می توان به کسب رتبه 23 کشوری و گذراندن تحصیلات در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

در حال حاضر ایشان به عنوان سخنران مدعو موسسات دندانپزشکی در سراسر کشور حضور دارند و در سال 1394 در شهر رشت شروع به فعالیت در مطب خصوصی خود در شعبه گلسار و سبزه میدان نمودند.

✅متخصص لثه

راه ارتباطی با دکتر شمس بهترین جراح لثه در رشت

01333240438 📞☎

در سلامت دهان و دندان فقط جلوگیری از پوسیدگی دندان شرط نیست، سالم بودن لثه در سلامت کل بدن بسیار تاثیر دارد.

هنگامی که دندان ها را پلاک وجرم  پوشانده قطعاً روی لثه ها هم پلاک و جرم وجود دارد که سبب به وجود آمدن باکتری روی لثه ها و آسیب به آنها می شود.

اگر بعد از مراجعه به دندانپزشک و انجام معاینات، دندانپزشک تشخیص دهد که بیماری لثه وجود دارد، شما را به متخصص پریودنتیت ارجاع می‌دهد. دندانپزشکی که در زمینه ی بیماری های لثه تخصص دارد را متخصص پریودنتیت می‌گویند. اگر برای درمان لثه خود نیاز به متخصص لثه دارید پیشنهاد ما مراجعه به بهترین فوق تخصص لثه در رشت است.

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

• بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه آسیا
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

جناب دکتر مرتضی شمس یکی از دندانپزشکان در لیست دندانپزشکان طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح در رشت هستند، همچنین جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران (دکتر معتمد رشت) و بهترین متخصص دهان و لثه می باشند.

انواع بیماری های لثه

به طور کلی بیماری های لثه به دو دسته تقسیم می شوند:

1. بیماری ژنژیویت(خفیف)
  2. بیماری پریودنتیت(پیشرفته)

ژنژیویت مرحله اولیه بیماری لثه است که مهمترین عامل بیماری ژنژیویت پلاک لثه می باشد، تجمع این پلاک ها روی لثه موجب ظاهر ناپسند، تورم، قرمزی و در نهایت خونریزی لثه میشود؛ می توان گفت ژنژیویت یک بیماری خفیف با درد اندک است، از مهمترین دلیل بروز این بیماری، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و مسواک نزدن است.

در نظر داشته باشید این بیماری ممکن است در شرایط حادتر با خونریزی نیز همراه باشد، به گونه ای که هنگام برخورد مسواک با دندان ها و لثه خونریزی مشاهده می شود و اگر در زمان درستی بیماری درمان نشود در نهایت مشکلات جدی تری را برای شما بوجود می آورد.

حال اگر به این برجستگی هایی که بین لثه به وجود می آید و سبب ملتهب شدن آن می شود بی توجه باشیم به مرور زمان بخشهایی از لثه قرمز و کبود می شود و باعث به وجود آمدن بوی بد و ناخوشایند دهان و در برخی مواقع احساس سوزش و خارش در ناحیه لثه می شود.

وجود این علائم نشان دهنده ی بیماری پریودنتیت است اگر بیماری های لثه درمان نشود و پیشرفت کند موجب عقب نشینی لثه و از بین رفتن بافت لثه و استخوان فک، در نهایت سبب لق شدن دندان و از دست دادن آن خواهد شد؛ که اگر به سرعت به فکر رفع آنها نباشید، سبب مشکلات متعددی مانند جراحی و یا پیوند لثه می‌شود. توصیه ما برای جلوگیری از آسیب به بافت لثه و انجام درمان‌های مربوط به آن این است که به متخصص لثه در رشت مراجعه بفرمایید.

جراحی لثه با لیزر در رشت | بهترین دکتر جراح لثه در رشت

راه ارتباطی با دکتر متخصص لثه

علائم بیماریهای لثه

• تورم و قرمزی و ایجاد حساسیت در لثه ها
  • خونریزی لثه ها در زمان استفاده از مسواک و نخ دندان، تحلیل شدن لثه
  • احساس لق شدن دندان
  • ایجاد فاصله بین دندان و لثه
  • بوی بد و احساس طعم ناخوشایند دهان
  • وجود درد در هنگام مصرف نوشیدنی های گرم و سرد
  • احساس خارش و سوزش

درمان عفونت لثه با متخصص لثه رشت

جرم ها و باکتری هایی  که در روی لثه ها و دندان های وجود دارند، زمینه ای برای رشد میکروب و آلودگی به وجود می آورد و موجب عفونی شدن لثه ها میشود و همین عفونت عامل بروز بیماری های مختلف لثه می شود.

یکی از درمان های عفونت لثه جرم گیری است باکتری ها و پلاک هایی که روی دندان و لثه وجود دارند از بین می روند و دندان ها تمیز شده و از بروز بیماری‌های لثه جلوگیری می کند، در این راستا می توانید جرم گیری دندان در رشت را مطالعه نمایید. گاهی اوقات دلیل عفونت لثه وجود باکتری و پلاک ها نیست و می توانند عوامل دیگری باعث عفونت لثه شود، مانند عفونت های قارچی و باکتریایی، برفک دهانی، دندان پنهان (دندانهای پنهان به دلیل آن که کامل از لثه خارج نشدند باعث ایجاد التهاب و عفونت می‌شوند)

همچنین اگر برای لمینت دندان خود به دنبال بهترین متخصص هستید می توانید از خدمات لمینت دندان در رشت که توسط خانم دکتر صادقی ارائه می شود باکیفیت بالا استفاده کنید. خانم و آقای دکتر شمس هردو به عنوان فوق تخصص دندانپزشکی در رشت هستند که می توانید با خیال راحت تمامی خدمات دندانپزشکی را از ایشان دریافت کنید.

جراحی لثه در رشت

جراحی لثه یکی از درمانها برای رفع مشکل و بیماری های لثه می باشد که بهتر است توسط فوق تخصص لثه یا متخصص لثه انجام شود، در این روش درمان قسمت هایی که دچار مشکل شده اند ترمیم و یا برداشته می شوند، در نتیجه آن بخش هایی که درگیر بیماری بوده به حالت نرمال برمی‌گردد.

در جراحی لثه تلاش پزشک در نگهداری و حفظ از لثه است در غیر این صورت زمانی که وضعیت لثه و دهان خطرناک می شود برای ترمیم لثه نیاز به پیوند لثه است.

در نظر داشته باشید اگر بیماری زمینه ای دارید یا از داروی خاصی مصرف می کنید حتماً قبل از انجام جراحی با  پزشک متخصص لثه خود مشورت کنید، البته گاهی ممکن است بعد از جراحی، دندان و لثه ها کمی حساس شوند که در این مواقع پزشک برای بیمار خمیردندان های مخصوص را تجویز می‌کند. برای انجام جراحی لثه با اطمينان و خیالی آسوده به بهترین متخصص جراحی لثه در رشت در دو شعبه مراجعه کنید.

شماره تلفن و آدرس مطب دکتر معتمد رشت

01332123896📞☎

جراحی لثه با لیزر در رشت

با کمک لیزر بافت هایی که  آلوده هستند و موجب عقب نشینی لثه ها شده است ترمیم می شود، از مزایای جراحی لثه با لیزر توسط جراح لثه رشت
می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• در جراحی لثه درد و خونریزی، هنگام انجام کار وجود ندارد.
  • نیاز به بخیه ندارد زیرا برش انجام نمی گیرد.
  • در اغلب موارد نیاز به بیحسی ندارد.
  • تمام لثه ترمیم و بازسازی می شود و به حالت اصلی برمی گردد.
  • نسبت به درمان های قدیمی تعداد جلسات کمتری لازم است.

هزینه جراحی لثه در رشت

هزینه حراحی متناسب با وضعیت لثه و شرایط دهان هر بیمار متفاوت است بنابراین نمی توان قیمت جراحی لثه در رشت را برای تمام بیماران یکسان اعلام کرد، شما می توانید با شماره های مطب که در همین صفحه قرار داده شده تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به یکی از هر دو مطب رشت مراجعه کنید تا از هزینه جراحی لثه در رشت به صورت دقیق و همراه با جزئیات مطلع شوید.

فوق تخصص لثه در رشت

اگر برای درمان دندان های خود به دندانپزشک عمومی یا دندانپزشکی های که تنها با تبلیغات زیاد معرفی شده اند را انتخاب کنید، چندان دور نیست که پس از گذشت زمان اندکی مجددا دندان ها و فک شما به درمان نیاز پیدا کند، اما متخصص یا فوق تخصص لثه با گذراندن دوره های تخصص در زمینه مورد نظر دارای مهارت و تبحر بالایی هستند که می توانند هر بیماری دندان را به بهترین حالت ممکن درمان کنند.

همان گونه که گفته شد مطلوب ترین راه برای جلوگیری از مشکلات دهان و لثه رعایت کردن بهداشت دهان است که می توانید از بسیاری بیماری ها پیشگیری کرده و در صورت بروز بیماری درمان را آسان تر و هزینه آن را کمتر کنید.

از موارد مهم دیگر این است که هر شش ماه یا حداکثر سالی یکبار  برای چکاب دهان و دندان های خود به متخصص مراجعه کنید، بعنوان مثال اگر شما در روزهای اول که با بیماری لثه مواجه شده اید به متخصص لثه در رشت مراجعه کنید در نهایت می توانید با هزینه کمتری مراحل درمان آن را انجام دهید، بنابراین مراجعه به موقع و منظم به دندانپزشک علاوه بر پیشگیری از بروز بیماری های دندان هزینه خدمات را کاهش می هد.

راه ارتباطی با دکتر شمس

راه ارتباطی با دکتر شمس

01333240438 📞☎

• با سلام جناب دکتر شمس به عنوان متخصص جراح لثه در رشت فعالیت دارند.

• با سلام برای جراحی لثه در رشت می توانید به آقای دکتر مرتضی شمس مراجعه کنید که در حال حاضر یکی از بهترین دندانپزشک های رشت و استان گیلان به شمار می آیند.

• با سلام جناب دکتر شمس به عنوان متخصص لثه در رشت خدمات یهمچون جراحی لثه، درمان بیماری های لثه و دهان را انجام می دهند که می توانید ابتدا برای دریافت وقت معاینه دهان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

• با سلام جناب دکتر مرتضی شمس متخصص لثه در رشت هر نوع بیماری خفیف یا شدید لثه را درمان می کنند و مواردی از جمله جراحی لثه با لیزر در رشت نیز جزو خدمات کلینیک دکتر شمس می باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

• دندانپزکشی که به عنوان متخصص یا فوق تخصص می باشد علاوه بر دوری عمومی دندانپزشکی چندسال را برای دریافت تخصص و فوق تخصص گذرانده است، بنابراین می توانید با خیال آسوده از مهارت و دانش دندانپزشک متخصص و فوق تخصص را برای درمان دندان های خود انتخاب کنید.

1. آیا آقای دکتر شمس به عنوان دکتر معتمد رشت میتونن بیمه رو تایید کنن؟ با بیمه همکاری دارن؟ ممنون میشم جوابمو بدین.

• با سلام بله جناب دکتر شمس در رشت به عنوان دکتر معتمد رشت میتونن بیمه را برای خدمات دندانپزشمی تایید کنند برای اطلاعات بیشتر با شماره های مطب تماس بگیرید.

• بله جناب دکتر شمس به عنوان دندانپزشک فوق تخصص در رشت و با توجه به مهارت و تجربه جناب دکتر به عنوان بهترین دندانپزشک در رشت می باشند.

• بله آقای دکتر شمس به عنوان دندانپزشک فوق تخصص در رشت و با توجه به مهارت و تجربه جناب دکتر به عنوان بهترین دندانپزشک در رشت می باشند.

2. سلام ببخشید من لیست دندانپزشکان طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح در رشت رو دیدم اسم آقای دکتر هم بود آیا با بیمه همکاری دارن؟

• سلام و درود بله جناب دکتر شمس با بیمه نیروهیا مسلح رد رشت، بیمه آسیا و دیگر بیمه هایی که در متن درج شده است همکاری دارند، برای اطلاع از جزئیات می توانید با شماره های مطب تماس بگیرید.

• سلام بله جناب دکتر شمس با بیمه نیروهیا مسلح رد رشت، بیمه آسیا و دیگر بیمه هایی که در متن درج شده است همکاری دارند، برای اطلاع از جزئیات می توانید با شماره های مطب تماس بگیرید.