فوق تخصص دندانپزشکی در رشت

فوق تخصص دندانپزشکی در رشت

جدول محتوا

 

 

بهترین فوق تخصص دندانپزشکی در رشت

دندان پزشکی حرفه ای است که به سلامت دهان و دندان شما کمک میکند. همه ما میدانیم برای چکاب سالیانه ورسیدگی به مشکلات دهان ودندان به دندانپزشک فوق تخصص نیاز داریم، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا فوق تخصص به دلیل انکه پزشکان فوق تخصص مهارت و تجربه بالاتری نسبت به پزشکان متخصص دارند.که میتوانند خدمات درمانی و زیبای بهتری به شما ارائه دهند

بیشتر از %80 افراد دچار پوسیدگی دندان هستند و برای درمان آن میتوانند به پزشکان فوق تخصص مراجعه کنند همچنین امروزه در شهر های بزگی مانند: تهران، رشت، مشهد و…کلینیک های فوق تخصص دندانپزشکی در حال توسعه هستند .

اگر به دنبال فوق تخصص دندانپزشکی در رشت هستید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

خدمات فوق تخصص دندانپزشکی رشت

بهترین فوق تخصص دندان پزشکی در رشت

دکتر یاسمن صادقی یکی از بهترین پزشک های خوب هستند که در رشت فعالیت دارند و متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند همچنین درمان و اصلاح طرح لبخند،  لمینت سرامیکی و کامپوزیت در مطب خانم دکتر یاسمن صادقی در رشت انجام می شود.

دندانپزشک خانم در رشت

دکتر یاسمن صادقی

  • عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان
  • استاد دانشگاه علوم پزشکی رشت
  • رئیس بخش ترمیمی و زیبایی دانشگاه رشت
  • استاد دانشگاه علوم پزشکی در تهران

بهترین فوق تخصص در رشت

دندانپزشک فوق تخصص در رشت

آقای دکتر مرتضی شمس دارای مطب های مجهز با بهترین دستگاه های پیشرفته هستن، دکتر شمس در سال ۸۷ با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوره دندانپزشکی شدند و در همان سال با سفر به سوئیس موفق به کسب مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدن که می‌توان گفت یکی از مهمترین افتخارات ایشان است.

بهترین دندان پزشک فوق تخصص در رشت

دکتر مرتضی شمس

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت در رشت هستند از تخصص های ایشان در این حوزه می‌توان به:

فوق تخصص دندانپزشکی در رشت

نحوه تماس با بهترین دندان پزشکی فوق تخصص در رشت  

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

 زمان پاسخگویی در ساعت های ۴ تا ۹ شب انجام پذیر است.

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

بیمه های ذکر شده تنها برای خدماتی که توسط آقای دکتر مرتضی شمس ارائه می شود، لحاظ می شود:

  • بیمه آسیا
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه ایران

کلینیک بهترین فوق تخصص دندانپزشکی رشت

همانطور که می دانید انتخاب یک دندانپزشک معتبر در شهرهای پرجمعیت و بزرگ کار ساده‌ای نیست اما در نظر گرفتن برخی معیار ها به عنوان استاندارد برای انتخاب یک دندانپزشک معتمد و خوب لازم است، با این کار می توان با مطب یا کلینیک معتبر برای دریافت خدمات عالی اشنا شوید.

همچنین یکی از مسائل مهم که باید به آن توجه بسیاری کرد مزایا و برتری کلینیک ها نسبت به مطب های دندانپزشکی است زیرا کلینیک ها همواره از دو یا تعداد زیادی دندانپزشک تشکیل شده است که این میتواند با صرف کردن مقدار زمان کمتر مشکل دهان ودندان هایتان را به سریع ترین شکل ممکن رفع کرد اما مطب های دندانپزشکی به ندرت یک تخصص را شامل می‌شوند. توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در رشت و دریافت خدمات با سابقه ومتخصص بودن آن کلینیک آشنا شوید چرا که باعث می‌شود از خدماتی که در آنجا دریافت میکنید رضایت کاملی داشته باشید.

برخی از متخصصان دندان پزشکی، بهترین بررسی و ویزیت برای دهان و دندان هایتان را در ویزیت حضوری میدانند چرا که هیچ تماس و مشاوره از طریق شبکه های اجتماعی نمیتواند تاثیرگذار تراز بررسی حضوری باشد.

نحوه ارتباط و مشاوره با بهترین دندانپزشک فوق تخصص در رشت 

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

اگر که دررشت هستید به احتمال خیلی زیادی برای چکاب های شش ماهه جهت درمان های دندانپزشکی ها به دنبال اینترنت رفته اید و همیشه به دنبال یک فوق تخصص دندانپزشک در رشت و یا دندان پزشکی های زیبای در رشت بودید شما با دندانپزشکان بسیاری آشنا شده اید ولی ممکن است برایتان این نگرانی پیش بیاید که چه گونه به ارائه خدمات آنها اعتماد کنید این نگرانی ها امری طبیعی هستنند.

زیرا دندان از مهم ترین اجزای بدن ما است که نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامت ما دارد پس برای انتخاب پزشک به سلامت بدن خود اهمیت بدهیم کلینیک دندان پزشکی دکتر صادقی و دکتر شمس دو دندانپزشک فوق تخصص در رشت هستند که دراین کلینیک فعالیت میکنند باتوجه به سابقه عالی و درخشان این دوشخص میتوانند ویژگی ها و اعتبارات این کلینیک باشند.

دندانپزشک فوق تخصص رشت

ویژگی های فوق تخصص دندانپزشکی خوب در رشت

1- آموزش دادن کامل نکات مهم به بیماران

 علاوه براینکه پزشکان میتوانند خدماتی را به بیماران ارائه کنند میتوانند نکات مهمی را که باید بعد از درمان رعایت کنند آموزش دهند زیرا اغلب بیماران در درمان های تخصصی اطلاعاتی ندارند و مجبور به آن میشوند تا منتظر مراجعه بعدی خود بمانند این موضوع نه تنها وظیفه دندانپزشکان است بلکه یک وظیفه انسانی برای هرشخص به حساب می‌آید.

2- رعایت موارد بهداشتی در کلینیک های دندانپزشکی

 دندانپزشکی یک از مراکزی است که رعایت موارد بهداشتی یکی از مهم ترین مسائلی است که به آن اهمیت فراوانی میدهند چراکه درصورت عدم رعایت بهداشت بیماران از مراجعه به این مراکز جلوگیری میکنند.

3- مهارت ها و توانایی های دندانپزشک

با افزایش دندانپزشک ها در سطح شهر درهر کوچه و خیابانی چندین تابلو دندانپزشکی میتواند مشاهده کرد اما آنها متفاوت از هم دیگر هستند پس مهارت وتوانایی دندانپزشک یکی از موارد مهم است.

سخن پایانی

دندانپزشکی یکی از مهم ترین مسائلی است که نیاز به توجه و اهمیت بسیاری دارد درصورتی که به آن توجهی نشود باعث ایجاد بیماری های جبران ناپذیری خواهد شد کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس و دکتر صادقی با ارائه بهترین خدمات ترمیمی جراحی میتوانند به شما درزمینه خدمات یک فوق تخصص دندانپزشکی در رشت کمک کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است