ایمپلنت دیجیتال در رشت

ایمپلنت دیجیتال در رشت

جدول محتوا

ایمپلنت دیجیتال یکی از روش های جدید درمان ایمپلنت دندان گفته می شود در این روش از جدیدترین فناوری ها در مراحل مختلف ایمپلنت استفاده می کنند. به طور کلی هرچه تجهیزات پیشرفته تری برای کاشت ایمپلنت به کار گرفته شود درمان راحت تر برای بیمار است.

دندانپزشکی با محوریت دیجیتال روز به روز گسترده تر می شود و همچنین نظرسنجی ها نشان داده اند که میزان رضایت افرادی که از ایمپلنت دیجیتال استفاده کرده اند نسبت به کسانی که از روش های سنتی استفاده کردند دو برابر است دراین مقاله با ایمپلنت دیجیتال در رشت آشنا می‌شویم.

ایمپلنت دیجیتال در رشت 

پزشک متخصص ایمپلنت دیجیتال در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را از بهترین دکتر ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

ایمپلنت دندان در رشت

🦷قبل از هر چیزی پادکست زیر می تواند برخی از پرسش های پرتکرار ایمپلنت دندان را برای شما رفع کند: 

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص و دکتر ایمپلنت رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

✅کامپوزیت های دندانی

در ادامه مراحل ایمپلنت دندان تصویری با نمونه کارهای ایمپلنت دندان آقای دکتر شمس دندانپزشک رشت آمده است:

ایمپلنت دندان در رشت

تصاویر قبل و بعد ایمپلنت در رشت:

ایمپلنت دندان در رشت

ایمپلنت اقساطی در رشت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

  • بیمه نیروهای مسلح رشت
  • دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در رشت
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح، بیمه آسیا و… کمتر از قیمت ایمپلنت دندان رشت به صورت آزاد است،همچنین علاوه بر دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران (دکتر معتمد) می باشند.

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای انجام ایمپلنت دندان🤩

ایمپلنت اقساطی در رشت
بهترین دکتر ایمپلنت در رشت
ایمپلنت در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت

شرایط اقساطی ایمپلنت

با توجه به بالا بودن هزینه ایمپلنت بنابراین اغلب افراد به سمت استفاده از دندان های متحرک یا مصنوعی رفته و به دلیل قیمت مناسب این دندان ها استفاده از آن را ترجیح می دهند هرچند که دارای مشکلات مختلفی است.

در این راستا دکتر مرتضی شمس در جهت حمایت از این افراد شرایط ایمپلنت اقساطی در رشت و به صورت کلی دندانپزشکی اقساطی رشت را فراهم کرده است که شرایط اقساط از این قرار است، 30 درصد پیش پرداخت نقد و مابقی طی 3ماه با چک صیادی و میانگین حساب بانکی شما محاسبه می‌شود.

این شرایط برای افرادی که دارای بیمه نیروی مسلح هستند نیز شرایط ویژه است زیرا به راحتی می توانند از خدمات ایمپلنت اقساطی نیروهای مسلح استفاده کنند.

کلیه دندانپزشکان که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند کاشت دندان را انجام دهند، اما یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان داشته باشد.

دوره های تخصصی دندانپزشکی باید مطابق با استانداردهای بالا و سطح بالایی از آموزش و عملکرد باشد بنابراین گذراندن دوره ویژه کاشت دندان با موفقیت، به معنای کسب دانش بالا در زمینه قرار دادن ایمپلنت است که پس از فراگرفتن دانش با تجربه های موفق ارزش و اعتبار یک متخصص چندبرابر می شود.

دکتر شمس یکی از متخصصین معروف ایمپلنت است که علاوه بر مدارک علمی معتبر دارای سابقه درخشانی در زمینه ایمپلنت های دندانی است که این مساله سبب شده تا ایشان به یکی از متخصصین معروف شهر رشت تبدیل شوند.

ایمپلنت دندان روشی مهم برای پر کردن جای خالی دندان است که برای سلامتی دهان و دندان یا حتی برای معده نیز داشتن دندان مساله حیاتی است، زیرا اگر مواد غذایی به درستی جویده نشود در نهایت مشکلات زیادی برای بدن ما ایجاد می شود.

بنابراین اگر در شهر رشت زندگی می کنید، با خیال آسوده و اطمینان از نتیجه آن برای ایمپلنت دندان به یکی از مطب های دکتر شمس که بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند، مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

یکی دیگر از تکنولوژی های دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال است که برای بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته های عصبی از مدل سازی کامپیوتر سه بعدی استفاده می کنند. دندانپزشک با داشتن این اطلاعات معتبر می تواند عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند.

دندانپزشکی با محوریت دیجیتال می تواند یک جایگزین مناسب برای روش های درمان ایمپلنت معمولی باشد، با اطمینان می توان گفت در آینده دندانپزشکی دیجیتال کاملاً مرسوم خواهد شد و روند درمان ایمپلنت مانند دقت، سرعت، کیفیت و زیبایی کار نهایی افزایش می یابد.

ایمپلنت دیجیتال در رشت

یکی از روش های کاشت ایمپلنت دندان ایمپلنت دیجیتال است که در مراحل مختلف آن از تجهیزات و تکنولوژی های جدید بهره گرفته می شود تا نتیجه دقیق تر، سریع تر و راحت تر مشاهده شود. برخی از کلینیک ها ممکن است به همه این تکنولوژی ها مجهز باشند و برخی دیگر تنها یک یا چند مورد آن را در اختیار داشته باشند از متداول ترین فناوری های ایمپلنت دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- اسکن دیجیتالی دهان به جای قالب گیری با خمیر دندانپزشکی

برای بسیاری از بیماران ممکن است قالب گیری از دندان ها با خمیر قالب گیری خوشایند نباشد، چرا که باعث می شود تا مدتی مجبور شوند دهانشان باز بماند و تا چند دقیقه وجود خمیر حجیمی را در دهانشان تحمل کنند. برای برخی بو و طعم آن زننده است و برای برخی دیگر حجم زیاد آن باعث ناراحتی می شود.

این مشکل با قالب گیری دیجیتالی امروزه برطرف شده در این روش دیگر نیازی به خمیر قالب گیری نیست بلکه با دستگاه دیجیتالی دهانتان را اسکن می کنند و تصاویر به دست آمده بلافاصله به کامپیوتر ارسال می شود بنابراین به جای اینکه پروتز ساز مدتی منتظر بماند می تواند فوراً کار ساخت ترمیم را شروع کند.

2- عکسبرداری دیجیتالی

عکسبرداری دیجیتالی یکی دیگر از پیشرفت های حوزه دندانپزشکی است که در آن نیازی به گذاشتن فیلم در داخل دهان شما نمی باشد بلکه با کمک دستگاه دیجیتالی عکس گرفته می شود.

3- دوربین داخل دهانی

دندانپزشکان می توانند از دوربین های داخل دهانی استفاده کنند و وضعیت همه دندان ها را به راحتی ببینند و ساختارهای داخل دهان را با نمایی بزرگ مشاهده و تحلیل نمایند. دوربین داخل دهانی یک لامپ کوچک دارد که فضای درون دهان را کامل روشن می کند به این ترتیب تصاویر واضحی از نمای بیرونی لثه و دندان ها بر روی نمایشگر حاصل می شود.

از این روش برای تشخیص دقیق پلاک، پوسیدگی، بیماری لثه، ترک خوردگی یا شکستگی دندان ها مشکلات دیگر دهان و دندان استفاده می کنند.

4- مدل سازی سه بعدی کامپیوتری

از راهنمای جراحی دیجیتالی برای عمل جراحی کاشت ایمپلنت دندان استفاده می کنند این راهنمای جراحی با استفاده از مدل سازی سه بعدی کامپیوتری به دست می اید تا وضعیت استخوان و عصب در محل کاشت ایمپلنت مشخص شود. با به دست آمدن این اطلاعات دندانپزشک قادر است برنامه ریزی دقیقی برای جراحی داشته باشد و این کار را با حداقل برش انجام بدهد.

5- تکنولوژی کد/ کم

عبارت کد/ کم مخفف عبارت طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر است بعد از کاشت ایمپلنت دندان بلافاصله و یا پس از چند ماه که ایمپلنت به طور کامل به استخوان جوش خورد باید آباتمنت و سپس روکش دندان بر روی ایمپلنت نصب شود. برای ساخت روکش می‌توان از روش سنتی استفاده کرد و بعد از قالب‌گیری از ایمپلنت روکش را در آزمایشگاه به صورت دستی و یا کد/کم بدون اتلاف وقت انجام داد.

دکترمرتضی شمس متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند ایشان در سال ۱۳۸۷ با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شدند و در همان سال با سفر به کشور سوئیس مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت را دریافت کردند، همچنین از تخصص ایشان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

عصب کشی دندان‌ها

جراحی دندان‌های عقل

پروتز دندان

فلوشیپ ایمپلنت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

مزایا و معایب ایمپلنت دیجیتال

یکی از بهترین روش‌های کاشت دندان ایمپلنت دیجیتال است که مزایا و معایبی به همراه دارد، معایب ایمپلنت دندان دیجیتالی قابل پیشگیری و پیش بینی است اما کافی است بعد از کاشت ایمپلنت دیجیتالی چند نکته ساده و ابتدایی را رعایت کنید تا بتوانید از مزایای ایمپلنت دیجیتالی خود بهره ببرید.

19 مزیت ایمپلنت‌ دیجیتالی

  1. عدم نیاز به بخیه
  2. کاهش تعداد جلسات ویزیت برای یک ایمپلنت از ۷ جلسه به ۳ جلسه
  3. کاهش عوارض بعد از جراحی به دلیل عدم برش لثه
  4. راحتی حین و بعد از جراحی برای بیمار
  5. حفظ لثه بین دندانی و در نتیجه ایجاد زیبایی دندان
  6. انجام کارهای روزمره بلافاصله بعد از کاشت دندان
  7. استفاده از غذاهای طبیعی بلافاصله بعد از کاشت دندان
  8. کاهش خونریزی بعد از کاشت
  9. جلوگیری از تحلیل استخوان بعد از انجام کاشت
  10. بهترین روش برای افرادی که ترس از جراحی دارند
  11. بهترین روش برای کسانی که نیاز به روکش فوری دارند
  12. بهترین روش برای بیمارانی که ارتفاع استخوان کمی دارند
  13. بهترین روش برای بیمارانی که عرض استخوان بسیار کمی دارند و به آنها جراحی‌های وسیع پیوند استخوان پیشنهاد شده است
  14. بهترین روش برای بیماران دیابتی و سیگاری
  15. کاهش تورم بعد از کاشت دندان
  16. کاهش درد بعد از کاشت
  17. کاهش زمان کاشت ایمپلنت
  18. نداشتن درد و تورم
  19. دوره نقاهت کوتاه

4 عیب ایمپلنت دیجیتال

  1. نامناسب برای همه افراد
  2. هزینه بسیار بالا
  3. لق شدن پایه ایمپلنت
  4. لق شدن روکش ایمپلنت

عوارض ایمپلنت دیجیتال

یکی از روش‌های مناسب برای ترمیم دندان ایمپلنت دیجیتال است که تاکنون هیچ گونه عوارضی بر اثر استفاده از آن مشاهده نشده و تمام کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند به صورت کامل از آن رضایت دارند.

اگر قصد دارید که دندان‌های خود را به روش ایمپلنت دیجیتال ترمیم کنید با خیال آسوده و بدون هیچگونه نگرانی برای انجام این کار اقدام کنید، اما دقت داشته باشید برای ترمیم دندان‌های خود به روش ایمپلنت دیجیتالی به کلینیک‌های معتبر و حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید.

مراحل کاشت ایمپلنت دیجیتالی

1اسکن سه بعدی فک

انجام این کار برای مشخص شدن دقیق وضعیت دندان‌ها و فک است در ایمپلنت به روش دیجیتال دندانپزشک متخصص به اطلاعات جزئی و دقیق‌تری از عکس OPG نیاز دارد و لازم است قبل از هر اقدامی بیمار ابتدا سی تی اسکن فک یا به اصطلاح CBCT انجام دهد.

در این دستگاه رادیوگراف به طور کامل به دور سر بیمار می‌چرخد و با استفاده از اشعه ایکس عکس سه بعدی و دقیقی از شکل کامل استخوان فک می‌اندازد و دندانپزشک با استفاده از این عکس سه بعدی از استخوان فک می‌تواند قطر و طول استخوان را تشخیص دهد.

2اسکن یا قالب‌گیری از فک بیمار

در این مرحله باید راهنمای جراحی بر اساس نحوه قرارگیری دقیق دندان‌های مجاور و بافت لثه طراحی شود این راهنمای جراحی مانند یک شابلون در کارهای هندسی عمل می‌کند، یعنی متخصص ایمپلنت آن را روی فک بیمار قرار می‌دهد و با استفاده از آن نواحی را که می‌بایست دریل کرد و استخوان فک را تراشید به درستی و به دقت تشخیص می‌دهد.

3کاشت فیکسچر ایمپلنت‌ دیجیتال

در این مرحله با گذاشتن گاید جراحی بر روی فک بیمار بدون نیاز به جراحی و پانچ کردن استخوان فک عمل کاشت ایمپلنت دیجیتال انجام می‌شود؛ در این مرحله دندانپزشک با بررسی دقیق تمامی عکس‌ها و اسکن‌های مراحل قبلی، بی‌حسی محل کاشت پایه ایمپلنت را انجام می‌دهد.

بعد از تزریق بی حسی شکاف کوچکی در لثه ایجاد می‌کند و با کمک دریل مخصوص استخوان فک را می‌تراشد و پایه ایمپلنت دیجیتال را در آن قرار می‌دهد و چون برش و شکاف ایجاد شده برای قرار دادن فیکسچر ایمپلنت دیجیتال دقیق انجام شده و بسیار کوچک است نیازی به بخیه کردن لثه نیست.

4اتصال آباتمنت و روکش ایمپلنت دیجیتال

بعد از گذشت مدت زبان مشخص حدود ۸ الی ۱۲ هفته فیکسچر (پایه) ایمپلنت دیجیتال به استخوان فک جوش می‌خورد بعد از این مرحله دندانپزشک آپاتمنت و روکش ایمپلنت را بر روی پایه قرار می‌دهد. توجه کنید که برای ساخت روکش ایمپلنت باید قالب‌گیری انجام شود و با استفاده از قالب تهیه شده روکش دندان مصنوعی توسط لابراتوار به صورت دیجیتال ساخته می‌شود.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

استفاده از تکنولوژی دیجیتال در کاشت دندان در چند سال اخیر مورد توجه افرادی قرار گرفته است که از درد و خونریزی ایمپلنت فراری بوده‌اند و به دنبال درمان سریع ایمپلنت هستند. استفاده از تجهیزات دیجیتال مانند اسکنر داخل دهانی، پرینتر سه بعدی و کوره تولید سرامیک هزینه‌های زیادی را به کلینیک تحمیل خواهد کرد این هزینه در قیمت نهایی ایمپلنت به روش دیجیتال تاثیر خواهد داشت.

به طور کلی هزینه ایمپلنت دربازه قیمتی 9500000 تومان الی18000000تومان است که بر اساس نوع برند و شرایط فکی بیمار متغیر خواهد بود، جهت استعلام قیمت ایمپلنت دیجیتال و معاینه حضوری می‌توانید به کلینیک دکتر شمس دررشت مراجعه کنید.

سخن پایانی

ایمپلنت دیجیتال دررشت با هدایت دیجیتال از یک شبیه ‌سازی کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصبی استفاده می‌کند. با استفاده از این اطلاعات یک دندانپزشک زیبایی معتبر می‌تواند با حداقل برش، جراحی را انجام دهد؛ از آنجا که عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال بر ایجاد کوچک ‌ترین برش ممکن تمرکز دارد به همین دلیل درد کمتری نسبت به جراحی ایمپلنت سنتی دارد.

در حین انجام عملیات دندانپزشکی راهنمای دقیق بر روی دندان‌ها استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که آسیبی به عصب یا دندان‌های اطراف وارد نمی‌شود این راهنما به دندانپزشکان کمک می‌کند تا برش‌هایی دقیق و در عین حال کوچک را برای جایگذاری ایمپلنت دندان ایجاد کنند.

اگر در رشت هستید و قصد انجام ایمپلنت دندان دارید دکتر مرتضی شمس بهترین متخصص ایمپلنت در رشت یکی از بهترین متخصصان در زمینه ایمپلنت دیجیتال هستند شما می‌توانید برای انجام این روش و خدمات دیگر به کلینیک دکتر شمس مراجعه کنید.

آدرس متخصص ایمپلنت دندان در رشت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است