ایمپلنت فوری در رشت

ایمپلنت فوری در رشت

جدول محتوا

ایمپلنت یک روزه یا ایمپلنت فوری یکی از جدیدترین روش‌ها در دندانپزشکی است که هر روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. ایمپلنت فوری یک روش درمانی سریع به عنوان جایگزین دندان‌های طبیعی است، در این روش بلافاصله بعد از کشیدن دندان کانال دندان کشیده شده و با پایه ایمپلنت فوری و پروتز موقت جایگزین خواهد شد.

در ایمپلنت دندان معمولی این کار حداقل سه ماه طول می‌کشد این روش در مواردی کاربردی است که تعدادی از دندان‌های فک جلو تخریب شده اند، در این مقاله با ایمپلنت فوری در رشت آشنامی شویم.

پزشک متخصص ایمپلنت فوری در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را از بهترین دکتر ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

ایمپلنت دندان در رشت

🦷قبل از هر چیزی پادکست زیر می تواند برخی از پرسش های پرتکرار ایمپلنت دندان را برای شما رفع کند: 

🟦پروسه کشیدن دندان و کاشت ایمپنت دندان در یک روز را “ایمپلنت فوری دندان” می گویند، با توجه به اهمیت و حساس بودن این مساله حتما لازم است توسط توسط متخصص انجام شود؛ بنابراین فریب تبلیغاتی همچون ایمپلنت فوری ارزان را نخورید زیرا قطعا در طولانی مدت با مشکل مواجه می شوید.

🟦تعداد جراحی کمتر و درد کمتر بیمار

🟦بهبود کیفت بافت لثه

🟦زمان بی دندانی کمتر بیمار

🟦نتیجه فوری

🟦مقرون به صرفه تر

🟦میزان موفقیت بیشتر

🟦افرادی که دارای بیماری های لثه، مشکلات سیستم ایمنی بدن، بیماری مزمن، دندان قروچه و… هستند برای کاشت ایمپلنت فوری باید حتما با متخصص مشورت کنند، زیرا برخی از این بیماری ها قابل درمان هستند اما برخی خیر و با وجود چنین بیماری هایی نمی توان ایمپلنت فوری انجام نداد.

🟦اگر تمام مراحل به خوبی پیش برود و هیچ مساله ای استخوان فک و لثه را تحت تاثیر قرار ندهد و دندان های مجاور همگی سالم باشند، بلافاصله پس از آنکه دندان را کشیدید می توانید ایمپلنت فوری را به استخوان فک پیچ کنید. همچنین در صورت تشخیص متخصص ایمپلنت ، 2 ماه پس از کشیدن دندان این کار را انجام دهد باز هم به ایمپلنت کاشته شده، ایمپلنت فوری گفته می شود.

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص و دکتر ایمپلنت رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

✅کامپوزیت های دندانی

در ادامه مراحل ایمپلنت دندان تصویری با نمونه کارهای ایمپلنت دندان آقای دکتر شمس دندانپزشک رشت آمده است:

ایمپلنت دندان در رشت

تصاویر قبل و بعد ایمپلنت در رشت:

ایمپلنت دندان در رشت

ایمپلنت اقساطی در رشت

آدرس مطب متخصص دندان ایمپلنت فوری (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

  • بیمه نیروهای مسلح رشت
  • دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در رشت
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح، بیمه آسیا و… کمتر از قیمت ایمپلنت دندان رشت به صورت آزاد است،همچنین علاوه بر دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران (دکتر معتمد) می باشند.

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای انجام ایمپلنت دندان🤩

ایمپلنت اقساطی در رشت
بهترین دکتر ایمپلنت در رشت
ایمپلنت در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
کاشت دندان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت
ایمپلنت ارزان در رشت

با توجه به بالا بودن هزینه ایمپلنت بنابراین اغلب افراد به سمت استفاده از دندان های متحرک یا مصنوعی رفته و به دلیل قیمت مناسب این دندان ها استفاده از آن را ترجیح می دهند هرچند که دارای مشکلات مختلفی است.

🟩در این راستا دکتر مرتضی شمس در جهت حمایت از این افراد شرایط ایمپلنت اقساطی در رشت و به صورت کلی دندانپزشکی اقساطی رشت را فراهم کرده است که شرایط اقساط از این قرار است، 30 درصد پیش پرداخت نقد و مابقی طی 3ماه با چک صیادی و میانگین حساب بانکی شما محاسبه می‌شود.

این شرایط برای افرادی که دارای بیمه نیروی مسلح هستند نیز شرایط ویژه است زیرا به راحتی می توانند از خدمات ایمپلنت اقساطی نیروهای مسلح استفاده کنند.

کلیه دندانپزشکان که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند کاشت دندان را انجام دهند، اما یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان داشته باشد.

دوره های تخصصی دندانپزشکی باید مطابق با استانداردهای بالا و سطح بالایی از آموزش و عملکرد باشد بنابراین گذراندن دوره ویژه کاشت دندان با موفقیت، به معنای کسب دانش بالا در زمینه قرار دادن ایمپلنت است که پس از فراگرفتن دانش با تجربه های موفق ارزش و اعتبار یک متخصص چندبرابر می شود.

دکتر شمس یکی از متخصصین معروف ایمپلنت است که علاوه بر مدارک علمی معتبر دارای سابقه درخشانی در زمینه ایمپلنت های دندانی است که این مساله سبب شده تا ایشان به یکی از متخصصین معروف شهر رشت تبدیل شوند.

ایمپلنت دندان روشی مهم برای پر کردن جای خالی دندان است که برای سلامتی دهان و دندان یا حتی برای معده نیز داشتن دندان مساله حیاتی است، زیرا اگر مواد غذایی به درستی جویده نشود در نهایت مشکلات زیادی برای بدن ما ایجاد می شود.

بنابراین اگر در شهر رشت زندگی می کنید، با خیال آسوده و اطمینان از نتیجه آن برای ایمپلنت دندان به یکی از مطب های دکتر شمس که بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند، مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

یکی از روش‌های درمانی مناسب به عنوان جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته ایمپلنت فوری دندان جلو و عقب است، با استفاده از ایمپلنت فوری به راحتی می‌توان در زمانی کوتاه دندانی را جایگزین کرد. بسیاری از افراد که اقدام به استفاده از روش ایمپلنت فوری کرده اند از نتیجه این عمل رضایت زیادی داشتند.

ایمپلنت فوری از جنس تیتانیوم و مشتقات است و به شکل پایه دندان درون فک جاگذاری می‌شود، هدف این پایه نگهداری تاج دندان است به عبارتی دیگر به عنوان ریشه دندان عمل می کند. اصولا فلز تیتانیوم بکاررفته در ایمپلنت باید چند ماه در استخوان فک بماند تا به استخوان جوش بخورد شما می توانید در مقاله ایمپلنت فوری چیست کاربرد آن را مطالعه کنید.

زمانی که فناوری ایمپلنت برای اولین بار معرفی شد برای قرار دادن تاج باید به مدت ۳ تا ۶ ماه منتظر می‌ماندید تا بتوانید درمان دندان هایتان را به اتمام برسانید، در آن زمان پزشکان مطمئن می‌شدند تا ایمپلنت با استخوان پیوند بخورد. تحقیقات اخیر نشان داده است ایمپلنت‌ها در شرایط مناسب می‌توانند بلافاصله جایگذاری شوند و همان موفقیت ایمپلنت‌های اولیه را به دست آورند.

به طور قطعی می‌دانیم که بارگذاری ایمپلنت، تعیین کننده پیوند یا عدم اتصال آن با استخوان نیست این مسئله به درجه حرکت میکروی ایمپلنت درون استخوان بستگی دارد؛ استخوان‌های فک آنقدرها هم که مردم تصور می‌کنند سفت و سخت نیستند در واقع آنها تا حدودی الاستیک بوده و ایمپلنت می‌تواند در داخل استخوان حرکت بسیار کمی داشته باشد.

کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی امروزه در شهرهای بزرگ همچون تهران، تبریز، مشهد و رشت در حال توسعه می‌باشند آنچه که برای انتخاب یک کلینیک مهم است کیفیت خدمات ارائه شده می‌باشد؛ انتخاب یک مرکز معتبر جهت دریافت خدمات از پزشک متخصص ایمپلنت دندان در رشت و دیگر شهرها بسیار اهمیت بالایی دارد.

آقای دکتر مرتضی شمس در سال ۷۸ موفق به اتمام دوران دندانپزشکی با رتبه ممتاز شدند ایشان در همان سال با سفر به کشور سوئیس مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی را دریافت کردند دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص و دکتر ایمپلنت رشت هستند تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است.

  • عصب کشی دندان
  • جراحی دندان عقل
  • پروتز دندان
  • فلوشیپ ایمپلنت
  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

ممکن است مزایا و معایب ایمپلنت فوری دندان مهمترین مسئله برای کسانی باشد که قصد انجام ایمپلنت فوری را دارد.

1- دوره درمانی کوتاه

شما می‌توانید با استفاده از این روش درمانی بلافاصله بعد از کشیدن دندان کاشت ایمپلنت را انجام دهید.

2دوره بهبودی سریع تر

این روش درمانی گزینه‌ای بهتر برای بهبود سریع تر محل بافت نرم و ترمیم آنها است.

3کاهش تعداد جراحی‌های مورد نیاز

در کاشت ایمپلنت فوری تمام مراحل با یک عمل انجام می‌شود و هیچ احتیاجی به جراحی مجدد بعد از چندین ماه برای کارگزاری تاج بر روی ایمپلنت ندارد.

4هماهنگی بیشتر بین لثه و تاج

دندانپزشک متخصص در این روش می‌تواند بافت لثه را با تاج موقتی شکل دهد و ظاهر بسیار مناسب‌ تری را برای آن ایجاد کند به همین منظور بافت لثه هماهنگی بهتر و بالاتری با تاج دارد.

5افزایش اعتماد به نفس و ایجاد بار روانی کمتر

به دلیل آنکه زمان طولانی بین کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت وجود ندارد بارروانی کمتری برای بیمار به وجود می آید.

6نتیجه نهایی بهتر

انجام این روش ظاهر و نتیجه بسیار مناسبی را برای بیمار ایجاد می‌کند.

7داشتن عوارض محدودتر

به دلیل عوارض کمتر نیازی به مصرف آنتی بیوتیک‌ها نمی‌باشد.

8درد و تورم کمتر

به دلیل عدم نیاز به برش بافت نرم درد و تورم کمتری برای بیمار ایجاد می‌شود.

  • تحلیل لثه
  • مناسب نبودن برای اکثر از بیماران
  • انحراف و صدمه دیدن دیواره‌های استخوان فک
  • عدم تسلط کافی دندانپزشک بر روی محل کاشت
  • نبود امکان پیوند میان استخوان و لثه

زمان کاشت ایمپلنت فوری بسیار کوتاه است می‌توانیم با این روش دوره درمانی کوتاه مدتی داشته باشیم اصولاً پزشکان بر این عقیده هستند که بیمار قبل از هرگونه جراحی بهتر است مراحل درمان این روش را مطالعه کند.

1مشاوره و ویزیت

در جلسه مشاوره دندانپزشک قبل از هر چیزی عکس رادیوگرافی و سی تی اسکن را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که انجام ایمپلنت فوری برای بیمار مناسب است یا خیر.

در این مرحله ارزیابی میزان مناسب حجم و تراکم کافی استخوان اهمیت بسیار زیادی دارد که یک دندانپزشک متخصص به خوبی آن را در نظر می‌گیرد بعد از بررسی‌ها و مشاوره‌ای که انجام می‌شود اگر بیمار برای این روش درمانی کاندید مناسبی بود دندانپزشک توضیحات لازم را به بیمار می دهد و موقعیت دقیق ایمپلنت را تعیین می‌کند.

2 کشیدن دندان

بعد از انجام مشاوره دندان‌های آسیب دیده کشیده می‌شود و بعد از یک الی دو هفته برای عمل جراحی ایمپلنت باید به مطب دندانپزشکی مراجعه کنید.

3کاشت ایمپلنت فوری

کاشت ایمپلنت فوری می‌تواند با استفاده از بیهوشی عمومی، بی‌حسی موضعی و یا تزریق داروی آرامبخش انجام شود. بعد از بی‌حسی کامل عمل جراحی شروع می‌شود و پایه ایمپلنت دندان درون استخوان فک قرار می‌گیرد و در ادامه با کمک طراحی‌های کامپیوتری تاج دندان موقتی برای بیمار ساخته می‌شود بر روی ایمپلنت قرار می‌گیرد.

هیچ روش پزشکی و یا دندانپزشکی بدون خطر یا عوارض جانبی نیست همین وضعیت در مورد کاشت ایمپلنت فوری صدق می‌کند. موفقیت کاشت ایمپلنت بین ۹۰ تا ۹۵ درصد است و عوارض ایمپلنت فوری در بسیاری از بیماران دیده نمی‌شود و دربرخی بیماران به حد کم بروز می دهد که به آسانی قابل درمان بوده و مشکلی برای افراد به وجود نمی آورد.

  • خطر نارسائی ایمپلنت را افزایش می دهد
  • برای همه قابل انجام نیست
  • آسیب دیدن یا صدمه احتمالی به دندان، لثه و سایر رگ های خونی
  • آسیب به بافت های عصبی
  • به وجود آمدن مشکلات سینوسی
  • گشاد شدن محل ایمپلنت
  • لثه های قرمز و متورم بعداز بهبودی
  • به وجود آمدن بوی بد یا طعم بد در دهان بعد از کاشت

استفاده از ایمپلنت فوری دررشت به دلیل کوتاه بودن مراحل کاشت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده. شرایط ایمپلنت فوری مانند شرایط ایمپلنت عادی است و باید برای انجام آن استخوان فک تراکم و استحکام بالایی داشته باشد انتخاب یک کلینیک معتبر جهت دریافت خدمات دندانپزشکی یکی از مهم ترین مراحل درمان است کلینیک تخصصی دندان پزشکی دکتر شمس با ارائه بهترین خدمات به شما درانجام خدمات زیبایی دندان کمک می کند.

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است