ایمپلنت لیزری در رشت

ایمپلنت لیزری در رشت

جدول محتوا

 

 

 

ایمپلنت لیزری به عنوان یک روش جدید در زمینه ترمیم دندان مورد توجه بسیاری از پزشکان دندانپزشکی قرار گرفته است. در این روش یک لیزر با امواج نوری قوی استفاده می‌شود که به دنبال آن یک پروسه واحد برای درمان بیمار صورت می‌گیرد. با لیزر می‌توان میزان جراحت به بافت لثه را به حداقل میزان ممکن رساند این امر در بهبود سرعت بهبودی کاهش درد و خونریزی بسیار موثر است. در این مقاله با ایمپلنت لیزری در رشت آشنا می‌شویم.

ایمپلنت لیزری در رشت 

پزشک متخصص ایمپلنت لیزری در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید و ویزیت رایگان با شرایط اقساطی خود را از بهترین دکتر ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 مطب با دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا هستند که شما میتوانید متناسب با آدرس منزل یا محل کار خود نزدیک ترین مطب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سويس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

ایمپلنت دندان در رشت

🦷قبل از هر چیزی پادکست زیر می تواند برخی از پرسش های پرتکرار ایمپلنت دندان را برای شما رفع کند: 

بهترین متخصص ایمپلنت لیزری در رشت

دکتر مرتضی شمس یکی از بهترین متخصص و دکتر ایمپلنت رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل 

✅کامپوزیت های دندانی

در ادامه مراحل ایمپلنت دندان تصویری با نمونه کارهای ایمپلنت دندان آقای دکتر شمس دندانپزشک رشت آمده است:

ایمپلنت دندان در رشت

تصاویر قبل و بعد ایمپلنت در رشت:

ایمپلنت دندان در رشت

ایمپلنت اقساطی در رشت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

  • بیمه نیروهای مسلح رشت
  • دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در رشت
  • بیمه رازی
  • بیمه نظام مهندسی کشور
  • بیمه ایران

هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح، بیمه آسیا و… کمتر از قیمت ایمپلنت دندان رشت به صورت آزاد است،همچنین علاوه بر دندانپزشکی نیروهای مسلح رشت جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران (دکتر معتمد) می باشند.

🌟نظرات مراجعان مطب دکتر مرتضی شمس برای انجام ایمپلنت دندان🤩

ایمپلنت اقساطی در رشت بهترین دکتر ایمپلنت در رشت ایمپلنت در رشت کاشت دندان در رشت کاشت دندان در رشت کاشت دندان در رشت ایمپلنت ارزان در رشت ایمپلنت ارزان در رشت

 

شرایط اقساطی ایمپلنت

با توجه به بالا بودن هزینه ایمپلنت بنابراین اغلب افراد به سمت استفاده از دندان های متحرک یا مصنوعی رفته و به دلیل قیمت مناسب این دندان ها استفاده از آن را ترجیح می دهند هرچند که دارای مشکلات مختلفی است.

در این راستا دکتر مرتضی شمس در جهت حمایت از این افراد شرایط ایمپلنت اقساطی در رشت و به صورت کلی دندانپزشکی اقساطی رشت را فراهم کرده است که شرایط اقساط از این قرار است، 30 درصد پیش پرداخت نقد و مابقی طی 3ماه با چک صیادی و میانگین حساب بانکی شما محاسبه می‌شود.

این شرایط برای افرادی که دارای بیمه نیروی مسلح هستند نیز شرایط ویژه است زیرا به راحتی می توانند از خدمات ایمپلنت اقساطی نیروهای مسلح استفاده کنند.

کلیه دندانپزشکان که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند کاشت دندان را انجام دهند، اما یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان داشته باشد.

دوره های تخصصی دندانپزشکی باید مطابق با استانداردهای بالا و سطح بالایی از آموزش و عملکرد باشد بنابراین گذراندن دوره ویژه کاشت دندان با موفقیت، به معنای کسب دانش بالا در زمینه قرار دادن ایمپلنت است که پس از فراگرفتن دانش با تجربه های موفق ارزش و اعتبار یک متخصص چندبرابر می شود.

دکتر شمس یکی از متخصصین معروف ایمپلنت است که علاوه بر مدارک علمی معتبر دارای سابقه درخشانی در زمینه ایمپلنت های دندانی است که این مساله سبب شده تا ایشان به یکی از متخصصین معروف شهر رشت تبدیل شوند.

ایمپلنت دندان روشی مهم برای پر کردن جای خالی دندان است که برای سلامتی دهان و دندان یا حتی برای معده نیز داشتن دندان مساله حیاتی است، زیرا اگر مواد غذایی به درستی جویده نشود در نهایت مشکلات زیادی برای بدن ما ایجاد می شود.

بنابراین اگر در شهر رشت زندگی می کنید، با خیال آسوده و اطمینان از نتیجه آن برای ایمپلنت دندان به یکی از مطب های دکتر شمس که بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند، مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

01332123896 📞☎

013-33240438 📞☎

ایمپلنت لیزری چیست؟

به کار بردن لیزر دندان برای این امر دقت و تجربه بسیار بالایی می‌خواهد. یک نکته مهم که متخصص ایمپلنت باید رعایت کند به کار بردن لیزر با طول موج مناسب و دقیق است.استفاده از لیزر می‌تواند در مراحل متعدد کاشت دندان به کار رود.

در مرحله اولیه کاشت ایمپلنت دندان می توان برداشتن لثه و ایجاد شکاف را با لیزر انجام داد و در مرحله بعدی می‌توان بافت ایجاد شده بر روی ایمپلنت را برداشت و عملیات کاشت را ادامه داد ایمپلنت لیزری گزینه‌ای بهتر برای وارد شدن آسیب کمتر به بافت نرم می‌باشد.استفاده از لیزر در انجام ایمپلنت موجب می‌شود که محل جراحی دندان آسیب کمتری ببیند در واقع ایمپلنت لیزری جراحی آتروماتیک و بدون آسیب است.

ایمپلنت لیزری در رشت

ایمپلنت لیزری در رشت

ایمپلنت جنسی از تیتانیوم دارد که به عنوان یک پایه جایگزین ریشه دندان عرضه شده، ایمپلنت یکی از روش‌های کاربردی برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته به صورت دائمی است. جنس تیتانیومی آن با بدن انسان سازگاری بالایی دارد و تا حد امکان از بروز مشکلاتی مثل آلرژی جلوگیری می‌کند.

در سال‌های قبل عمل کاشت دندان یک عمل لوکس و برای افراد خاص محسوب می‌شد و تنها تعداد کمی از دندانپزشکان این عمل را انجام می‌دادند این عمل در دسترس عموم مردم قرار نداشت.

ایمپلنت دندان با دکتر مرتضی شمس

امروزه دندانپزشکی در حال تحول جدیدتری می‌باشد و به سوی درمان‌های موثرترمی رود استفاده ازایمپلنت لیزری مانند سایر رشته‌ها تغییری بزرگ در عرصه دندانپزشکی رقم زده است. پزشک متخصص ایمپلنت دندان در رشت دکتر مرتضی شمس هستند که در سال ۸۷با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوره دندانپزشکی خود شدند درهمان سال با سفر به کشور سوئیس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت شدند تخصص ایشان دراین زمینه مثال زدنی است.

فوق تخصص دندانپزشکی در رشت

  • عصب کشی دندان
  • جراحی دندان عقل
  • پروتز دندان
  • فلوشیپ ایمپلنت

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

5 مزیت جراحی ایمپلنت با لیزر

هر دو روش درمانی لیزر و ایمپلنت مزایای خاص خودشان را دارند، این دو روش در کنار هم می‌توانند مزایای خاصی را به همراه داشته باشند و بتوانند معایب یکدیگر را پوشش دهند. با بالا رفتن میزان ایمپلنت دندان‌ها احتمال با شکست مواجه شدن این روش افزایش یافت همین دلیل باعث شد که با ورود لیزر به ایمپلنت بتوانند میزان این شکست‌ها را کم کنند و ایمپلنت را روشی مطمئن‌تر و دقیق‌تر نمایند که دارای مزایای زیادی است از جمله این مزایا.

1بهبود سریع تر

به دلیل استفاده از لیزر که در جراحی ایمپلنت با لیزر استفاده می شود در نهایت باعث می‌شود که میزان تهاجم و بافت مورد جراحی کم شده همین موضوع به بهبود سریع تر فرد کمک می‌کند و مدت زمان بهبود به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد این مورد برای افرادی که تحمل درد و یا مراقبت‌های ویژه بعد از عمل را ندارد بسیار مناسب است.

2حداقل آسیب به بافت‌ها

نوع جراحی می تواند در حین درمان یک بافت و ناحیه به بخش های دیگر آسیب وارد کند و بخش عمده ای را درگیر کند. جراحی ایمپلنت می تواند به بافت هایی مانند لثه و یا دندان های کناری آسیب موقتی وارد کند، اما با استفاده از لیزر درایمپلنت دندان و دقت و تمرکز بالای این روش می توانید ناحیه جراحی را محدود کرده وهمین عمل به کم شدن میزان آسیب به بافت های اطرف کمک می کند.

3کاهش تورم

تورم و التهاب براثر آسیب به بافت ها ایجاد می شود، شما می توانید با استفاده از ایمپلنت لیزری دقت جراحی را بالا ببرید و از تورم و التهاب جلو گیری کنید.

4درد کمتر هنگام جراحی

از مهم ترین عواملی که باعث شده بسیاری از افراد ترجیح دهند هنگام جراحی از لیزر استفاده کنند کاهش درد است .

5کاهش احتمال عفونت

استفاده از لیزر میزان استریل بودن جراحی را افزایش می دهد و این می تواند مفید باشد. علاوه بر استریل بودن امکانات جراحی و مکان جراحی لیزر ها می توانند به کاهش احتمال عفونت در حین بهبودی فرد کمک بسیاری کنند.

مراحل انجام ایمپلنت با لیزری در 5 گام

ایمپلنت لیزری یک روش جدید و پیشرفته در دندانپزشکی است و به جهت جایگزین کردن دندان‌های حذف شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایمپلنت ها در این فرایند به صورت مستقیم در استخوان فک شما قرار می‌گیرند، از آنجا که ایمپلنت‌ها به عنوان پایه دندان‌های جدید عمل می‌کنند نصب آنها چند مرحله دارد این مراحل باید طی شود.

جراحی ایمپلنت با لیزر رشت

1بررسی

در مرحله اول پزشک باید سطح عمقی و عرضی استخوان فک شما را بررسی کند. این کار با استفاده از روش‌های پیشرفته مانند سی تی اسکن و همینطور ایکس ری انجام می‌شود.

2برنامه‌ریزی

بعد از بررسی استخوان فک پزشک باید درمانی را برای شما طراحی کند این پلان شامل تعیین نقطه ورود ایمپلنت، زاویه و عمق دقیق ایمپلنت و موقعیت دقیق ایمپلنت نسبت به دندان‌های دیگر شما است.

3جراحی

بعد از انجام برنامه‌ریزی پزشک باید ایمپلنت را به سمت استخوان هدایت کند توجه کنید که این کار با استفاده از لیزر انجام می‌شود. در این مرحله ایمپلنت با لیزر برای قطع بافت‌های نرم و تولید زیرساخت برای قرارگیری ایمپلنت استفاده می‌شود.

4بازسازی

بعد از جراحی باید منتظر بمانید تا استخوان به خوبی با ایمپلنت یکپارچه شود و بعد از آن مرحله بازسازی را شروع می کنند. در بخش بازسازی دندانپزشک باید پروتز دندان را روی ایمپلنت قرار دهد.

5پایانی

بعد از قرار دادن پروتز پزشک باید بررسی کند که آیا دندان‌ها به درستی قرار داده شده‌اند یا خیر اگر دندان‌ها به درستی قرار داده شده باشند پروسه ایمپلنت با لیزر به اتمام می‌رسد.

شرایط لازم برای انجام ایمپلنت لیزری

ایمپلنت دندان با لیزر یکی از فراینده‌های جراحی است که در آن ایمپلنت مصنوعی درجایگاه مخصوص خود قرار می‌گیرد. این روش جراحی از روش‌های نوین و رایج دندانپزشکی است، اگر قصد ایمپلنت با استفاده از لیزر را دارید حتماً باید شرایط زیر را داشته باشید.

1داشتن پوست و لثه سالم

برای جلوگیری از عفونت، لثه و پوست باید سالم باشند. همچنین تمامی عفونت‌های موجود در دهان باید قبل از جراحی درمان شده باشد.

2استحکام کافی استخوان‌ها

استفاده از لیزر به دقت بالاتری نسبت به روش‌های قدیمی در دندانپزشکی برای ایمپلنت نیاز دارد. در صورتی که استحکام استخوان ضعیف باشد ممکن است لیزر نتواند به درستی کار خود را انجام دهد و پزشک باید از روش‌های دیگر استفاده کند.

3داشتن سلامت عمومی

بیمار هنگام مراجعه باید در حالت سلامتی کامل و مناسب باشد تا عمل جراحی به خوبی انجام شود اگر بیمار دچار بیماری‌های دیابت، ناباروری یا بیماری‌های کلیوی است باید قبل از جراحی با پزشک مشورت کند.

در صورت داشتن شرایطی که ذکر شده شما به راحتی می‌توانید از این روش درمانی استفاده کنید، توصیه می‌شود که قبل از اقدام به هرگونه عمل جراحی دندان با پزشک خود صحبتی در رابطه با این موضوع داشته باشید و بررسی کنید که آیا شرایط لازم را برای این عمل دارید یا نه.

کاربرد ایمپلنت لیزری

قبل از انجام کاشت ایمپلنت دندان ‌ها و بافت‌های اطراف آن باید برای کاشت آماده شوند، همچنین باید به طور کامل به صورت حفره در دهان بیمار آماده سازی شود لیزر به همین منظور در کاشت ایمپلنت می‌تواند کمک بسیاری کند.

 برداشت بافت جوانه

بعد از استخراج ریشه دندان نور لیزر می تواند به برداشتن بافت جوانه در دندان کمک کند همین موضوع می‌تواند در کاشت ایمپلنت عفونت را در بیمار کاهش دهد.

از بین بردن عفونت

استفاده از لیزر در کاشت ایمپلنت دندان به طور مستقیم به جلو گیری از ایجاد عفونت کمک می کند و باعث می شود دهان شما پاکسازی شود.

عوارض ایمپلنت لیزری

شاید فکر کنید که عوارض ایمپلنت لیزری بسیار زیاد است اما خوشبختانه این روش عوارض خیلی زیادی ندارد تنها عارضه آن احتمال آسیب دیدن چشم است. در صورتی که در انجام ایمپلنت لیزری پزشک دقت وتجربه کافی نداشته باشد آسیب جدی به چشم وارد می کند این آسیب ممکن است ناشی از جذب انرژی لیزر توسط شبکیه یا قرنیه باشد، به همین دلیل باید چشمان بیمار با عینک مخصوص پوشانده شود. هردندانپزشکی که از لیزر برای ایمپلنت استفاده می‌کند باید از ریسک‌های احتمالی کاملاً آگاه باشد و برای استفاده از دستگاه آموزش‌های کامل را دیده باشد دوره‌های مخصوص را گذرانده باشد.

سخن پایانی

استفاده از ایمپلنت لیزری در رشت به منظور جای گذاری ایمپلنت و recovery در مرحله دوم ایمپلنت دندان به همراه فرم دهی بافت نرم توصیه می‌شود. استفاده از لیزر در دندانپزشکی به ضدعفونی کردن سطح‌های ایمپلنت در موارد پری ایمپلنتیس پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره وراهنمایی کامل از دندان پزشک خوب دررشت به مطب دکتر مرتضی شمس مراجعه کنید.

آدرس مطب متخصص ایمپلنت لیزیری رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است