بهترین برند ایمپلنت کره ای چیست؟

بهترین برند ایمپلنت کره ای چیست؟

جدول محتوا

در دنیای امروزه پیدا کردن بهترین برند ایمپلنت دندان یک چالش بزرگ است که برای افرادی که به دنبال بازیابی اعتماد به نفس با جای گذاری دندان های از دست رفته خود هستند، بسیار اهمیت دارد. با وجود تنوع زیاد در بازار و ادعاهای مختلف تولیدکنندگان، انتخاب بهترین برند ایمپلنت کره ای دندان به یک مسئله اساسی تبدیل شده است که بتوانیم بهترین برند با کیفیت بالا را انتخاب کنیم، زیرا کیفیت ایمپلنت از جمله مواردی است که طول عمر و ماندگاری آن را نیز تضمین می کند.

ازا این رو در این مطلب، قصد داریم با بررسی دقیق به معرفی و بهترین برندهای ایمپلنت کره ای دندان بپردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیمی آگاهانه‌تر در خصوص انتخاب ایمپلنت دندان خود بگیرند.

متخصصان باتجربه و مجرب توصیه می‌کنند که برای انتخاب بهترین برند ایمپلنت، بهتر است به شرکت و برندهای مراجعه کنید. ایمپلنت‌های ساخت کره جزو دسته ایمپلنت‌های اقتصادی هستند که اغلب با هزینه کمتری نسبت به سایر ایمپلنت‌ها عرضه می‌شوند.

ایمپلنت‌های کره‌ای به دلیل بهره‌وری مالی و کیفیت مناسب، جایگاه خاصی در بازار ایران دارند و توانسته‌اند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرند. برخی از برندهای ایمپلنت کره‌ای با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با برندهای اروپایی و آمریکایی محسوب می‌شوند.

از مزایای ایمپلنت‌های کره‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل

✅کامپوزیت های دندانی

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

برندهای مختلفی از ایمپلنت در کشور کره تولید می شوند که در ادامه به بررسی چند نوع از بهترین برند ایمپلنت کره ای دندان می پردازیم:

ایمپلنت اوستم، یکی از اولین شرکت‌های تولید کننده ایمپلنت دندان در کره جنوبی بوده که به عنوان پیشرو در صنعت ایمپلنت در کشورهای آسیای شرقی شناخته شده است. این شرکت با همکاری ۲۸ شرکت مختلف در کشورهای چین، ژاپن، آمریکا و آلمان فعالیت دارد و دارای ۷۰ شبکه فروش در سراسر جهان می‌باشد.

ایمپلنت‌های تولید شده توسط برند اوستم از جنس هیدروفیلیک است و به همین دلیل برای افرادی که استخوان فک ضعیفی دارند، مناسب می‌باشد. این نوع ایمپلنت اتصال بسیار پایداری با استخوان فک دارد و می‌توان آن را با کیفیت‌های مختلف در استخوان فک کاشت. با توجه به کیفیت بالای این برند می توان آن را مطرح ترین نام تجاری کره ای دانست.

شرکت Sewon medix از سال 2000 کار خود را شروع کرده و به عنوان یکی از شناخته شده ترین روکش ایمپلنت کره ای به شمار می آید؛ از ویژگی های بارز این ایمپلنت کیفیت بالای آن و گواهینامه KGMP می توان اشاره کرد. در اغلب کشورهای آمریکایی، اروپایی و خاورمیانه اغلب دندانپزشکان از این برند برای ایمپلنت دندان استفاده می کنند.

ایمپلنت کره‌ای مگاژن یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه ایمپلنت‌ها در صنعت دندانپزشکی است. این شرکت بیش از ۲۰۰۰ نوع ابزار برای ایمپلنت تولید می‌کند، که همگی با تاییدیه FDA آمریکا تولید و عرضه می شوند. ایمپلنت مگاژن، علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت مناسبی دارد و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته می‌شود.

ایمپلنت مگاژن به‌صورت ۱۰۰% استریل بوده و از سیستم پردازش SLA برای ایمپلنت‌ها استفاده می‌کند. استفاده از این سیستم باعث می‌شود ایمپلنت سریع‌تر با استخوان پیوند بخورد و بهبود یابد. همچنین در این نوع ایمپلنت احتمال شکستن ایمپلنت بسیار کم است و حداقل تحرک آن نیز باعث می‌شود باکتری‌ها نتوانند به آن راه یابند.

به دلیل کیفیت برتر و ماندگاری بالا، ایمپلنت BIOTEM به عنوان یکی از برترین برندهای ایمپلنت کره‌ای شناخته می‌شود. این کمپانی ضمانت می‌دهد که پروتزهای تولید شده توسط بایوتم تا 10 سال پس از نصب، با مراقبت مناسب، کارایی خود را حفظ کنند. گواهی‌نامه‌های کیفیت از سازمان‌های استاندارد بین‌المللی نیز کیفیت بالای محصولات این برند را تأیید کرده‌اند.

شرکت سوئیسی SGS نیز به نظارت بر تولید محصولات این کمپانی مشغول است و این محصولات را تضمین کرده است. همچنین، انواع فیکسچرها و کیت‌های جراحی این برند فرآیند کاشت دندان را برای هر فرد و همچنین برای پزشکان راحت‌تر می‌کند.

ابتدا برند دیو در زمینه‌ی ایمپلنت‌ها کیفیت مناسبی نداشت، اما پس از خرید بخشی از سهام این شرکت توسط شرکت آمریکایی دنس پلی، محصولات جدید شرکت دیو وارد رقابت با برندهای معتبر کره‌ای و حتی برخی از برندهای اروپایی و آمریکایی شدند. ایمپلنت‌های این شرکت، با ارائه 5 سال گارانتی، به عنوان یکی از بهترین پروتزهای دنیا شناخته می‌شوند.

در حال حاضر برند دیو یکی از نام‌آوران در زمینه تولید ایمپلنت‌های کره‌ای شناخته شده و محصولات آن به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می‌شود. ایمپلنت‌های این شرکت شامل سیستم‌های ایمپلنت در سطح استخوان یا بافت لثه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع ایمپلنت دندان، تنوع بالای سایز و انواع مختلف پیچ ایمپلنت است.

نام ایمپلنت کره‌ای ایمپلنتیوم یا دنتیوم، در فهرست بهترین برندهای ایمپلنت کره ای قابل مشاهده است. برند دنتیوم مجموعه‌ای از فیکسچرهای متنوع را تولید می‌کند، که برخی از آن‌ها دارای فناوری‌های بسیار پیشرفته هستند و برخی دیگر به سادگی عمل می‌کنند. ایمپلنت‌های ارائه شده توسط این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، با قیمت‌های بالاتری در بازار پزشکی جهان عرضه می‌شوند. البته، ایمپلنت‌های معمولی‌تر نیز از این برند به قیمتی مقرون به صرفه‌تر در دسترس هستند.

از مزایای برجسته ایمپلنت‌های دنتیوم می‌توان به قابلیت کاشت فوری دندان با استفاده از پروتزهای این شرکت اشاره کرد. طراحی مخروطی ریشه دندان‌های ایمپلنتیوم، فرآیند جوش خوردن به استخوان فک و بهبود زخم‌ها را به‌طور قابل توجهی کوتاه‌تر کرده است. با استفاده از این ایمپلنت‌ها، امکان دارد تا به مدت حداکثر 10 سال بدون نیاز به درمان مجدد، از ایمپلنت‌های دنتیوم استفاده کنید

ایمپلنت‌های کره‌ای Neo Biotech به دلیل تنوع و کیفیت بالا، مورد توجه بسیاری از جراحان برای انجام جراحی‌ فک و جایگزین کردن دندان از دست رفته قرار می‌ گیرند. این ایمپلنت‌ها، با به‌خوبی با استخوان فک ترکیب شده و پیوند می خورند و این امر باعث می‌شود که در جراحی‌های پیچیده نیز احتمال موفقیت بسیار بالایی وجود داشته باشد.

مزایایی همچون دوام بالا، کیفیت مناسب، قیمت معقول و دسترسی آسان به این ایمپلنت‌ ها در بازار ایران، جذابیت بیشتری برای جراحان و بیماران دارد.

ایمپلنت های کره ای از جمله ایمپلنت های معروف و با کیفیت در سراسر جهان هستند که در ایران نیز بسیاری از جراحان ایمپلنت های کره ای را برای جایگزین کردن دندان ها انتخاب می کنند، از طرفی با توجه به محبوبین این برند در این مطلب تلاش شد برای پاسخ به این سوال که بهترین برند ایمپلنت کره ای چیست؟ به صورت کامل پاسخ دهیم تا در صورتی که قصد ایمپلنت دارید بتوانید به صورت کامل انواع ایمپلنت های کره ای را بشناسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است