گرانترین نوع ایمپلنت دندان

گرانترین نوع ایمپلنت دندان

جدول محتوا

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که به دلایل مختلف یک یا چند دندان خود را در اثر تصادف، ضربه یا مواردی از این قبیل از دست داده اند. این روش جایگزین دائم و همیشگی برای دندان از دست رفته است برخلاف روش های سنتی و دندان های مصنوعی هیچ گونه اختلالی هنگام صحبت یا جویدن غذا برای فرد ایجاد نمی کند.

در صورتی که برای کاشت ایمپلنت اقدام کرده اید و می خواهید برای جای خالی دندان های خود ایمپلنت دندان انجام دهید ابتدا باید با انواع ایمپلنت و همچنین با برند و مارک های ایمپلنت آشنا شوید، زیرا گرانترین نوع ایمپلنت دندان و ارزانترین هریک دارای کیفیت مشخصی دارند که ابتدا باید هریک را به درستی بشناسید و اطلاعات کافی در رابطه با هریک بدست آورید و همچنین ویژگی های هریک را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع و مارک را برای جراحی و جایگزینی ایمپلنت بهترین را انتخاب نمایید.

در سال های اخیر ایمپلنت های دندانی بوسیله برند و تولید کننده های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است که برخی از محبوب ترین آن ها، ایمپلنت سوئیسی، ایمپلنت آلمانی، ایمپلنت کره ای و… می باشد، که در ادامه به بررسی قیمت هریک می پردازیم.

پیش از بررسی گرانترین ایمپلنت های دندان ابتدا لازم به ذکر است اگر در شهر رشت حضور دارید، می توانید برای دریافت خدمات ایمپلنت دندان به بهترین متخصص ایمپلنت در رشت مراجعه کنید؛ جناب دکتر مرتضی شمس بعنوان بهترین متخصص ایمپلنت رشت هستند که تخصص ایشان در این زمینه مثال زدنی است:

✅فلوشیپ ایمپلنت

✅جراحی دندان عقل

✅کامپوزیت های دندانی

آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)

  • شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
  • شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

01332123896 📞☎

01333240438 📞☎

تولید کنندگانی مختلفی در دنیا مشغول فعالیت و تولید ایمپلنت در برندهای مختلف با سطح کیفیت مختلفی هستند که هریک نیز دارای کیفیت متفاوتی می باشند، از این رو یکی از عوامل مهمی که بر قیمت ایمپلنت تاثیر دارد برند انتخابی شما می باشد، که در ادامه به بررسی چند نوع از گرانترین برندهای ایمپلنت دندان می پردازیم که هریک متعلق به کشور و تولید کننده مختلفی هستند.

یکی از انتخاب‌های محبوب بین دندان‌پزشکان برای ایمپلنت، ایمپلنت دندان سوئیسی اشترومن می‌باشد که در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به عنوان یکی از برترین برندها برای کاشت دندان استفاده می‌شود. برند اشترومن با همکاری دانشگاه‌ها، متخصصان و جوامع علمی پیشرفته، تلاش می‌کند تا بهترین ایمپلنت‌ها را تولید کند.

این شرکت که در سال ۱۹۵۴ در کشور سوئیس تأسیس شده، فعالیت خود را در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندان و تجهیزات جانبی آن انجام می‌دهد. تجهیزات تولید شده توسط اشترومن به دلیل کیفیت بالا، دوام بیشتر و مطالعات بالینی دقیق، به یکی از معروف‌ترین برندهای ایمپلنت‌ها در سراسر جهان تبدیل شده‌ است.

استفاده از جنس تیتانیوم در ایمپلنت‌های اشترومن، باعث افزایش سازگاری با بدن و کاهش خطر احتمالی و بروز عوارض می‌شود. همچنین این مواد در تماس با مایعات بدن دچار خوردگی خوردگی نمی‌ شوند. قیمت این نوع ایمپلنت در سال 1402 بین 14 تا 25 میلیون تومان است اما متناسب با نوع ایمپلنت و برخی عوامل ممکن است تغییر کند که برای اطلاع از قیمت قطعی بهتر است تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

شرکت زیمر، از سال ۱۹۲۷ آغاز به کار کرده و از آن زمان با نوآوری‌های خود به توسعه جامعه پزشکی کمک بزرگی نموده است. این شرکت با تولید متنوعی از فیکسچرها، به بیماران با شرایط درمانی گوناگون کمک حیاتی کرده است.

ایمپلنت‌های زیمر آمریکا از بهترین و پایدارترین ایمپلنت‌هایی هستند که تاکنون در زمینه پزشکی ساخته شده‌اند. شرکت زیمر آمریکا، یکی از پیشروترین شرکت‌های جهان در زمینه تولید پروتزها و تجهیزات پزشکی است و ایمپلنت‌های آن در رده‌بندی برترین پروتزهای دندانی جهان قرار می‌گیرند.

ایمپلنت‌های زیمر آمریکا از بهترین ایمپلنت های دندانی هستند که دارای ماندگاری بسیاری زیادی می باشند. تجربه طولانی شرکت زیمر آمریکا در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و موادی با کیفیت بالا، سبب شده تا در نهایت دندان‌های با قیمت و کیفیت بالا به بازار عرضه شوند. در حال حاضر، قیمت هر واحد ایمپلنت Zimmer، در سال ۱۴۰۲، برابر با ۲۲ میلیون تومان می‌باشد؛ اما برای اطلاع دقیق از لیست قیمت ها بهتر است با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

ایمپلنت NOBEL BIO CARE یکی از بهترین ایمپلنت‌های تولید شده توسط کشور سوئیس است. که در ابتدا، تولید این ایمپلنت‌ها توسط کشور سوئیس انجام می‌شد؛ اما در ادامه فعالیت، کشور آمریکا امتیاز تولید ایمپلنت بایوکر را از سوئیس خریداری کرد و فرآیند تولید را ادامه داد.

ایمپلنت نوبل بایوکر دارای شرایط ایده‌آلی بوده و از مواد اولیه با کیفیت و مناسبی ساخته می شود. این ایمپلنت به‌ عنوان یکی از بهترین انواع ایمپلنت در جهان شناخته می‌شود. ویژگی مهم نوبل بایوکر که آن را نسبت به سایر ایمپلنت‌ها متمایز می کند، علاوه بر کیفیت و زیبایی، می توان به استفاده از فیکسچرهای تانتالیوم به‌جای فیکسچرهای تیتانیومی اشاره کرد که در کیفیت نهایی کار تاثیر بسزایی دارد. قیمت این نوع ایمپلنت بین 20 تا 33 میلیون تومان است.

کمپانی Neodent از سال ۱۹۹۳ در کوریتیبای برزیل تأسیس و شروع به فعالیت نمود و تاکنون به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید ایمپلنت دندانی شناخته شده است. در سال ۲۰۱۲ با توسعه و ارتقاء کیفیت محصولات خود از طریق فروش و واگذاری بخشی از این شرکت به گروه اشترومن، نئودنت توانست محبوبیت و رضایت بیشتری از مشتریان خود را به دست آورد.

همچنین این همکاری با موفقیت همراه بود و باعث شد که در سال ۲۰۱۵ به‌طور کامل به زیرمجموعه گروه اشترومن تبدیل شود و به‌عنوان یکی از اعضای کلیدی این گروه محسوب شود، که این نیز نشان از استانداردهای بالای کیفیتی محصولات آن می باشد.
نئودنت با داشتن مجوزهای FDA، CE و ISO، به عنوان دومین کمپانی بزرگ در زمینه تولید ایمپلنت دندانی در جهان شناخته شده و با ارائه محصولات و خدمات متنوع خود، یکی از بهترین گزینه ها برای دندانپزشکان محسوب می شوند. قیمت ایمپلنت نئودنت در سال 1402 برابر با 15 میلیون تومان می باشد.

ایمپلنت Osstem، یکی از بهترین و برترین ایمپلنت‌های تولیدی از کشور کره، با کیفیتی بالا که در بازار ایران در بین متخصصین و دندانپزشکان نیز کیفیت آن ثابت‌شده است. این برند، با ترکیبی از کیفیت قابل قبول و قیمت متناسب با کیفیت توانسته است جایگاه قابل توجهی را در بازار ایران پیدا کند. استقبال چشمگیر مردم ایران از ایمپلنت‌های اوستم (آستم)، نشان‌دهنده توجه و استفاده زیاد از این برند می باشد.

شرکت Osstem از سال ۱۹۹۵ با هدف ارتقا سطح کیفیت زندگی و سلامت افراد، فعالیت خود را در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندانی آغاز کرده است. اکنون، این برند در رده اول آسیا و پنجم جهانی در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندانی قرار دارد که جایگاهی مطمعن و قابل اطمینان است.

ایمپلنت یک جایگزین مناسب برای دندان های از دست رفته است که می توانید از انواع ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده کنید، اما نکته مهم در انتخاب برند، هزینه نهایی و همچنین کیفیت ایمپلنت می باشد. زیرا وقت و انرژی بیمار همگی ارزشمند بوده و بنابراین انتظار دارد در برابر آن خدمات باکیفیتی دریافت کند.

از این رو در این مطلب به بررسی گرانترین نوع ایمپلنت دندان پرداختیم که می توانید با بررسی هزینه و همچنین نوع هریک از ایمپلنت ها و علاوه براین با مشورت متخصص و دندانپزشک در نهایت با اطلاعات کافی بهترین را برای درمان دندان های خود انتخاب نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است